تجزیه و تحلیل هوش مصنوعی 8000 آگهی برتر YouTube، روندهای کلیدی برندها را نشان می دهد

یوتیوب از قابلیت‌های یادگیری ماشینی خود برای تجزیه و تحلیل بیش از 8000 آگهی برتر در پلتفرم خود در سال جاری استفاده کرد و پنج روند خلاقانه کلیدی را که طنین انداز شدند، آشکار کرد.

چرا مهم است. این یافته‌ها که با استفاده از مدل‌های هوش مصنوعی سفارشی استخراج شده‌اند که متن، تصاویر، صدا و موارد دیگر را پردازش می‌کنند، کتاب بازی مبتنی بر داده‌ها را برای اینکه چگونه برندها می‌توانند در یوتیوب برجسته شوند، ارائه می‌کنند.

روند 1: برجسته کردن صداهای کم ارائه شده. کمپین‌ها به طور فعال کلیشه‌ها را به چالش می‌کشیدند و افراد دارای معلولیت و پیش‌زمینه‌های متنوع را در نقش‌های برجسته تحسین می‌کردند. در اینجا نمونه هایی از Apple، Google Pixel و Maybelline آورده شده است:

روند 2: بزرگداشت فردیت. تبلیغات به شخصیت ها، سبک ها و بیان خود منحصر به فرد شخصیت ها متمایل شد. در اینجا یک نمونه از Tissot است که 42 میلیون بازدید داشته است:

روند 3: تقویت جامعه. داستان سرایی از انزوای همه گیر به اجتماعات عمومی و ارتباطات انسانی محبت آمیز تکامل یافت. در اینجا نمونه هایی از BMW و Nintendo Switch آورده شده است:

روند 4: جرقه زدن شگفتی. از طریق پس‌زمینه‌های رویایی و تنظیمات خارق‌العاده به بینندگان اجازه می‌دهد تا امکانات مقصد متنوعی را تصور کنند. در اینجا نمونه هایی از Yugiohtae و Pedigree آورده شده است:

روند 5: ایجاد اعتماد از طریق برندهای سازنده. استفاده از تأییدیه‌های سازنده و اعتبار برای تقویت ارتباطات. در اینجا نمونه هایی از Lululemon، Axe و Pizza Hut آورده شده است:

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


چرا ما اهمیت می دهیم. این اطلاعات آماری می‌تواند به برندها کمک کند تا از تبلیغات YouTube خود ارزش بیشتری کسب کنند. نکته کلیدی این است که محتوای خود را جذاب تر کنید و مخاطبان خود را با دقت بیشتری هدف قرار دهید.

بین خطوط. تاکتیک‌های آزموده‌شده و واقعی مانند بازکننده‌های قوی، پیوندهای فرهنگ پاپ و طنز همچنان طنین‌انداز بودند. اما تبلیغات برتر فراتر از این بود که به بینش‌های عاطفی عمیق‌تری دست یافت.

گزارش. ما از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل بیش از 8000 تبلیغ برتر استفاده کردیم. این چیزی است که ما یاد گرفتیم

عمیق تر حفاری کنید. طبق تحقیقات گوگل 4 عنصر محتوای خوب

Source link