تجزیه و تحلیل قطبی شدن رسانه ها: چگونه زبان اخبار پخش، گفتمان آنلاین را شکل می دهد

نویسندگان:

(1) Xiaohan Ding، گروه علوم کامپیوتر، ویرجینیا تک، (ایمیل: [email protected])

(2) مایک هورنینگ، بخش ارتباطات، فناوری ویرجینیا، (ایمیل: [email protected])

(3) Eugenia H. Rho، گروه علوم کامپیوتر، ویرجینیا تک، (ایمیل: [email protected] ).

چکیده و مقدمه

کار مرتبط

مطالعه 1: تکامل قطب معنایی در زبان رسانه پخش (2010-2020)

مطالعه 2: کلماتی که قطبیت معنایی را بین فاکس نیوز و سی ان ان در سال 2020 مشخص می کند

مطالعه 3: چگونه قطبش معنایی در زبان رسانه های پخش، قطبیت معنایی را در گفتمان رسانه های اجتماعی پیش بینی می کند

بیانیه بحث و اخلاق

پیوست و مراجع

خلاصه

با رشد اخبار آنلاین در دهه گذشته، مطالعات تجربی در مورد گفتمان سیاسی و مصرف اخبار بر پدیده حباب‌های فیلتر و اتاق‌های پژواک متمرکز شده‌اند. با این حال، اخیراً، محققان شواهد محدودی را در مورد تأثیر چنین پدیده‌ای فاش کرده‌اند، که باعث شده برخی استدلال کنند که تفکیک جناحی در بین مخاطبان اخبار نمی‌تواند به طور کامل تنها با مصرف اخبار آنلاین توضیح داده شود و نقش رسانه‌های سنتی قدیمی ممکن است در قطبی کردن گفتمان عمومی برجسته باشد. پیرامون رویدادهای جاری در این کار، ما دامنه تجزیه و تحلیل را گسترش می دهیم تا هم به صورت آنلاین و هم موارد دیگر را شامل شود.

Source link