تجربه من با Blockchain.com: بودجه از دست رفته ، پشتیبانی بد ، بررسی کم

عکس پروفایل نویسنده

@پوتینتسففیلیپ پوتینتسف

ارز رمزنگاری ، آنارکو-سرمایه داری و طرفدار گسترش زندگی. www.poutintsev.com

چگونه همه چیز شروع شد؟

سال گذشته در یک روز بدشانس ، سعی کردم وارد کیف پول موبایل Blockchain.com خود شوم ، اما فقط متوجه شدم که سیستم مرا بیرون زده است. از آنجا که این اغلب در برنامه های تلفن همراه اتفاق می افتد ، من همین کار را در رایانه شخصی نیز امتحان کردم. من البته از طریق ایمیلم از 2FA (احراز هویت دو عاملی) استفاده می کردم. با کمال تعجب هنگام ورود به سیستم ، چنین ایمیلی دریافت نکردم. چندین بار تلاش کردم ، مدت ها منتظر ماندم ، اما ایمیل ها هرگز نرسیدند. از آنجا که قادر به ورود به حساب خود نبودم ، تصمیم گرفتم با پشتیبانی Blockchain.com تماس بگیرم.

از آنجایی که Blockchain.com از چنین پشتیبانی شنیعی از مشتری برخوردار است ، دریافت پاسخ اولیه بیش از 2 هفته طول کشید و سپس یک هفته دیگر طول کشید تا آنها بفهمند مشکل چیست. به نظر می رسید کسی ایمیل 2FA من را تغییر داده است.

سلب مسئولیت: تمام نظرات این مقاله فقط به نویسنده اختصاص دارد و نظرات هکر نون را به طور کلی منعکس نمی کند. لطفاً قبل از تصمیم گیری و سرمایه گذاری ، خرید یا برداشت ، تحقیقات دقیق خود را انجام دهید.

فقط 2 راه برای تغییر ایمیل 2FA وجود دارد

1. با ورود به حساب و تغییر ایمیل.
2. با استفاده از این فرم.

بدیهی است که برای اولین گزینه ، ابتدا باید وارد سیستم شوید و برای آن ، باید تکمیل کنید …