تجربه ما در جشنواره SEO زنان در فناوری – لندن 2024

بازدیدهای باشکوه از #WTSFest

جشنواره زنان در فناوری سئو لندن برای پنجمین بار در 8 مارس 2024 برگزار شد.

و این بزرگترین مورد تا کنون بود!

شرکت کنندگان در جامعه جهانی در حال رشد گرد هم آمدند تا در مورد موضوعات سئو و توسعه شخصی از کارشناسان اطلاعات کسب کنند. روز پر از گفتگوهای روشنگر و فرصت های عالی برای ارتباط با افراد فوق العاده بود.

علامت WTSFest
علامت WTSFest

برای کسانی که نمی دانند، SEO در فناوری یک شبکه بین المللی از افرادی است که در صنعت سئو و بازاریابی کار می کنند. هدف این گروه توانمندسازی اعضا برای تبادل داستان ها، تخصص و توانایی هایشان است.

این کنفرانس تمام روز با 10 سخنرانی از 10 کارشناس پر شده بود و شامل چهار دسته بود: تجزیه و تحلیل، پیشرفت، نوآوری و توانمندسازی.

Majestic اسپانسر افتخار این رویداد بود. تیم بازی‌های آرکید بزرگی را به خدمت گرفت و غرفه با هدایایی مانند کیف‌های حمل و نقل برای شرکت‌کنندگان پر شد. هدف این بود که اطمینان حاصل شود که همه شرکت کنندگان از خود لذت می برند.

غرفه Majestic در WTSFest با مجموعه‌ای از جشنواره SEO در فناوری زنان و کیف‌های همراه با مارک مشترک Majestic، برچسب‌ها، خودکارها و نسخه‌ای از SEOin2024.
غرفه Majestic در WTSFest با مجموعه‌ای از جشنواره SEO در فناوری زنان و کیف‌های همراه با مارک مشترک Majestic، برچسب‌ها، خودکارها و نسخه‌ای از SEOin2024.

ناتالی

WTS Fest London یک تجربه مثبت و جالب بود.

فضای دوستانه، مفرح و فراگیر بود. با افراد جدید زیادی آشنا شدم و ارتباطات جدیدی برقرار کردم. در میان بسیاری از صحبت‌های جالب، یکی از صحبت‌های جالب توجه من بود سخنرانی جویان بویس “شروع با تعصب در هوش مصنوعی ممکن است راه حل باشد”.

در این سخنرانی جویان در مورد تأثیر سوگیری در هوش مصنوعی و نحوه استفاده از آن برای شکستن کلیشه ها در کمپین های بازاریابی صحبت کرد. جویان از داده‌ها استفاده کرد تا نشان دهد اگر تصاویری از نقش‌های شغلی بخواهید، چه خروجی هوش مصنوعی خواهد داشت.

در داده‌های او، سوگیری شدیدی نسبت به مردان سفیدپوست سیس برای مشاغلی مانند پزشک، نقش‌های ارشد و نقش‌های فنی نشان داد، زنان سیاه‌پوست به‌عنوان نظافتچی و خانه‌دار به تصویر کشیده شدند.

یک استراتژی برای حل این مشکل آموزش هوش مصنوعی مانند یک توله سگ است.

اطلاعات را وارد کنید تا به نتیجه دلخواه برسید و از استفاده از کلمات کلیدی برای به دست آوردن نتیجه مورد نیاز خود نترسید. مهمترین پیام این سخنرانی این بود که هوش مصنوعی هنوز جامعه را منعکس نمی کند، اما ما می توانیم آن را تغییر دهیم. جوامعی مانند Women in Tech SEO برای باز کردن درها برای زنان به صنعت حیاتی هستند. من از همه کارهایی که برای این رویداد انجام شد قدردانی می کنم. به عنوان فردی که در ابتدای کارم بود، این رویداد به من فرصتی داد تا شبکه سازی کنم و درباره صنعت سئو اطلاعات بیشتری کسب کنم.

کائنات

حدود 400 فرد با استعداد از پیشینه های مختلف گرد هم آمدند تا دانش جدید را به دست آورند و ارتباطات سالمی ایجاد کنند.

تجربه واقعا نشاط آور بود.

این دومین بار بود که در این رویداد شرکت می‌کردیم، این بار به عنوان اسپانسر اصلی. از ملاقات با شرکت کنندگان لذت بردم. برای افرادی که می خواستند درباره Majestic بیشتر بدانند، توضیح دادم که چگونه نرم افزار ما می تواند نیازهای آنها را برآورده کند.

کارشناسان گفتگوهای جذاب و پر از اطلاعات مفید ارائه کردند.

ما جلسات را با دانش جدید و چشم اندازهای تازه ترک کردیم. صحبتی که بیش از همه برای من متمایز بود این بود آینده تجربیات جستجوی کاربر محور توسط Veruska Anconitano. وروسکا یک مشاور جهانی سازی است و یادگیری در مورد جستجو از زبان یک زبان شناس بسیار چشم نواز بود.

او به اشتراک گذاشت که چگونه درک تکامل زبان برای درک آینده جستجو بسیار مهم است.

ما مفاهیمی مانند نظریه عمل گفتار و فرضیه Sapir-Whorf را بررسی کردیم.

اسلایدی از سخنرانی Veruska Anconitano که می‌گوید قانون Locutionary، قانون Illocutionary، و Perlocutionary Act را توضیح می‌دهد.
اسلایدی از سخنرانی Veruska Anconitano که می‌گوید قانون Locutionary، قانون Illocutionary، و Perlocutionary Act را توضیح می‌دهد.

در پایان صحبت‌هایش، او نکات عملی برای بهبود تجربیات جستجو مانند اتخاذ استراتژی جستجوی کانال فراگیر و Omni ارائه کرد.

این رویکرد پتانسیل افزایش رضایت مشتری و رشد کسب و کار را دارد.

بتانی

من واقعاً از حضور در WTSFest امسال لذت بردم. این دومین سالی بود که شرکت می کردم و اولین بار بود که در نمایشگاه شرکت می کردم و از ملاقات با افراد زیادی لذت بردم.

جویان بویس (بنیانگذار و مدیر عامل، شامل هوش مصنوعی) یک سخنرانی برجسته در مورد 'شروع با تعصب در هوش مصنوعی ممکن است راه حل باشد.

او در مورد اینکه چگونه می‌توانیم با درک و استفاده از تعصبات هوش مصنوعی، برای فراگیرتر کردن هوش مصنوعی کار کنیم. درک کاستی‌های هوش مصنوعی با برجسته‌تر شدن آن در جامعه بسیار مهم است.

دانستن استراتژی هایی برای جلوگیری از این نقص ها می تواند به ما کمک کند تا از آن برای خروجی های فراگیرتر استفاده کنیم. ما یاد گرفتیم که با این تعصب مخالفت کنیم، که به هوش مصنوعی کمک می‌کند یاد بگیرد که بیشتر از آنچه می‌خواهیم باشد، منعکس شود.

او هوش مصنوعی را به یک توله سگ تشبیه کرد – شما باید با احتیاط به یک سگ ناشناس نزدیک شوید زیرا نمی دانید چقدر خوب آموزش دیده اند و خودتان برای آموزش توله سگ تلاش کنید.

درخواست بازنمایی بهتر از مخاطبان متنوع‌تر در درخواست‌های خود برای هوش مصنوعی به آموزش آن کمک می‌کند تا در آینده نماینده‌تر باشد.

من همچنین سخنرانی استوی لیاکوپولو (کارشناس سئو، جادوی جستجو) را ترک کردمتبدیل کلیک ها به درآمد: یک استراتژی تجارت الکترونیک ویدئو محور فوق العاده الهام گرفته شده

بازاریابی ویدیویی در حال تبدیل شدن به یک راه بسیار مهم برای نگاه کردن به پایین است، و او برخی از ایده‌های درخشان در این منطقه مانند اهمیت زیرنویس‌ها را برجسته کرد. ویدئوها قابل اشتراک‌گذاری هستند، می‌توانند به ارزش زیادی کمک کنند و می‌توانند محصولاتی را برای ایجاد اعتماد با خریداران بالقوه نشان دهند.

بخش مورد علاقه من در روز قطعا ملاقات با تمام شرکت کنندگانی بود که به غرفه مجستیک آمده بودند. دیدن افرادی که از دور و دراز آمده اند و همه به هم پیوسته اند در این جامعه شگفت انگیز بود.

همه خیلی دوستانه و خوش برخورد بودند!

دیدار رو در رو با مشتریان و امکان چت و ارتباط با یکدیگر بسیار عالی بود.

من بسیار خوشحالم که چنین رویدادی وجود دارد، زیرا افراد شگفت انگیز زیادی را گرد هم می آورد. من این رویداد را بسیار قدرتمند یافتم: من از طیف متنوعی از افراد چیزهای زیادی یاد گرفتم و از دیدن ارتفاعاتی که آنها به آن می رسند الهام گرفتم و در مورد آنچه می توانم در آینده به دست بیاورم فکر کردم.

ونسا

من به عنوان یک توسعه دهنده نرم افزار همیشه از فرصت هایی برای تعامل با متخصصان سئو لذت می برم. در تجربه من، این از شکاف بین ابزارهایی که روی آنها کار می کنم و نیازهای مشتریانمان جلوگیری می کند.

رویدادهایی مانند WTSFest به من فرصتی منحصر به فرد می دهد تا سهامدارانم را بهتر درک کنم.

شرکت در یک کنفرانس تخصصی به عنوان یک فرد غیر متخصص همیشه یک خطر است، با این حال، من WTSFest را فضای بسیار خوش‌آمدگویی دیدم. همه مایل به گفتگو با من بودند و به تجربیات من به عنوان یک توسعه دهنده علاقه مند بودند. این به من اجازه داد تا چیزهای زیادی از صحبت ها و شرکت کنندگان یاد بگیرم.

این دومین سالی است که در کنفرانس شرکت می کنم و اولین بار است که در یک غرفه اسپانسر کمک می کنم. من دریافتم که صحبت‌های امسال حتی با دانش محدودی که در زمینه سئو دارم، بسیار قابل دسترس و قابل درک هستند.

آنها دید بهتری از اتفاقات دپارتمان های خارج از بخش خودم به من دادند و بینش هایی را ارائه کردند که می توانم در کارم از آنها استفاده کنم.

در حالی که هر سخنرانی جذاب بود، متوجه شدم “آینده تجارت الکترونیک” نوشته اما راسل و کل بخش Innovate برجسته شود. یکی از نکات اصلی، مفهوم نوشتن کپی و طراحی ساختارهای URL برای تسهیل کشف موتورهای جستجو، به ویژه برای کلمات کلیدی تخصصی بود.

سخنرانی Veruska در مورد جستجوی چند زبانه از منظر زبانشناسی بسیار جالب بود. به من به عنوان کسی که با NLP کار می کند و برای سایت چند زبانه ما کپی می نویسد، خوراکی برای فکر کردن به من پیشنهاد کرد.

و به‌عنوان کسی که به طراحی قسمت جلویی کمک می‌کند، صحبت‌های بیلی جینا در مورد دسترسی، ابزارهایی را در اختیار من قرار داد تا در دسترس‌پذیرتر کردن سایت ما کمک کند.

به طور کلی، این رویداد از نظر من موفقیت بزرگی بود، و می‌خواهم از شرکت‌کنندگان، سخنرانان، داوطلبان و برگزارکنندگان تشکر کنم که آن را به تجربه‌ای عالی تبدیل کردند.

گابریلا

ارتباط با افراد متعدد و درگیر شدن در بحث در مورد موضوعات مهم سئو یک تجربه لذت بخش بود.

دیدن رویدادهایی مانند WTSFest که تأثیر مثبتی دارد و به یک جامعه فناوری فراگیرتر و متنوع‌تر کمک می‌کند، که در آن اعضا این شانس را دارند که دور هم جمع شوند و احساس قدرت و حمایت کنند، دلگرم‌کننده است! از جمله صحبت های قابل توجه، سخنرانی استوی لیاکوپولو در مورد “تبدیل کلیک ها به درآمد: استراتژی تجارت الکترونیک ویدئو محور” برای من متمایز شد

او به طرز ماهرانه‌ای به قدرت تغییردهنده ویدیوها برای وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک پرداخته و بینش‌های ارزشمندی در مورد تبدیل کلیک‌ها به درآمد ارائه می‌دهد.

با توجه به اهمیت روزافزون محتوای چندرسانه‌ای، به‌ویژه ویدیوها، در پلتفرم‌های آنلاین، بسیار خوب است که چنین رویدادهایی توجه به استراتژی‌های مؤثر برای استفاده از این ابزارها را جلب می‌کنند.

من از یادگیری نحوه بهینه سازی ویدیوها برای تجارت الکترونیک لذت بردم، زیرا می تواند به طور قابل توجهی بر عملکرد وب سایت تأثیر بگذارد و تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد.

به طور کلی، بحث های بسیار خوبی وجود داشت که در آن شرکت کنندگان این شانس را داشتند که یاد بگیرند، بخندند و از خود لذت ببرند! شرکت در این رویداد را به هر کسی که می‌خواهد درباره صنعت سئو و همچنین صحبت کردن با افراد باهوش و پرشور کمی سرگرم کند، توصیه می‌کنم!

نتیجه

از عریج ابوعلی و همه افرادی که در برگزاری این رویداد مشارکت و کمک کردند تشکر و قدردانی فراوانی دارم.

بدون تلاش آنها این اتفاق نمی توانست رخ دهد.

تیم سخت تلاش کرد تا مطمئن شود که همه شرکت کنندگان از خود لذت می برند.

اگر علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد SEO در فناوری زنان و شرکت در رویدادهای آینده هستید، لطفاً به لینک زیر مراجعه کنید: https://www.womenintechseo.com/.

با تشکر برای خواندن!

کائنات مالک
آخرین نوشته های کاینات مالک (همه را ببین)