تجارت بد را فراموش کنید – متا فراموش کرده است که در چه شغلی هستند

متا در Boxing Day زمانی که کانر هیز، معاون محصول برای هوش مصنوعی مولد، به فایننشال تایمز گفت که این شرکت قصد دارد شخصیت‌های هوش مصنوعی را عمیق‌تر در فیس‌بوک و اینستاگرام جاسازی کند، خشم برانگیخت. هیز نقاشی کرد آینده ای که در آن ربات ها در کنار کاربران واقعی همزیستی خواهند داشت، و “قادر به تولید و به اشتراک گذاری محتوایی که توسط هوش مصنوعی در پلتفرم ساخته شده است“. این مصاحبه دور جدیدی از انتقادات را به 28 نمایه آزمایشی هوش مصنوعی که این شرکت از سال 2023 معرفی کرده بود، برانگیخت. متا بی سر و صدا این حساب ها را کنار گذاشته است.

در حالی که پروفایل ها از بین رفته اند، پلتفرم هیچ اطمینانی ارائه نمی دهد که تلاش برای پر کردن تعداد روزافزون حفره های اندازه انسان با پرکننده های دیجیتال تمام شده است.

اگر متا متقاعد شده باشد که کاربران تقلبی پاسخی برای مشکلات واقعی هستند، آن‌ها خودشان را طوری تنظیم می‌کنند که به بچه پوستر سمت اشتباه تاریخ تبدیل شوند.

ایده متا از نوآوری تصویر آنها را بدتر می کند

مارک زاکربرگ ممکن است تنها کسی باشد که در قید حیات نیست که چقدر او و شرکتش را دوست ندارند. الگوهای رفتاری در مقایسه با داده های سخت عملاً تعارف هستند. نظرسنجی تالس نشان داد 94 درصد از مردم جهان به شرکت های رسانه های اجتماعی اعتماد ندارندو فیس بوک فقط در لیست نیست. این طلسم است در همین حال، معیار اعتماد دیجیتال Insider Intelligence مطالعه نشان می دهد که فقط…

Source link