تبلیغات Q5 (25 دسامبر – 1 ژانویه) می تواند برای برندها سود زیادی داشته باشد

بسیاری از برندها تبلیغات جستجوی پولی را در دوره پس از تعطیلات کاهش می‌دهند و فرصتی را برای بازاریابان باهوش ایجاد می‌کنند تا موجودی ارزشمندی را با هزینه‌های کمتر جمع‌آوری کنند. این بر اساس گزارش پلتفرم بهینه سازی تبلیغات گوگل GOA Marketing است.

با اعداد:

  • سه ماهه پنجم (دوره 25 دسامبر تا 1 ژانویه) در مقایسه با دوره سه هفته قبل، 21 درصد افزایش در تبلیغات گوگل داشت.
تبلیغات Q5 (25 دسامبر – 1 ژانویه) می تواند برای برندها سود زیادی داشته باشد
  • CPC ها در طول سه ماهه پنجم 10 درصد کاهش یافت و فرصت هایی برای صرفه جویی در هزینه ایجاد کرد.
اسکرین شات 2024 11 13 در 16.54.26اسکرین شات 2024 11 13 در 16.54.26
  • نمایش موبایل و تبلت بیشترین جهش را به ترتیب 23 و 32 درصد داشته است.
  • ایالات متحده در طول سه ماهه پنجم 94 درصد افزایش داشت، در حالی که بریتانیا 10 درصد افزایش داشت.

چرا ما اهمیت می دهیم. با توجه به اینکه بسیاری از برندها پس از تعطیلات از تبلیغات خود عقب نشینی می کنند، Q5 دریچه ای را برای کسانی که مایل به فعال ماندن هستند فراهم می کند تا توجه ارزشمند مصرف کننده را با هزینه کمتر جلب کنند. داده ها تفاوت های منطقه ای قابل توجهی را نشان می دهد، بنابراین تبلیغ کنندگان باید استراتژی های خود را بر اساس آن تنظیم کنند.

غذای آماده بزرگ. در این گزارش آمده است: «با CPC کمتر، یک استراتژی پیشنهادی تهاجمی‌تر می‌تواند در جذب موجودی آگهی‌های اضافی و به حداکثر رساندن دسترسی مؤثر باشد» (ثبت‌نام الزامی است). اما همچنین به برندها هشدار می‌دهد که فرصت‌های موجود در تبلت‌ها را نادیده نگیرند و از رویکرد جهانی یک‌اندازه برای همه اجتناب کنند.

خط پایین. برای برندهایی که مایل به پایین نگه داشتن پدال پس از عجله تعطیلات هستند، به نظر می رسد Q5 فرصتی کم استفاده را برای هدایت عملکرد و شروع سال جدید ارائه می دهد.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link