Google Ads Brand Report را معرفی کرد، ابزار داشبورد جدیدی که به تبلیغکنندگان بینش تلفیقی از دسترسی و فراوانی کمپینها را میدهد.
این ابزار نحوه ردیابی عملکرد کمپین توسط تبلیغ کنندگان برند را با ارائه معیارهای تکراری در یک مکان، به جای پراکنده شدن در چندین گزارش، ساده می کند.
جزئیات. گزارش برند دادههای چند ابزار را ادغام میکند، تحلیل KPI و عملکرد جمعیتی را ساده میکند.
- تبلیغکنندگان میتوانند نتایج را بر اساس سن، جنسیت و سایر اطلاعات جمعیتی هدف فیلتر کنند.
- مستقیماً در داشبورد Google Ads در بخش «اطلاعات آماری و گزارشها» قابل دسترسی است.
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانی بسیار مهم است زیرا در نهایت دردسر جمع کردن دادههای دسترسی و فرکانس از مکانهای مختلف را برطرف میکند.
با ارائه معیارهای تکراری در یک داشبورد، اکنون میتوانید به راحتی ببینید که در کمپینها به چه کسانی دسترسی پیدا میکنند، مکانهایی را که برای همان مخاطبان بیش از حد خرج میکنند، و تصمیمهای سریعتر و هوشمندانهتر در مورد سرمایهگذاریهای تبلیغاتی برند خود بگیرید.
الزامات کلیدی:
- در سطح تک حساب موجود است (بدون پشتیبانی از چند حساب یا MCC).
- معیارها حداکثر 92 روز و حداکثر 10000 کمپین را پوشش می دهند.
- برای پر شدن داده ها به بیش از 10000 نمایش در هر کمپین نیاز دارد.
- کمپینهای جستجو، خرید و حداکثر عملکرد مستثنی هستند.
بعدش چی اکنون باید مراقب باشید که سایر انواع کمپین، مانند جستجو، حداکثر عملکرد و خرید، چه زمانی در گزارشها گنجانده میشوند.
جدید در زمین موتورهای جستجو