تبلیغات Google گزارش برند را برای بینش تبلیغ‌کننده پیشرفته ارائه می‌کند

Google Ads Brand Report را معرفی کرد، ابزار داشبورد جدیدی که به تبلیغ‌کنندگان بینش تلفیقی از دسترسی و فراوانی کمپین‌ها را می‌دهد.

این ابزار نحوه ردیابی عملکرد کمپین توسط تبلیغ کنندگان برند را با ارائه معیارهای تکراری در یک مکان، به جای پراکنده شدن در چندین گزارش، ساده می کند.

تبلیغات Google گزارش برند را برای بینش تبلیغ‌کننده پیشرفته ارائه می‌کند

جزئیات. گزارش برند داده‌های چند ابزار را ادغام می‌کند، تحلیل KPI و عملکرد جمعیتی را ساده می‌کند.

  • تبلیغ‌کنندگان می‌توانند نتایج را بر اساس سن، جنسیت و سایر اطلاعات جمعیتی هدف فیلتر کنند.
  • مستقیماً در داشبورد Google Ads در بخش «اطلاعات آماری و گزارش‌ها» قابل دسترسی است.

چرا ما اهمیت می دهیم. این به‌روزرسانی بسیار مهم است زیرا در نهایت دردسر جمع کردن داده‌های دسترسی و فرکانس از مکان‌های مختلف را برطرف می‌کند.

با ارائه معیارهای تکراری در یک داشبورد، اکنون می‌توانید به راحتی ببینید که در کمپین‌ها به چه کسانی دسترسی پیدا می‌کنند، مکان‌هایی را که برای همان مخاطبان بیش از حد خرج می‌کنند، و تصمیم‌های سریع‌تر و هوشمندانه‌تر در مورد سرمایه‌گذاری‌های تبلیغاتی برند خود بگیرید.

الزامات کلیدی:

  • در سطح تک حساب موجود است (بدون پشتیبانی از چند حساب یا MCC).
  • معیارها حداکثر 92 روز و حداکثر 10000 کمپین را پوشش می دهند.
  • برای پر شدن داده ها به بیش از 10000 نمایش در هر کمپین نیاز دارد.
  • کمپین‌های جستجو، خرید و حداکثر عملکرد مستثنی هستند.

بعدش چی اکنون باید مراقب باشید که سایر انواع کمپین، مانند جستجو، حداکثر عملکرد و خرید، چه زمانی در گزارش‌ها گنجانده می‌شوند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link