تبلیغات نمای کلی هوش مصنوعی گوگل در تلفن همراه در ایالات متحده راه اندازی شد

گوگل امروز اعلام کرد که تبلیغات اجمالی گوگل AI که مدت ها مورد انتظار و موردانتظار بود، به صورت زنده پخش می شود و برای کاربران تلفن همراه ایالات متحده نمایش داده می شود.

ما برای اولین بار فهمیدیم که گوگل پنج ماه پیش آزمایش این قالب تبلیغاتی جدید AI را آغاز خواهد کرد (این یکی از اعلان‌های بزرگ در Google Marketing Live 2024 در ماه مه بود). با این حال، ما هنوز از آن زمان تا امروز (تا جایی که من می دانم) تبلیغات را در طبیعت مشاهده نکرده ایم.

تبلیغات نمای کلی هوش مصنوعی چگونه به نظر می رسد. تبلیغات مستقیماً در زیر پاسخ AI ارگانیک در نمای کلی هوش مصنوعی ظاهر می شود. از یک تصویر ارائه شده توسط Google، مانند یک آگهی خرید معمولی در زیر برچسب “اسپانسر” به نظر می رسد.

در اینجا به نظر می رسد:

تبلیغات مروری بر هوش مصنوعی گوگلتبلیغات نمای کلی هوش مصنوعی گوگل در تلفن همراه در ایالات متحده راه اندازی شد

زمانی که تبلیغات ظاهر می شوند. یکی از سخنگویان گوگل به Search Engine Land توضیح داد که چه نوع پرس و جوهایی باعث ایجاد تبلیغات نمای کلی هوش مصنوعی می شوند – و کجا:

  • «اگر سؤال کاربر یک زاویه تجاری دارد – به این معنی که چیزی است که یک محصول یا خدمات می تواند مرتبط باشد – ممکن است یک تبلیغ در بالا، زیر یا درون پاسخ ظاهر شود.
  • «تبلیغات مستقیماً در نمای کلی هوش مصنوعی ظاهر می‌شوند که هم به درخواست و هم به اطلاعات ارائه‌شده مربوط باشد.
  • به عنوان مثال، برای این سوال، چگونه می توانم لکه علف را از شلوار جین پاک کنم؟ نمای کلی هوش مصنوعی تعدادی راه حل مفید را ارائه می دهد، از استفاده از محصولات معمولی خانگی تا محصولات تجاری مانند پاک کننده های لکه. به جای نیاز به جستجوی دیگر برای یافتن محصول مناسب، تبلیغات خرید مرتبط درست در نمای کلی هوش مصنوعی ظاهر می‌شوند و به شما امکان می‌دهند به سرعت و به راحتی لکه‌بر مناسب را پیدا کنید.

چگونه در تبلیغات مرور کلی هوش مصنوعی ظاهر شویم. طبق گفته گوگل، هیچ اقدامی از تبلیغ‌کنندگان لازم نیست تا آگهی‌هایشان به‌عنوان یک تبلیغ نمای کلی هوش مصنوعی ظاهر شود:

  • «شما می‌توانید در این تجربیات تبلیغاتی را با تبلیغات جستجو، خرید و کمپین‌های حداکثر عملکرد مبتنی بر هوش مصنوعی نشان دهید. هیچ اقدام اضافی مورد نیاز نیست.»

علاوه بر این، گوگل به Search Engine Land گفت:

  • «تبلیغاتی که در نمای کلی هوش مصنوعی ارائه می‌شوند، تبلیغات جستجو و خرید از کمپین‌های موجود هستند که می‌توانند در حراج برنده شوند و به درخواست و اطلاعات موجود در نمای کلی هوش مصنوعی پاسخ دهند.»

گزارش جدیدی وجود ندارد آیا می خواهید بدانید تبلیغات مروری بر هوش مصنوعی شما چگونه عمل می کند؟ خب خبر بد شما نمی دانید. سخنگوی گوگل به Search Engine Land گفت:

  • «در حال حاضر وقتی تبلیغات در بالا، زیر یا در «نمایش‌های اجمالی هوش مصنوعی جستجو» نمایش داده می‌شود، گزارش‌های بخش‌بندی شده ارائه نمی‌کنیم. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند طبق معمول به گزارش شرایط جستجو مراجعه کنند.»

هیچ راهی نیست همچنین از گوگل پرسیدم که آیا تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از تبلیغات نمای کلی هوش مصنوعی انصراف دهند یا خیر. گوگل به من گفت:

  • «نه. ما به گوش دادن به بازخورد تبلیغ‌کنندگان و مصرف‌کنندگان ادامه می‌دهیم تا بدانیم چگونه تبلیغات در مرورهای هوش مصنوعی می‌تواند در سفرهای جستجوی اطلاعات افراد مفید باشد.»

چرا ما اهمیت می دهیم. مرورهای هوش مصنوعی با ارزش ترین فضا را در نتایج جستجوی گوگل اشغال می کند. بنابراین ظاهر شدن در اینجا می تواند منجر به کلیک، فروش و درآمد برای کسب و کار شما شود.

همانطور که گفته شد، تبلیغات (تحت یک پاسخ تولید شده توسط هوش مصنوعی) کمتر از مکان کلاسیک تبلیغات جستجو (بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک) به نظر می رسد – بنابراین سؤالات در مورد اینکه آیا این مکان می تواند منجر به بازگشت سرمایه بدتری برای تبلیغ کنندگان شود (که، باز هم، با توجه به فقدان شفافیت گزارش، دانستن آن دشوار خواهد بود).

البته، اگر به گوگل اعتقاد دارید، آنها همچنان به ما می‌گویند (در حالی که هیچ داده‌ای را به اشتراک نمی‌گذارند) که مردم این تبلیغات را «مفید» می‌دانند.

Source link