تبلیغات منفی Wix در برابر وردپرس ایجاد عکس العمل

تبلیغات منفی Wix که به وردپرس حمله می کنند ، یک واکنش ضد Wix قوی به صورت آنلاین ایجاد کرد. هدفون های تبلیغاتی Bose که به عنوان بخشی از این کمپین برای توسعه دهندگان و تأثیرگذاران بازاریابی آنلاین ارسال شده است ، مانع از آن نمی شود که گیرندگان به طور علنی تلاش برای تبلیغ را با حمله منفی زیر سوال ببرند.

به نظر نمی رسد که این کمپین کسی را در جامعه وردپرس تبدیل کند که از Wix قدردانی کند. به نظر می رسید این کمپین در نتیجه عکس العمل های مثبتی ایجاد کرد که باعث شد بسیاری واکنش های منفی نسبت به Wix نشان دهند.

دکمه بروزرسانی Doom – شما لیاقت بهتر را دارید

به نظر می رسد این کمپین منفی Wix با هدف به تصویر کشیدن وردپرس در یک دید بسیار منفی در زمینه بحران سلامت روان متمرکز شده است.

یک ویدیو ، با عنوان The Update of Doom ، نمونه ای از حملات علیه وردپرس بود. در آن یک توسعه دهنده وب در حال مشاوره روانپزشکی است.

زیرمجموعه این است که وردپرس آنقدر بد است که توسعه دهنده وب نیاز به کمک روانپزشکی دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عکس صفحه از تبلیغات Wix به تصویر کشیدن یک توسعه دهنده وب در یک بحران ذهنی ناشی از وردپرس

عکس صفحه از یک توسعه دهنده وب که به عنوان یک فرد مضطرب ذهنی به تصویر کشیده شده است

انتخاب تصویر وردپرس در زمینه اضطراب بهداشت روان با توجه به این واقعیت که بسیاری از مردم از بحران های بهداشت روان مرتبط با همه گیری رنج می برند بسیار عجیب است.

طبق تحقیقات بنیاد خانواده قیصر:

“در طی همه گیری ، از هر 10 بزرگسال در ایالات متحده حدود 4 نفر علائم اضطراب یا اختلال افسردگی را گزارش کرده اند – از هر ده بزرگسال یک نفر که این علائم را از ژانویه تا ژوئن 2019 گزارش کرده است.

… در طی همه گیری ، سهم بزرگتر از متوسط ​​بزرگسالان جوان (18 تا 24 سال) بیش از حد متوسط ​​علائم اضطراب و / یا اختلال افسردگی را گزارش می کنند (56٪). در مقایسه با بزرگسالان ، بزرگسالان جوان احتمالاً مصرف مواد (25٪ در مقابل 13٪) و افکار خودکشی (26٪ در مقابل 11٪) را گزارش می دهند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در تبلیغات Wix با نمایش وردپرس به عنوان یک فرد غیر حساس که باعث آزار روانی می شود ، ویزیت روانپزشکی برای تأثیر کمدی انجام می شود.

برخی ممکن است این تبلیغ را به عنوان بی اهمیت جلوه دادن سلامت روان با استفاده از آن در زمینه ای از کمدی تلقی کنند ، خصوصاً به این دلیل که وردپرس به عنوان یک بیمار گروتسکلیو که چشمانش در حفره هایشان می چرخد ​​، به تصویر کشیده شد.

عکس صفحه از Wix Ad به تصویر کشیدن وردپرس با چشمی که در جای خود می چرخد

وردپرس به عنوان یک بیمار روانی گروتسک به تصویر کشیده شده استWix وردپرس را به عنوان یک بیمار ناخوشایند و با کره چشم در جای خود می چرخاند

و این فقط یکی از چندین تبلیغی بود که به عنوان یک بحران سلامت روان به نمایش درآمد.

برخی از پاسخ ها در YouTube مخالفت خود را اعلام کردند:

“جای تعجب است که Wix از ارسال مطالبی مانند این خجالت نمی کشد. چه کسی در دنیا فکر می کرد که این ایده خوبی است؟ “

“وای ، چقدر کم می توانی بروی ، این پایین بشکه نامیده می شود”

“شرم بر شما Wix. من هرگز به استفاده از خدمات شما فکر نکرده ام و نخواهم کرد.

پاسخ بازاریابی جامعه را در توییتر جستجو کنید

پاسخ در توییتر مشابه بود جایی که Jon Henshaw (henshaw) مخالفت خود را با رویکرد منفی تبلیغات ابراز داشت و اظهار داشت که فقط محصولات ضعیف از این طریق به بازار عرضه می شوند.

جان همچنین خاطرنشان کرد که ممکن است تبلیغات Wix حسن نیت ایجاد شده توسط Wix را در جامعه SEO پاک کند:

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

کمپین Wix به عنوان ناپسند توصیف می شود

شلی فاگین (shellyfagin) ، یکی از دریافت کنندگان تبلیغات هدفون نیز در توییتی اعلام کرد که انتظار او این است که درباره چیزهای مثبت درباره Wix بشنود تا فقط با یک حمله حمله منفی روبرو شود ، و آن را ناپسند دانست.

میشل لوورلی (MichelleDLowery) پیام رسانی منفی را تأیید نمی کند:

مبارزات مثبت و حسن نیت

یکی از ویژگی های بارز یک برند با ارزش ، حسن نیت است که مشتریان و حتی غیر مشتری ها به شرکت می رسانند. در حالی که پاسخ به تبلیغات از نظر جهانی منفی نبود ، بسیاری از پاسخ ها منفی بودند. بسیاری از رویکردهای Wix ابراز ناامیدی کردند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

تبلیغ Wix Negative Attack: The Update of Doom را تماشا کنید

https://www.youtube.com/watch؟v=fZtovVxp67M

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور