تبلیغات مایکروسافت به گوگل اجازه واردات هدف تبدیل را می دهد

تبلیغات مایکروسافت در حال ارائه یک ویژگی جدید است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد اهداف تبدیل را از Google Ads وارد کنند تا کمپین های خود را بهینه کنند.

چرا مهم است. هدف این حرکت ساده‌سازی گردش‌های کاری بین پلتفرمی است و به بازاریابان کمک می‌کند تا در پلتفرم‌های تبلیغاتی گوگل و مایکروسافت کارآمدتر کار کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. به نظر می رسد که مایکروسافت در تلاش است تا زندگی تبلیغ کنندگان را در مورد ردیابی تبدیل آسان تر کند. با این حال، این ویژگی به ظاهر سودمند ممکن است مشکلاتی را برای انتساب ایجاد کند زیرا کدهای رهگیری گوگل و مایکروسافت در سایت تبلیغ‌کنندگان متفاوت هستند.

جزئیات.

  • عرضه در دو هفته آغاز می شود و به تدریج به همه مشتریان گسترش می یابد.
  • اهداف تبدیل به طور پیش فرض با هر واردات وارد می شوند.
  • با استراتژی‌های پیشنهاد قیمت مبتنی بر ارزش مانند حداکثر تبدیل کار می‌کند.

چه چیزی را تماشا کنیم. مایکروسافت راه اندازی یک برچسب UET با Google Tag Manager را تشویق می کند تا اطمینان حاصل شود که اهداف جدید می توانند رویدادهای تبدیل را دریافت کنند.

بین خطوط. این ادغام منعکس کننده رقابت رو به رشد در فضای فناوری تبلیغات است و مایکروسافت در پی آن است که پلتفرم خود را با کاهش اصطکاک برای تبلیغ کنندگانی که به شدت در اکوسیستم گوگل سرمایه گذاری می کنند جذاب تر کند.

واکنش. این خبر ابتدا در یک پست X توسط کرک ویلیامز، مالک Zato Marketing به اشتراک گذاشته شد. او همچنین به جامعه PPC هشدار داد:

  • PPC PSA: توجه داشته باشید که اگر در حال حاضر از Google به مایکروسافت وارد می‌کنید، آن‌ها به‌طور خودکار تبدیل‌های شما را (و احتمالاً مسائل به هم ریخته!!!) را در چند هفته آینده وارد می‌کنند، بنابراین ممکن است بخواهید عملکرد واردات خودکار را خاموش کنید. (از آنجایی که حساب‌های مایکروسافت شما از قبل باید به درستی برای تبدیل تنظیم شده باشند، درست است؟)

سپس مستقیماً به من گفت:

  • “من فکر می کنم بزرگترین چیز این است که وارد کردن اهداف تبدیل به طور پیش فرض ایده بدی به نظر می رسد و من کاملاً مطمئن نیستم که حتی عملا چگونه کار می کند زیرا UET و Google Tag کدهای متفاوتی در سایت هستند! من توسعه دهنده نیستم، بنابراین ممکن است چیزی را در آنجا گم کرده باشم.»

گزینه انصراف تبلیغ‌کنندگان می‌توانند علامت را بردارید هدف تبدیل واردات اگر ترجیح می دهند از این ویژگی استفاده نکنند.

ایمیل. در اینجا تصویری از ایمیلی که ویلیامز در X به اشتراک گذاشته است:

GPU8XdDaYAAx4i2GPU8XdDaYAAx4i2

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link