انتظار می رود موتور جستجوی هوش مصنوعی Perplexity در سه ماهه چهارم در «15 دسته کلیدی» تبلیغاتی را راه اندازی کند.
دسته بندی تبلیغات در اینجا چند دسته وجود دارد که در آن تبلیغات Perplexity ظاهر می شوند:
- هنر و سرگرمی.
- امور مالی
- غذا و نوشیدنی
- سلامتی
- تکنولوژی.
تبلیغات ویدیویی تبلیغکنندگان میتوانند تبلیغات ویدیویی را در تلفن همراه (در بالای سوالات مرتبط) یا دسکتاپ (در صفحه کناری) اجرا کنند.
- Adweek گزارش داد: “این تبلیغات با متنی همراه خواهد بود که محصولات آنها را برجسته می کند.”
سوالات حمایتی Pitch Deck برنامههای Perplexity را تأیید کرد که به تبلیغکنندگان اجازه میدهد در سؤالات مربوطه ظاهر شوند. ما در مورد برنامه های Perplexity برای فروش تبلیغات برای سوالات مرتبط در ماه آوریل گزارش دادیم. بر اساس گزارش ها، هنگامی که کاربر روی یک سوال حمایت شده کلیک می کند، پاسخی مانند یک سوال ارگانیک ایجاد می کند.
- به گفته Pitch Deck، Perplexity ماهانه بیش از 230 میلیون درخواست را در سراسر جهان پردازش می کند.
گزارش ها CNBC و Adweek (ثبت نام الزامی است) هر دو در مورد جزئیات مربوط به محصول تبلیغاتی آینده گزارش دادند.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو