تبلیغات سرگیجه برای راه اندازی در Q4

انتظار می رود موتور جستجوی هوش مصنوعی Perplexity در سه ماهه چهارم در «15 دسته کلیدی» تبلیغاتی را راه اندازی کند.

دسته بندی تبلیغات در اینجا چند دسته وجود دارد که در آن تبلیغات Perplexity ظاهر می شوند:

  • هنر و سرگرمی.
  • امور مالی
  • غذا و نوشیدنی
  • سلامتی
  • تکنولوژی.

تبلیغات ویدیویی تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات ویدیویی را در تلفن همراه (در بالای سوالات مرتبط) یا دسکتاپ (در صفحه کناری) اجرا کنند.

  • Adweek گزارش داد: “این تبلیغات با متنی همراه خواهد بود که محصولات آنها را برجسته می کند.”

سوالات حمایتی Pitch Deck برنامه‌های Perplexity را تأیید کرد که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد در سؤالات مربوطه ظاهر شوند. ما در مورد برنامه های Perplexity برای فروش تبلیغات برای سوالات مرتبط در ماه آوریل گزارش دادیم. بر اساس گزارش ها، هنگامی که کاربر روی یک سوال حمایت شده کلیک می کند، پاسخی مانند یک سوال ارگانیک ایجاد می کند.

  • به گفته Pitch Deck، Perplexity ماهانه بیش از 230 میلیون درخواست را در سراسر جهان پردازش می کند.

گزارش ها CNBC و Adweek (ثبت نام الزامی است) هر دو در مورد جزئیات مربوط به محصول تبلیغاتی آینده گزارش دادند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین مدیر تحریریه موتورهای جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link