تبلیغات دیجیتال 19 ٪ بیشتر هزینه می کند ، کمتر تبدیل می شود: ناامیدی به سرزنش

داده های جدید نشان می دهد که بسیاری از بازاریابان قبلاً گمان می کنند: تبدیل بازدید کنندگان آنلاین سخت تر و گران تر می شود.

مطالعه 90 میلیارد جلسه نشان می دهد که ترافیک ارگانیک نسبت به سال گذشته کاهش یافته است و مارک های بیشتری را به سمت کانال های پرداخت شده سوق می دهد تا تفاوت را ایجاد کند.

این اطلاعات از گزارش معیار تجربه دیجیتال Contentsquare ناشی می شود ، که تغییرات در الگوهای ترافیک را بررسی می کند و ناامیدی های در حال رشد را برجسته می کند.

روندهای کلیدی که تجربه دیجیتالی امروز را شکل می دهد

1 افزایش هزینه های ترافیک

ترافیک وب سایت جهانی توسط 3.3 ٪ سال گذشته (YOY) ، مارک ها را وادار به وابستگی بیشتر به تبلیغات پرداخت شده می کند.

منابع پرداخت شده اکنون حساب می کنند 39 ٪ از همه ترافیک ، الف 5.6 ٪ افزایش ترافیک ارگانیک و مستقیم توسط 5.7 ٪بشر

با افزایش تبلیغات دیجیتال توسط 13.2 ٪، میانگین هزینه در هر بازدید افزایش یافته است 9 ٪ در مقایسه با سال گذشته و توسط 19 ٪ بیش از دو سال

2. بازدید کنندگان جدید به سرعت ترک می شوند

معیارهای درگیری کاربر در سطح جهان رو به کاهش است ، با کاهش مصرف کلی (مانند زمان صرف شده ، نمایش صفحه و عمق پیمایش) 6.5 ٪بشر

بازدید کنندگان جدید مشاهده شده اند 1.8 ٪ صفحات کمتری Yoy ، در حالی که بازدیدکنندگان بازگشت کمی افزایش داشتند (+0.5 ٪).

بیشتر جلسات که در صفحات جزئیات محصول (PDP) شروع شده اند ، بلافاصله به پایان رسیدند و تأکید بر خطر صفحات فرود بیش از حد معامله ای.

3. ناامیدی به احتباس آسیب می رساند

“Rage” کلیک می کند (با کلیک بر روی یک عنصر صفحه حداقل در کمتر از 2 ثانیه) و زمان بار آهسته یک در سه بازدید و کاهش عمق جلسه توسط 6 ٪بشر

سایت هایی که به این ناامیدی ها پرداختند 18 ٪ نرخ حفظ بالاتر از رقبای خود.

4. کاهش نرخ تبدیل

نرخ تبدیل جهانی کاهش یافته است 6.1 ٪، با عملکرد پایین تر ترافیک پرداخت شده (بدتر می شود (1.83 ٪ در مقایسه با 2.66 ٪ برای ترافیک بدون پرداخت).

مارک های با کارایی بالا با تقویت تعامل با این روند مقابله کردند: سایت هایی که عمق جلسه را بهبود می بخشند 5.4 ٪ در حال افزایش است ، در حالی که دیگران با یک 13.1 ٪ قطره

5. نگهداری در محل شروع می شود

با وجود 7 ٪ کاهش Yoy در حفظ 30 روزه ، بازدیدهای بازگشت به 1.9 ٪، رانده شده توسط تبلیغات پرداخت شده (+5.6 ٪yoy).

سایت هایی با حفظ قوی 17 ٪ کمتر کلیک خشم و 18 ٪ نماهای بیشتر صفحه در هر بازدید ، نشان می دهد که تجربیات صاف منجر به وفاداری مشتری می شود.

این برای بازاریابان چه معنی دارد

در اینجا برخی از بینش های عملی برای تیم های دیجیتال وجود دارد:

  • متنوع سازی استراتژی های ترافیک: برای کاهش وابستگی به تبلیغات پرداخت شده ناپایدار ، کانال های جدید مانند شبکه های رسانه ای خرده فروشی را کاوش کنید.
  • سفرهای جدید بازدید کنندگان را بهبود بخشید: برای پایین آمدن خروج های اولیه از مپ های گرما و محتوای شخصی استفاده کنید.
  • ناامیدی را به صورت پیشگیرانه آدرس دهید: نظارت بر زمان واقعی را برای مقابله با کلیک های RAGE و زمان آهسته بار اجرا کنید.
  • تجزیه و تحلیل اهرم: از داده های رفتاری برای شناسایی بازدید کنندگان بالا و بهبود مسیرهای آنها استفاده کنید.

روش شناسی

گزارش Continesquare 90 میلیارد جلسه ، 389 میلیارد بازدید صفحه و 6000 وب سایت جهانی از Q4 2023 تا Q4 2024 را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. این معیارها شامل بخش های مختلفی از جمله خرده فروشی ، مسافرت و خدمات مالی بود.


تصویر برجسته: ساقه/شاتر

Source link