تبلیغات خدمات حرفه ای، CPC افزایش یافته، و موارد دیگر برای بهار

بهار امسال، مایکروسافت از عرضه چندین ویژگی برای تبلیغات مایکروسافت خبر داد.

تبلیغات خدمات حرفه ای در سراسر جهان

در طول سال گذشته، مایکروسافت قالب‌های تبلیغات عمودی را معرفی کرد که به تبلیغ‌کنندگان در بخش‌های عمودی خاص اجازه می‌داد اطلاعاتی را که مصرف‌کنندگان در تبلیغات مفیدتر می‌دانند، درج کنند.

به عنوان مثال، تبلیغات در نتایج جستجوی زیر برای فیزیوتراپیست های تحت نظر پزشکان و کلینیک ها قابل مشاهده است.

.

تبلیغات مایکروسافت: تبلیغات خدمات حرفه ای، CPC افزایش یافته و موارد دیگر برای بهاراسکرین شات از مایکروسافت، آوریل 2023

تبلیغات فوق را با تبلیغات تورهای سیاتل تحت فعالیت و فعالیت خود مقایسه کنید.

تبلیغات مایکروسافت: تبلیغات خدمات حرفه ای، CPC افزایش یافته و موارد دیگر برای بهاراسکرین شات از مایکروسافت، آوریل 2023

پس از برنامه‌های بتا برای مسافرت، خودرو، اعتبار، بیمه درمانی، املاک، خدمات مالیاتی و تبلیغات خدمات بهداشتی، مایکروسافت تبلیغات خدمات حرفه‌ای را برای کسب‌وکارها در بخش‌های منتخب در سراسر جهان در دسترس قرار داده است.

آگهی‌های خدمات حرفه‌ای معمولاً برای بخش‌های عمودی با مشاوران، نمایندگان و مشاوران اعمال می‌شود.

مایکروسافت بودجه ای بین 100 تا 500 دلار در روز با پیشنهاد اولیه 3 تا 5 دلار توصیه می کند. طبق داده‌های داخلی مایکروسافت، تبلیغ‌کنندگان با تبلیغات خدمات حرفه‌ای تبدیل‌های بیشتری را با هزینه‌های کمتر نسبت به تبلیغات متنی تجربه کردند.

CPC پیشرفته از مدیریت مناقصه خودکار استفاده می کند

برای کمک به تبلیغ‌کنندگان در هماهنگی با اتوماسیون و رقابت در یک محیط تبلیغاتی پویا، مایکروسافت دیگر پس از 24 آوریل 2023 پیشنهاد دستی برای کمپین‌های جدید شبکه مخاطب مایکروسافت ارائه نمی‌کند.

کمپین های مناقصه دستی تا 28 آوریل به CPC (eCPC) افزایش یافته ارتقا خواهند یافت.

CPC افزایش یافته به Microsoft Advertising اجازه می دهد تا به صورت خودکار قیمت پیشنهادی شما را بر اساس شانس تبدیل آن تنظیم کند. هدف این خواهد بود که هزینه تبلیغات خود را به سمت کاربرانی که بیشترین احتمال تبدیل را دارند بهینه کنید.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند مبلغ پیشنهادی پایه را تعیین کنند که بالاترین میانگین CPC را تعیین می‌کند. به غیر از بهینه‌سازی کمپین‌ها برای بهترین نتایج ممکن، تبلیغ‌کنندگان نیازی به انجام کاری ندارند.

بر اساس داده‌های عملکرد داخلی، تبلیغ‌کنندگان مایکروسافت هزینه کمتری را برای هر خرید و CPC با CPC افزایش یافته در مقایسه با مناقصه دستی مشاهده کردند.

ارزش پیشنهادی هدف را در شبکه کمپین مدیریت کنید

مایکروسافت ستونی اضافه کرده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد ارزش پیشنهادی هدف خود را از شبکه کمپین برای کمپین‌ها با استفاده از استراتژی‌های پیشنهادی مستقل یا نمونه کارها با اهداف انتخابی ویرایش کنند.

می‌توانید درباره CPC بهبودیافته، CPA هدف، ROAS هدف، و سهم نشان‌داده هدف از Microsoft اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اصلاح‌کننده‌های تطابق گسترده نیاز به فهرست کلمات کلیدی را کاهش می‌دهند

به روز رسانی دیگری که باید از آن آگاه بود، منسوخ شدن کلمات کلیدی اصلاح کننده مطابقت گسترده برای تبلیغات جستجو است. اینها به جای تطبیق عبارت، به کلمات کلیدی تطبیق گسترده تبدیل خواهند شد.

کلمات کلیدی تطبیق گسترده به تبلیغات شما کمک می کند تا به افرادی که کلمات کلیدی مرتبط را جستجو می کنند دسترسی پیدا کند، حتی اگر عبارت مورد نظر در عبارت جستجو ظاهر نشود.

به عنوان مثال، شخصی که برای تلفن همراه جستجو می کند ممکن است تبلیغات مربوط به تلفن های هوشمند یا تلفن های همراه را ببیند.

آگهی‌دهندگان نیازی به انجام کاری برای این تغییر ندارند، که تأثیری بر استراتژی‌های مناقصه نخواهد داشت.

باید برای تبلیغ‌کنندگانی که می‌خواهند زمان کمتری را برای ساختن فهرست‌های کلمات کلیدی صرف کنند، جذاب باشد. همچنین به Microsoft Advertising این امکان را می دهد که قیمت پیشنهادی شما را روی کلمات کلیدی که احتمال بیشتری برای تکمیل هدف شما دارند، تنظیم کند.

گزینه های جدید مدیریت دارایی انبوه

تبلیغ‌کنندگانی که یک کتابخانه بصری بزرگ را برای تبلیغات مدیریت می‌کنند، اکنون می‌توانند از ویژگی‌های جدید مدیریت انبوه برای ویرایش، جابجایی یا حذف تصاویر و ویدیوها در کتابخانه دارایی استفاده کنند.

این در تلاشی برای بهبود گردش کار و کارایی کلی برای مدیران تبلیغاتی با دارایی در چندین کمپین و گروه های تبلیغاتی طراحی شده است.

چگونه این تغییرات به تبلیغ کنندگان کمک می کند

ویژگی‌های جدید در Microsoft Advertising می‌تواند به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا استراتژی تبلیغات را با عادت‌های خرید مصرف‌کننده در حال تکامل تنظیم کنند.

آنها همچنین با Insights اخیر مایکروسافت در مورد به دست آوردن نتایج بیشتر با اتوماسیون اما با هزینه تبلیغات کمتر هماهنگ هستند.


تصویر ویژه: sdx15/Shutterstock