تبلیغات جستجوی گوگل در ایالات متحده: چرا یک بازار مرتبط ایجاد می کنند

ایالات متحده آمریکا علیه Google LLC.، پرونده دادگاه، بازیابی شده در 30 آوریل 2024، بخشی از مجموعه PDF حقوقی HackerNoon است. در اینجا می توانید به هر بخشی از این پرونده بروید. این قسمت 13 از 37 می باشد.

ب. تبلیغات جستجو در ایالات متحده یک بازار مرتبط ایجاد می کند

398. همانطور که دکتر واریان تشخیص داد، تبلیغات جستجو در ایالات متحده یک بازار مرتبط را تشکیل می دهند. UPX0452 در -001 (“[T]البته در اینجا بازاری برای تبلیغات جستجو وجود دارد.”) Tr. 419:9– 421:19 (Varian (Google)) (بحث در مورد UPX0452)؛ Tr. 4600:2-14 (اشاره به UPXD102 در 3) (Whinston (Pls. Expert)). تبلیغات جستجو یک کانال تبلیغاتی متمایز را تشکیل می دهند. Tr. 5376:22– 5377:10 (جرث (نظیر متخصص)) (“[S]تبلیغات earch به طور گسترده تر، یک دسته بندی محصول متمایز از تبلیغات هستند.”).

1. ویژگی ها و کاربردهای تبلیغات جستجو از یافتن بازار تبلیغات جستجو پشتیبانی می کند

الف) تبلیغات جست و جو، اعلامیه ای در زمان واقعی و خود بیان شده مصرف کننده را هدف قرار می دهد.

399. تبلیغات جستجو تنها کانال تبلیغاتی است که در SERP در پاسخ به درخواست کاربر نمایش داده می شود. Tr. 1347:8-10 (Dischler (Google)) (Google تبلیغات نمایشی را در پاسخ به یک پرس و جو نشان نمی دهد). Tr. 8829:2-6 (اسرائیل (تخصص کارشناس)) (تبلیغاتی که در پاسخ به پرسش‌های جستجو نشان داده می‌شوند، تبلیغات جستجو هستند و تبلیغات نمایشی به این روش انجام نمی‌شوند.). در نتیجه، تبلیغات جستجو به طور منحصربه‌فردی می‌توانند به مشتریان پاسخ دهند…

Source link