تبلیغات جستجوی سیب: آیا ارزش آن را دارند؟

عکس پروفایل نویسنده

@eugenezubanاوژن زوبان

انسان. کارآفرین ، مهندس ، خریدار رسانه فیس بوک.

در بیشتر موارد ، وقتی که من با مشتری هایم روی پروژه ها کار می کنم ، از ابزارهایی که بیشتر با آنها آشنا هستم (و بیشترین استفاده را دارند) برای جذب مخاطب – فیس بوک و گوگل استفاده می کنم. اثربخشی این منابع مدت هاست که آزمایش و تأیید شده است ، با این حال ، تبلیغات جستجوی اپل (ASA) یک ابزار ناشناخته جدید برای بسیاری است. در پست امروز ، من در مورد مزایا و معایب اصلی ASA صحبت خواهم کرد ، همچنین یک دوره رایگان و جامع ASA را به اشتراک می گذارم که برای مبتدیان و بازاریاب های پیشرفته تلفن همراه مفید خواهد بود. و بنابراین ، به ترتیب.

معایب تبلیغات جستجوی اپل

تبلیغات جستجوی اپل ارزان تر از کانال های دیگر نیست

نصب در تبلیغات جستجوی اپل اغلب گران تر از Facebook ، Google Ads و کانال های دیگر است که با مشاهده ده ها پروژه من تأیید می شود.

با دنبال کردن لینک می توانید قیمت های متوسط ​​نصب شده توسط Apple Search Ads را که توسط کشورهای مختلف طبقه بندی شده اند ، مشاهده کنید.

تبلیغات جستجو ترافیک بیشتری ایجاد نمی کند

در Search Ads ، برنامه فقط در AppStore نشان داده می شود و فقط با سeriesالهایی که کاربران در آنجا وارد می کنند ، نمایش داده می شود. در فیس بوک و اینستاگرام ، می توانید در هر زمان که شخص در فید پیمایش می کند ، تبلیغات را نشان دهید و کاربران این کار را خیلی بیشتر از آنچه به دنبال چیزی در …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور
مطالب پیشنهادی  توسعه برنامه های وب در شکار محصول با نیما اوجی، نامزد Noonies 2021