
در بیشتر موارد ، وقتی که من با مشتری هایم روی پروژه ها کار می کنم ، از ابزارهایی که بیشتر با آنها آشنا هستم (و بیشترین استفاده را دارند) برای جذب مخاطب – فیس بوک و گوگل استفاده می کنم. اثربخشی این منابع مدت هاست که آزمایش و تأیید شده است ، با این حال ، تبلیغات جستجوی اپل (ASA) یک ابزار ناشناخته جدید برای بسیاری است. در پست امروز ، من در مورد مزایا و معایب اصلی ASA صحبت خواهم کرد ، همچنین یک دوره رایگان و جامع ASA را به اشتراک می گذارم که برای مبتدیان و بازاریاب های پیشرفته تلفن همراه مفید خواهد بود. و بنابراین ، به ترتیب.
معایب تبلیغات جستجوی اپل
تبلیغات جستجوی اپل ارزان تر از کانال های دیگر نیست
نصب در تبلیغات جستجوی اپل اغلب گران تر از Facebook ، Google Ads و کانال های دیگر است که با مشاهده ده ها پروژه من تأیید می شود.
با دنبال کردن لینک می توانید قیمت های متوسط نصب شده توسط Apple Search Ads را که توسط کشورهای مختلف طبقه بندی شده اند ، مشاهده کنید.
تبلیغات جستجو ترافیک بیشتری ایجاد نمی کند
در Search Ads ، برنامه فقط در AppStore نشان داده می شود و فقط با سeriesالهایی که کاربران در آنجا وارد می کنند ، نمایش داده می شود. در فیس بوک و اینستاگرام ، می توانید در هر زمان که شخص در فید پیمایش می کند ، تبلیغات را نشان دهید و کاربران این کار را خیلی بیشتر از آنچه به دنبال چیزی در …