تبریک می گوییم ، شما اولین نمایندگان فروش B2B خود را استخدام می کنید: آنچه شما باید بدانید اینجاست

عکس پروفایل نویسنده

رشد همچنان اولویت اصلی هر B2B Startup ، چه در سال 2021 و چه در سال 2050 است. مدیران عامل و بنیانگذاران در تلاشند تیم فروش خود را گسترش دهند یا اولین نمایندگی های فروش خود را با رویکرد استراتژیک برای رشد تجارت استخدام کنند.

استخدام نمایندگان فروش می تواند مرحله اولیه و مورد نیاز شما را تقویت کند و به شما کمک کند تا منجر به احتمالی خود را به مشتری بلند مدت تبدیل کنید. اما تبدیل سرنخ به مشتری یک علم و هنر است و فقط با یک رویکرد سنتی کار سختی است. متأسفانه ، بیشتر استارت آپ ها برای استخدام نمایندگان فروش خیلی زود پرش می کنند یا مدت زیادی منتظر می مانند. در هر دو مورد ، استارت آپ منجر به از دست دادن احتمالات می شود.

با استفاده از این سه ارزیابی تجاری می توانید در زمان مناسب استخدام کنید:

  1. مسیر فعلی فروش را دنبال کنید
  2. مشخصات مشتری ایده آل خود را درک کنید
  3. تجزیه و تحلیل SWOT را کامل کنید

پس از اتمام مراحل ارزیابی ، هنگام استخدام نمایندگی های فروش برای راه اندازی B2B ، عوامل زیر را در نظر بگیرید.

1) چرا آنها را استخدام می کنید؟

آگاه باشید نمایندگان فروش فقط می توانند میزان فروش را افزایش دهند و فروش را ادامه دهند. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که نمایندگی های فروش وارد بازار شوند و قیف فروش شما را تعریف کنند. بنابراین دفترچه فروش را آماده نگه دارید و نمایندگان فروش را دنبال کنید.

2) آیا پرسونای فروش که برای موقعیت تعیین شده با داوطلب متقاضی مطابقت دارد؟

سه ارزیابی تجاری نوع نامزدی را تعیین می کند که می تواند در …

مطالب پیشنهادی  گام های اساسی در جهت حل مسئله موثر در محل کار
سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور