در اپیزود این هفته در ساعت بازاریابی ، میزبانان گرگ فین ، مارک سالتارلی و جس بود ، بزرگترین اخبار بازاریابی دیجیتال این هفته را شکستند.
اگر قادر به گوش دادن در Spotify نیستید ، نسخه ویدیویی قسمت این هفته را در کانال YouTube موتور جستجو کنید.
https://www.youtube.com/watch؟v=IfHzt3lLYhc
به همه ما هشدار داده شده است که تأیید هویت از مارس 2020 به Google Ads در حال انجام است ، اما با این وجود کمی تکان دهنده است.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
در توییتر، آمالیا فاولر ایمیل تأیید هویت خود را از Google Ads و نگرانی های خود را در مورد نحوه نمایش اطلاعات در SERP به اشتراک گذاشت.
دوستان PPC این یک ماجراجویی جالب خواهد بود #ppcchat. به عنوان یک آژانس که برای مشتری های من حساب کار می کند ، سرگرم کننده خواهد بود.
همچنین ، پایین را نگاه کنید. pic.twitter.com/3PL4EXAxie
– آمالیا فاولر (amaliaefowler) 7 ژانویه 2021
ضعف در متن ایمیل Google Ads به نظر می رسد که آنها نام کامل فرد را نشان می دهند – که برای آژانس ها بسیار نگران کننده است – که روی چندین حساب Google Ads کار می کنند ، به همراه حریم شخصی برای هر کسی که از طریق این تبلیغات ایجاد می کند سکو.
بعداً مشخص شد که فقط نام شرکتی که آگهی آن است همراه با محل کارشان نشان داده می شود.
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
کنسول جستجوی Google اکنون گزارش هایی را در مورد Google News برای ناشران اخبار ارائه می دهد. این گزارش برای تعیین اینکه چند بار مقاله های یک وب سایت در Google News همراه با تعداد دفعاتی که کاربران روی آنها کلیک کرده اند عالی است.
قبل از افزودن این گزارش ها ، ناشران قادر به جدا کردن داده های خود از Google News نبودند. اگر مقالاتشان در Google News نمایش داده می شود ، اکنون می توانند این گزارش را در Search Console خود بیابند ، اما ممکن است برای کسانی که مقالات آنها به طور مکرر در سیستم عامل نمایش داده نمی شود ، قابل مشاهده باشد.
برداشت هفته این هفته پیگیری هفته گذشته هفته گذشته ماست ، از کرک ویلیامز، نویسنده “تأملات یک متخصص PPC” ، به همراه مایک رایان، رئیس بینش خرده فروشی در تجارت الکترونیک دقیق.
آنها اصطلاح “سیاهچاله” را به عنوان “یک منطق تجاری به کار گرفته شده: نه یک نتیجه اجتناب ناپذیر از فناوری محصولات Google بلکه نتیجه عمدی استراتژی محصولات آنها” ایجاد کرده اند.
اکنون گوش می دهید ، متشکرم برای قرار دادن! تعریفی که بیشتر از آن استفاده کرده ام از آن است mikeryanretail در مورد اتوماسیون ، مانند خرید هوشمند. او هنگام مراجعه به داده ها “سیاهچاله” را به “جعبه سیاه” ترجیح می دهد. جعبه سیاه algo / روند را پنهان می کند ، در حالی که سیاهچاله داده ها را پنهان می کند.
– کرک ویلیامز 🏔 (PCKirk) 8 ژانویه 2021
بعد ، در بخش ICYMI ما ، بروک اسموندسون به اشتراک می گذارد که چگونه “عبارات جستجوی بی اهمیت” Google Ads باعث ایجاد تبدیل می شوند ، اما داده نیستند.
ما مشتری کوچکتر و مستعدی داریم که هر ماه فقط تعداد معدودی از تبدیلات را دریافت می کند (از 5-15).
با GoogleAds تغییر در داده های جستجوی جستجو ، ما فقط می توانیم 2 مورد از 10 تبدیل ماه گذشته را در SQR خود مشاهده کنیم.
ضربه ای دیگر برای مشاغل کوچک و من به اندازه کافی کافی داشته ام
– بروک اسموندسون (BrookeOsmundson) 8 ژانویه 2021
تبلیغات
ادامه مطلب را در زیر بخوانید
سپس ما به سوزش های بازاریابی دیجیتال شما در طی بخش رعد و برق پاسخ می دهیم:
- چه کسی به شما گفته است که تبلیغات پولی در Google Ads مستقیماً بر نتایج جستجوی ارگانیک تأثیر می گذارد؟
- نظر شما در مورد AR جدید منتشر شده توسط TikTok چیست؟
- اتفاقات جالب در کجاست؟ از اسنپ چت مطلع شوید!
- موضوعات فرعی چه زمانی در Google منتشر شد؟
- چرا من این همه ایمیل سرب از LinkedIn دریافت می کنم؟
- چگونه Hulu می تواند به کمپین های ویدیویی من کمک کند؟
برای عضویت در این برنامه (و خبرنامه ما!) به سایت ساعت بازاریابی مراجعه کنید و تمام مقالات ارائه شده در نمایش این هفته را بخوانید!
اعتبار ویژه تصویر: سامانتا هانسون