هوش مصنوعی مولد صنعت فناوری را رونق داده است و بسیاری تعجب می کنند که چقدر بر نقش هایی که قبلاً برون سپاری شده بودند تأثیر می گذارد. این سوالات تا حد زیادی بی پاسخ می مانند زیرا شرکت ها در مراحل نسبتاً اولیه پذیرش هستند. تاکنون چه چیزی در مورد این موضوع بسیار مورد بحث شناخته شده است و مردم چگونه می توانند قبل از اینکه خیلی دیر شود به تغییرات پاسخ دهند؟
استفاده از هوش مصنوعی برای پشتیبانی مشتری
آیا چت ربات های مولد هوش مصنوعی نقش خدمات مشتری را تهدید می کنند؟ این سوال بحثهای زیادی را برانگیخته است، هم از جانب افرادی که به دیگران در کارهای ضروری کمک میکنند و هم افرادی که در صورت نیاز چنین وظایفی را برونسپاری میکنند. پاسخ پیچیده است.
اولاً، تحقیقات نشان می دهد که مدیران می توانند با جایگزین کردن نمایندگان خدمات مشتری با چت ربات های هوش مصنوعی، برخی از کاربران را ناراحت کنند. مطالعه دسامبر 2023 را در نظر بگیرید که نشان داد
رهبرانی که در نظر دارند نمایندگان خدمات مشتری برون سپاری شده را با ابزارهای هوش مصنوعی مولد جایگزین کنند، باید مبادلات احتمالی را نیز درک کنند. یک نگرانی این است که توسعه دهندگان این محصولات را بر اساس داده های تولید شده توسط انسان آموزش می دهند، اما مردم اشتباه می کنند. جای تعجب نیست که یافتن نمونه هایی از هوش مصنوعی مولد آسان است…