تأثیرگذاران مجازی ، مانند لیل میکلا ، محتوای واقعی را درست مثل من و شما ارسال می کنند

عکس پروفایل نویسنده

@کلاین کلاین کلاینمت کلین

تحقیق درباره فرهنگ ، روانشناسی سایبری و رفتار اجتماعی. مدیر استراتژی Sparks & Honey

توضیح فاکتور مسئله دار لیل میکلا: کاوش تأثیرگذارهای واقعی و واقعیت

همانطور که ربات ها جای کارگران کارخانه را گرفتند و کارگران راننده به هندوستان سپرده شدند ، کسانی که برای قایقرانی در دنیا کار می کنند ، اسموتی های چربی سوز می نوشند و فقط جذاب هستند نیز در حال جلب توجه هستند. ستارگان – آنها دقیقاً مثل هم هستند ما.

اینفلوئنسرها تحت تأثیر Influencers مجازی قرار می گیرند و این آواتارهای CGI ممکن است باعث ایجاد اختلال در چیزی حتی انتگرال آورتر شوند: حقیقت.

ما قبلاً توسط لبه های نرم آنها مسخ شده و از جذابیت آنها ناراحت شده ایم. در آنجا Shudu ، اولین سوپرمدل دیجیتال جهان ، Blawko ، “fuccboi” خال کوبی شده دیجیتال و Miquela Sousa AKA Lil Miquela ، فرزند پوستر جنبش شاهزاده خانم Leia است. آنها اکنون در مجموعه ای از گزینه ها قرار می گیرند. انسانی یا بیگانه. سیاسی یا غیرسیاسی. سفید یا BIPOC. لاغر یا به اندازه بزرگ بازیکن خود را انتخاب کنید.

با موفقیت خودتان ناامن هستید؟ این نام ها توسط افرادی مانند Chanel حمایت مالی شده اند ، که با بلا حدید ساخته شده اند و جلد Esquire را می بخشند. امسال ، لیل میکلا با CAA امضا کرد و پیش بینی می شود بیش از 10 میلیون دلار درآمد کسب کند. کسی که وجود ندارد بیشتر است …