بینگ مدل قدیمی Image Creator را پس از شکایت کاربران بازمی گرداند

DALL-E 3 مدل PR16 برای کمک به کاربران Bing Image Creator بود که تصاویری با کیفیت بالاتر «دو برابر سریع‌تر» تولید کنند. در عوض، یک نیم تنه بود.

چه اتفاقی می افتد. شرکت مایکروسافت تایید کرد که مدل جدید هوش مصنوعی Bing Image Creator معرفی شده، PR16، را به PR13 برمی گرداند. این به دنبال سیل شکایات کاربران در X، Reddit و جاهای دیگر در مورد کاهش شدید کیفیت از نظر واقع‌گرایی و جزئیات بود.

آنچه مایکروسافت می گوید. در اینجا پیام جوردی ریباس، CVP، جستجو و هوش مصنوعی مایکروسافت در X ارسال شده است:

  • “باز هم برای بازخورد و صبر متشکرم. ما توانستیم برخی از مشکلات گزارش شده را (تکثیر) کنیم و تا زمانی که بتوانیم آنها را برطرف کنیم، برنامه ریزی می کنیم که به PR13 برگردیم. همه کاربران Pro و حدود 25٪ از درخواست‌های با استفاده از Boost اکنون در PR13 هستند. روند استقرار متاسفانه بسیار کند است. بیش از یک هفته پیش شروع شد و 2-3 هفته دیگر طول می کشد تا به 100٪ برسد. من شما را در جریان خواهم گذاشت.»

قدیمی دوباره جدید است. مایکروسافت به‌روزرسانی Bing Image Creator را در 18 دسامبر اعلام کرد. داستان ما را عمیق‌تر کنید، Bing Image Creator اکنون مستقیماً در جستجوی Bing و سریع‌تر است.

چرا ما اهمیت می دهیم. قرار بود Bing Image Creator سریع‌تر و آسان‌تر برای استفاده مردم باشد. با این حال، به نظر می رسد خروجی برای بسیاری از کاربران بدتر شده است – اساساً وقت مردم را تلف می کند. امیدواریم که مایکروسافت به زودی این موضوع را اصلاح کند و سازندگان محتوا بتوانند آن تصاویر با کیفیت بالاتر تولید شده توسط هوش مصنوعی را دریافت کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

دنی گودویندنی گودوین

دنی گودوین مدیر تحریریه موتورهای جستجو Land & Search Marketing Expo – SMX است. او در سال 2022 به عنوان سردبیر ارشد به Search Engine Land پیوست. او علاوه بر گزارش در مورد آخرین اخبار بازاریابی جستجو، برنامه SME (کارشناس موضوعی) Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه ریزی رویدادهای SMX ایالات متحده کمک می کند.

گودوین از سال 2007 در مورد آخرین پیشرفت‌ها و روندها در جستجو و بازاریابی دیجیتال ویرایش و می‌نویسد. او قبلاً سردبیر اجرایی مجله موتور جستجو (از سال 2017 تا 2022)، مدیر مدیر Momentology (از 2014-2016) و سردبیر Search بوده است. ساعت موتور (از 2007 تا 2014). او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.

Source link