بینش‌های تبلیغات ویدیویی و اقتصادی سازندگان برتر از IAB NewFronts

IAB NewFronts که به‌عنوان «بزرگ‌ترین بازار محتوای دیجیتال جهان» نام‌گذاری می‌شود، روز دوشنبه با رویدادهای حضوری در شهر نیویورک و تقریباً در IAB.com آغاز به کار کرد.

موضوع واحد مجموعه رویدادهای امسال برای خریداران رسانه، “Stream On” است که نشان دهنده روندهای دوگانه ای است که صنعت را پیش می برد: هم مصرف کنندگان و هم برندها به پخش ویدئو متمایل هستند.

در اینجا سه ​​مورد برتر از روز اول IAB NewFronts 2022 آورده شده است.

پخش جریانیتصویر از YouTube، می 2022

1. تنظیم دستور کار: مهار اقتصاد خالق

تارا والپرت لوی، معاون آمریکا در یوتیوب، و مایکل کاسان، مدیر اجرایی MediaLink، دستور کار IAB NewFronts 2022 را برای بحث در مورد “استفاده از اقتصاد خالق” تنظیم کردند.

در طول بحثی که در اسکله 57 گوگل برگزار شد، والپرت لوی اعلام کرد که ستاره زیبایی جکی آینا و هنرمند آرایش پت مک گراث یک رویداد خرید زنده را در 3 مه رهبری خواهند کرد که شامل آیتم هایی با الهام از سریال نتفلیکس بریجرتون است.

سپس، یوتیوب با پارامونت در 4 ماه مه همکاری می‌کند تا پخش زنده اولین دنباله فیلم جدید Top Gun: Maverick را پخش کند.

اکنون، فیل در اتاقی که تعداد کمی از مطبوعات تجاری صنعت هنوز به آن اذعان نکرده اند این است:

  • یوتیوب به اقتصاد دامن می زند20.5 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2020 تولید می کند.
  • یوتیوب در حال ایجاد اشتغال است، افزودن 394000 شغل معادل تمام وقت در ایالات متحده در سال 2020.
  • یوتیوب در حال رشد کسب و کارهای کوچک است، باعث شد 80٪ از SMB های دارای کانال YouTube موافقت کنند که YouTube نقشی در کمک به آنها برای رشد پایگاه مشتری خود ایفا کرده است.

A Creator Coffee Talk با حضور: کالین روزنبلوم و سمیر چادری، دو فیلمساز مستقر در لس آنجلس. کیسی هو، یک مربی پیلاتس و تناسب اندام که کانال «بلاگیت‌ها» در یوتیوب 6.4 میلیون مشترک دارد. و کالینز کی، که ویدیوهای کمدی خنده دار را در کانال یوتیوب با 23.7 میلیون مشترک ارسال می کند.

رویداد NewFronts StreamOnتصویر از YouTube، می 2022

آنها در مورد تکامل خود از “YouTubers” و اینفلوئنسرها به سازندگان و کارآفرینان صحبت کردند. این پانل از YouTube برای پرداخت بیش از 30 میلیارد دلار بین سال‌های 2017 تا 2020 – به طور متوسط ​​سالانه 7.5 میلیارد دلار – به سازندگان انتقاد کرد.

در سال 2021، یوتیوب 28.8 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی به ارمغان آورد.

با توجه به اینکه حدود 55 درصد از آن به سازندگان می‌رسد، این بدان معناست که YouTube در سال گذشته بیش از 15 میلیارد دلار به سازندگان پرداخت کرد، که بخش بزرگی از بودجه کلی برای اقتصاد سازندگان است.

سایر پلتفرم‌های ویدیوی اجتماعی تنها صدها میلیون دلار برای حمایت از تأثیرگذاران و سازندگان سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

یا همانطور که کی گفت

«تقسیم سرعتی که YouTube به ما می دهد چیزی است که به ما امکان می دهد این مشاغل را ایجاد کنیم. و به‌عنوان یک خالق، بسیار ناامیدکننده است، زیرا می‌شنوم که هر پلتفرمی می‌گوید: «اوه، بله، ما از سازندگان خود حمایت می‌کنیم. ما از سازندگان خود عقب هستیم.’ اما هیچ کس به جز یوتیوب پول خود را در دهانش نمی گذارد.»

اکنون، یوتیوب به طور معمول Brandcast سالانه خود را در طول IAB NewFronts برگزار می کند، اما این شرکت با انتقال آن رویداد به همزمانی با Upfronts، بازار سالانه فروش تبلیغات تلویزیونی، سنت امسال را زیر پا گذاشته است.

این بدان معناست که ما باید تا 17 مه صبر کنیم تا بفهمیم سوزان وویچیکی، مدیرعامل YouTube چه خواهد گفت.

اما، جیم لودربک، مدیر ارشد VidCon، پیش‌بینی می‌کند که ارائه او بر این نکته تأکید می‌کند که «Big Red به همان اندازه که یک پلتفرم ویدیویی آنلاین است، یک شرکت تلویزیونی است.»

2. IAB Insights: گزارش هزینه تبلیغات ویدیویی 2022

روز دوشنبه، اریک جان، معاون مرکز رسانه IAB، یافته‌های گزارش امسال «هزینه تبلیغات ویدیویی و چشم‌انداز 2022» را به اشتراک گذاشت.

هزینه های تبلیغات ویدئویی دیجیتال در سال 2021 49 درصد افزایش یافت و انتظار می رود در سال 2022 با افزایش 26 درصدی به 49.2 میلیارد دلار برسد.

و هزینه تبلیغات تلویزیون متصل (CTV) در سال 2021 با 57 درصد افزایش به 15.2 میلیارد دلار رسید و انتظار می‌رود با رشد 39 درصدی در سال 2022 به 21.2 میلیارد دلار برسد.

حتی اگر 76 درصد از خریداران ویدیو در حال حاضر CTV را به عنوان «باید خرید» در بودجه برنامه ریزی رسانه خود برچسب گذاری کنند، در حال حاضر تنها 18 درصد از کل دلار تبلیغات ویدیویی خود را به CTV اختصاص می دهند که کمتر از 36 درصد کل زمان صرف شده است. همراه با تلویزیون خطی و CTV در سال 2022.

جان گفت: اکنون زمان آن فرا رسیده است که برندها و خریداران توجه مصرف کننده را دنبال کنند.

گزارش اشتراک هزینه تبلیغات سالانه NewFronts StreamOnمنmage از NewFront، می 2022

در این گزارش آمده است:

  • CTV خریداران را قادر می‌سازد تا از چندین نوع داده که در خرید تلویزیون خطی در دسترس نیستند، استفاده کنند، از جمله داده های برند شخص اول، داده های مکان و داده های خرید.
  • 57 درصد از خریداران ویدیو با افزایش فروش به عنوان KPI احساس کردند که CTV موثرتر از تلویزیون خطی است.. اما حتی 46 درصد از خریداران ویدیو با بهبود درک برند به عنوان KPI خود گفتند که CTV موثرتر است.
  • 59٪ از خریداران ویدیو گفتند که “بسیار واضح” است که تبلیغات CTV آنها در کجا اجرا می شود در مقایسه با تنها 50٪ که این را برای ویدیوهای اجتماعی و 43٪ برای سایر ویدیوهای دیجیتال گفتند.

اما، خریداران ویدیو می گویند که هنوز با چالش هایی روبرو هستند:

  • 48 درصد گفته اند که اندازه گیری دسترسی افزایشی در سراسر سیستم عامل ها/ناشران یک مسئله بود.
  • 43 درصد گفتند مدیریت فرکانس در پلتفرم ها/ناشران یک مشکل بود
  • 35 درصد گفتند تکه تکه شدن همچنان پاشنه آشیل مسیرهای عرضه برنامه ای است.

خریداران ویدیو در حال آماده شدن برای بازار خطی تلویزیون/CTV هستند و تعداد بی‌شماری از تاکتیک‌های خلاقانه و هدف‌دار را برای رسیدگی به فرصت‌ها و چالش‌های CTV به کار می‌برند.

اما، جان مشاهده کرد، “برای استفاده از یک قیاس بیسبال، ما هنوز در مرحله اول هستیم.”

3. عرضه محصولات مجازی جدید از آمازون

عصر دوشنبه، امی پولر، که نه تنها یک بازیگر برنده جایزه امی است، بلکه کارگردان لوسی و دسی در پرایم ویدیو و تهیه کننده اجرایی در هارلم است، میزبان رویداد آمازون در مرکز لینکلن بود.

هشت مدیر اجرایی از Freevee، Amazon Ads، Twitch، Prime Video، Amazon Music و Amazon Studios به او ملحق شدند تا از نمایش‌ها، محصولات تبلیغاتی و راه‌های جذب مشتریان جدید رونمایی کنند.

ایمی پولر میزبان NewFront 2022 آمازون استتصویر از NewFront، می 2022

مهم‌ترین نکته از انبوه اعلامیه‌های آمازون، عرضه محصول مجازی جدیدی بود که مارک‌ها را در محتوای اصلی Prime Video و Freevee در مراحل پس از تولید و در طول پنج‌شنبه شب فوتبال قرار می‌دهد، که در پاییز امسال به طور انحصاری در Prime Video پخش می‌شود.

اگر قبلاً نام Freevee را نشنیده اید، نگران نباشید. تا هفته گذشته به عنوان تلویزیون IMDb شناخته می شد.

در اخبار دیگر، آمازون همچنین Streaming TV Media Planner را اعلام کرد، که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا دسترسی افزایشی پخش جریانی تلویزیون خود را از طریق تبلیغات آمازون ببینند و آن را با دسترسی خطی مقایسه کنند.

اینها فقط سه مورد برتر از روز اول IAB NewFronts 2022 بودند.

در طی سه روز آینده، خریداران رسانه‌ای از متا، تیک تاک، اسنپ چت و توییتر نیز خواهند شنید.

من نکات برجسته آن رویدادها را در اواخر این هفته به اشتراک خواهم گذاشت.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: AlessandroBiascioli/Shutterstock