بیش از 50٪ سئوکاران آیا این کار را اشتباه انجام می دهند؟

بحث های اخیر در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که اختلاف قابل توجهی در نحوه استفاده از عناصر عنوان (H1 ، H2) وجود دارد. علی رغم راهنمایی های Google در مورد استفاده از عناوین ، صنعت SEO هنوز نمی تواند در مورد نحوه استفاده از عناوین توافق کند.

یک نظرسنجی غیررسمی در توییتر با نزدیک به 2000 رای نشان می دهد که بیش از نیمی از افراد جستجوگر خبر ندارند که توصیه های گوگل در عناوین چیست.

آیا Google استفاده از یک عنوان H1 برای سئو را توصیه می کند؟

سیروس شپرد (CyrusShepard) یک نظرسنجی انجام داد و پرسید راهنمایی های Google در مورد چندین عنوان H1 چیست.

با کمال تعجب ، تقریباً شصت درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که Google فقط یک عنوان H1 را به یک صفحه وب توصیه می کند.

توصیه رسمی Google در مورد تعداد عناوین H1

آیا Google استفاده از یک عنوان H1 را توصیه می کند؟ جواب منفی است

جان مولر از گوگل در پاتوق ساعات اداری گفت ناشران آزادند از هر تعداد عنوان عنوان H1 استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

جان مولر گفت:

“شما می توانید از برچسب های H1 هر زمان که می خواهید در یک صفحه استفاده کنید. محدودیتی وجود ندارد ، نه حد بالا و نه پایین.

سایت شما بدون هیچ برچسب H1 یا پنج برچسب H1 رتبه بندی خوبی خواهد داشت. “

گوگل حتی ویدیویی را با این موضوع خاص منتشر کرده است تا این ایده را که گوگل فقط یک H1 را توصیه می کند از بین ببرد.

https://www.youtube.com/watch؟v=zyqJJXWk0gk

در این ویدئو جان مولر می گوید:

“سیستم های ما وقتی که به چندین عنوان H1 در یک صفحه می رسد مشکلی ندارند. این یک الگوی نسبتاً رایج در وب است. “

سئوکاران نمی توانند در استفاده صحیح از عناوین موافقت کنند

شواهد حکایتی حاصل از بحث های آنلاین در گروه های سئو فیس بوک نیز نشان می دهد که اختلاف نظر گسترده ای در مورد استفاده صحیح از عناوین وجود دارد. برخی در صنعت سئو به ایده هایی می پیوندند که مربوط به اوایل دهه 2000 است. برخی دیگر اظهار داشتند که گفته های جان مولر کاملاً درست نیست.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

موضوع برچسب های عنوان بسیار اساسی است اما هنوز علیرغم توضیحات متعدد از طرف Google ، موضوع بسیار قطبی است.

Bar Fight یادداشتی از سئوکاران که در مورد برچسب های عنوان H1 می جنگند

سئوکاران می گویند H1 از H2 ، H3 و غیره مهمتر است

برخی در صنعت سئو اعتراف می کنند که مولر گفت استفاده از بیش از یک H1 اشکالی ندارد. اما آنها همچنین اصرار خواهند داشت که عنصر H1 از H2 مهمتر است.

این واقعیت در اوایل دهه 2000 درست بود. دیگر درست نیست.

اوایل Google از سرنخ هایی برای درک صفحات وب استفاده می کرد

در اوایل سال 2000 ، گوگل از عناوین به عنوان سرنخی برای موضوع یک صفحه وب استفاده کرد.

گوگل همچنین محتوای بالای صفحه وب را از اهمیت بیشتری برخوردار دانست زیرا دلیل دیگری راجع به این که یک صفحه وب چیست ، می دهد ، از آنجا که نویسندگان اغلب آنچه را که در آن وب سایت است ، بیان می کنند.

کلماتی که با حروف درشت ، کج و نوشتار با فونتهای بزرگتر (با استفاده از برچسب قدیمی HTML 4 Font) نوشته شده اند نیز به عنوان سرنخ از آنچه در مورد صفحه وب بود ، در اوایل دهه 2000 قلمداد می شدند.

برخی از این عوامل رتبه بندی بخشی از مقاله اصلی تحقیق Google PageRank بود که در سال 1998 و در مقالات بعدی منتشر شد و توسط گوگلگران در بیانیه ها منتشر شد.

نکته این است که عناوین و عناصر دیگر به عنوان سرنخی درباره اینکه یک صفحه وب چیست ، مورد استفاده قرار گرفت. گوگل مسلماً از جستجوی سرنخ هایی که یک صفحه وب درباره آن در سال 2012 داشت ، دور شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این تاریخی است که گوگل جهت جدیدی را برای درک اینکه چیزها چیست با استفاده از نمودار دانش اعلام کرد.

نمودار دانش به Google درک عمیق تری از موارد موجود داده است تا بتواند از جستجوی سرنخ در توالی کلمات (رشته های داده) دور شود.

گوگل این موضوع را در مقاله ای با عنوان معرفی نمودار دانش: چیزها ، نه رشته ها اعلام کرد.

در اعلامیه گوگل آمده است:

“این اولین گام حیاتی برای ایجاد نسل بعدی جستجو است ، که به هوش جمعی وب دامن می زند و جهان را کمی بیشتر مانند مردم درک می کند.”

پس از اعلام به روزرسانی Google Hummingbird در سپتامبر 2013 ، گوگل انتقال به سمت یک زبان طبیعی تر از درک مطالب و سوالات جستجو را آغاز کرد.

در پست وبلاگ ماه سپتامبر ، گوگل اعلام کرد که اکنون می توانید مقایسه کنید بین اشیا by با صحبت کردن با برنامه جستجوی Google و سایر موارد جالب که بیشتر به دانش از چیزها بستگی دارند و کمتر به نشانه های مربوط به آنها.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

این هشت سال پیش بود و پردازش زبان طبیعی ما را به حدی رسانده است که گوگل برای حدس زدن اینکه یک صفحه چیست ، به سرنخ های کلمات کلیدی اعتماد نمی کند.

در سال 2021 Google می تواند موضوع را بفهمد و آن را به یک س searchال جستجو مرتبط کند.

و به همین دلیل است که مولر گوگل به جامعه جستجوگرها گفته است که مهم نیست شما از چه تعداد H1 استفاده می کنید. تنها هدفی که عنوان دارد ارتباط دادن به بخشی از محتوا است. خودشه.

این روش قدیمی ارائه سرنخ Google با کلمات کلیدی در سال 2001 است که از گذشته است. Google دیگر کلمات کلیدی مطابقت دقیق را در نتایج جستجو انجام نمی دهد زیرا زبان طبیعی و فن آوری های هوش مصنوعی به Google اجازه می دهد که بفهمد صفحه چیست به خصوص اگر با استفاده مناسب از عناصر عنوان ، ساختار خوبی داشته باشد.

بدون قدرت رتبه بندی جادویی به برچسب H1

بیانیه جان مولر صریحاً می گوید که یک سایت بدون H1 یا با پنج H1 رتبه خوبی خواهد داشت. این بدان معناست که هیچ اهمیت بیشتری به H1 داده نمی شود.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر همچنین در Hangout ساعات اداری دیگری اظهار داشت که اگر از H2 یا H1 استفاده کنید ، یک صفحه خوب رتبه بندی می شود ، که می توان آنها را به جای یکدیگر استفاده کرد.

در پاسخ به این سوال:

“آیا صفحه ای بدون عنوان H1 همچنان برای کلمات کلیدی که در عنوان H2 است رتبه بندی می شود”

جان مولر پاسخ داد:

“البته.

still آیا هنوز هم خواهد بود؟ من نمی دانم که هنوز هم خواهد ماند اما می تواند. کاملاً می تواند. “

مولر در ادامه گفت که عناوین موجود در یک صفحه (نه فقط H1 بلکه عناوین) به Google کمک می کند که آن بخش از محتوا چیست.

مولر اظهار داشت:

“بنابراین عناوین موجود در یک صفحه به ما کمک می کند تا محتوای صفحه را بهتر درک کنیم.

عناوین موجود در صفحه تنها عامل رتبه بندی نیستند.

ما همچنین به تنهایی به محتوا نگاه می کنیم.

اما گاهی اوقات داشتن یک عنوان واضح در یک صفحه ، کمی بیشتر به ما اطلاعات می دهد که مربوط به آن بخش است. “

برچسب های عنوان همچنان سیگنال محکمی برای اینکه بخشی از محتوا است هستند. خواندن: Google: برچسب های عنوان یک سیگنال قوی است

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

عناوین مورد استفاده برای کمک به رتبه بندی کلمات کلیدی

در حدود سال های 2001 تا 2005 ، یک پاداش رتبه بندی کلمات کلیدی با برچسب های عنوان وجود داشت. استفاده از کلمات کلیدی در عناوین ضروری بود. این اوایل سال 2000 بود.

با این حال به دلایلی این عادت خاص در نظر گرفتن H1 به عنوان یک مسئله بسیار مهم همچنان ادامه دارد حتی اگر ما در عصر هوش مصنوعی و پردازش زبان طبیعی هستیم.

برخی از جستجوها را در Google انجام دهید و خواهید دید که این نوع چیزها دیگر اهمیتی ندارند. خواهید دید که سایت های دارای بالاترین رتبه بندی به دلیل مرتبط بودن با موضوع رتبه بندی می شوند ، نه به این دلیل که در برچسب های عنوان خود یک عبارت کلیدی منطبق دقیق دارند

بنابراین در پایان ، آنچه مهم است این است که به طور دقیق موضوع مقاله را با عناوین خود توصیف کنید و از عناوین برای توصیف آنچه بخشی از محتوا در مورد آن است استفاده کنید.

این به گوگل کمک می کند تا مطالب را بهتر درک کند زیرا در سال 2021 Google کلمات کلیدی مطابقت دقیق را مانند گذشته در سال 2001 رتبه بندی نمی کند (من می دانم زیرا در سال 2001 سئو می کردم).

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

امروز Google در حال رتبه بندی محتوا است نه کلمات کلیدی. ارزش این است که به کل صفحه از نظر “این چه چیزی است؟” فکر کنیم. و هر بخش در مورد چگونگی ارتباط آن با آن موضوع کلی.