بودجه تبلیغات دیجیتال معقول برای یک کسب و کار کوچک چیست؟

تصویر
عکس پروفایل نون هکر فرانچسکا ام نیکولز

فرانچسکا ام. نیکولز

برنده جایزه بهترین نویسنده فناوری

آیا یک کسب و کار کوچک راه اندازی کرده اید یا قصد انجام آن را دارید؟ احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که دقیقاً چقدر باید برای تبلیغات هزینه کنید. تبلیغات یک جزء مهم در فروش است. پس مقدار مناسب چقدر است؟ حقیقت این است که در این مورد بحث های زیادی وجود دارد.

برخی می گویند شما باید 20 تا 25 درصد از درآمد خود را صرف تبلیغات کنید. دیگران می گویند شما باید 15-20٪ خرج کنید.

اگر شروع می کنید، 7-8٪ یک پایه خوب است. دقیقاً در وسط محدوده 5-10٪ قرار دارد. با کسب درآمد بیشتر، می توانید بودجه تبلیغاتی خود را افزایش دهید.

ایجاد و حفظ بودجه تبلیغاتی شما

هفت یا هشت درصد از سود شما خوب و خوب است، اما اگر می خواهید بودجه تبلیغاتی متناسب تری داشته باشید چه؟ اگر به دنبال بهینه سازی بودجه کسب و کار خود هستید، چند مرحله وجود دارد که باید دنبال کنید.

  1. پژوهش – شما باید دموگرافیک هدف خود و راه های رسیدن به آنها را بررسی کنید.
  2. تعیین اهداف – باید اهداف تولید سرنخ را تعیین کنید (چند مشتری یا مشتری جدید در ماه ایده آل است؟)
  3. تعیین هزینه های بالقوه – باید لیستی از هزینه های پیش بینی نشده تهیه کنید.
  4. مسیر – هزینه های تبلیغاتی خود را دنبال کنید و آیا ارزش آن را دارد یا خیر. این به عنوان هزینه های جذب مشتری نامیده می شود.
  5. تنظیم – بودجه خود را بر اساس ردیابی خود تنظیم کنید.

با این پنج …