به من در طراحی یک بازی رومیزی کمک کنید – قسمت 3

قسمت 1 و 2

در قسمت 1 و قسمت 2 این تجربه طراحی بازی رومیزی، ما:

  • بازیکن و مشتری هدف را تعریف کرد.
  • مفهوم را شناسایی کرد.
  • هدف کلی بازی را به عنوان شادی از 3 معیار تعیین کنید.
  • شناسایی 5 مرحله زندگی – جوانی، تحصیلات، شغل، خانواده و بازنشستگی.
  • شناسایی 6 انتخابی که تکرار می شوند – به زیر مراجعه کنید.

هنوز هیچ چیز نهایی نشده است، اما ما به اندازه کافی برای رفتن به مرحله بعدی طراحی داریم.

طراحی بازی یک فرآیند تکراری است که در آن ممکن است تصمیمی آزمایشی بگیریم تا به ما اجازه دهد تا به مرحله بعدی برویم تا ببینیم اوضاع چگونه پیش می‌رود. سپس می‌توانیم در حین حرکت دوباره ارزیابی و تنظیم کنیم.

قسمت 3

گام بعدی این است که تعیین کنید چگونه می توان همه 6 گزینه را در گیم پلی ادغام و تکرار کرد.

در اینجا چیزی است که من به آن رسیده ام:

طرح روی تبلت ReMarkable منطرح روی تبلت ReMarkable من

  • از یک صفحه بازی با مسیری که بازیکنان دنبال خواهند کرد استفاده کنید. این یک مکانیک بازی رایج در سبک “opoly” است. این اولویت معمولی من نیست، اما به نظر می رسد بهترین گزینه در اینجاست که در آن باید تعدادی اقدامات خاص انجام دهیم.
  • مسیر دارای دو نوع اصلی از فضاها خواهد بود که چندین بار تکرار می شوند – (1) 6 انتخابی که قبلاً شناسایی کردیم. و (2) رویدادها.
  • حروف در طرح بالا با 6 گزینه مطابقت دارد (استفاده از حروف تک برای طرح موقتی است).
  • حروف با دایره پررنگ مشخص می کنند …

Source link