به روز رسانی GA4 همراستایی با هدف گذاری تبلیغات گوگل را به ارمغان می آورد

گوگل به‌روزرسانی بخش تبلیغات در Google Analytics 4 (GA4) را اعلام کرد.

هدف این بهبود، شفاف‌سازی و تراز کردن تعداد کاربران واجد شرایط برای بازاریابی مجدد و شخصی‌سازی آگهی است.

بر اساس این تغییر، تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند به سرعت اندازه «بخش‌های تبلیغاتی» خود را در رابط GA4 مشاهده کنند.

این بخش‌ها مجموعه کاربرانی را نشان می‌دهند که داده‌های آنها می‌تواند برای کمپین‌های بازاریابی مجدد و هدف‌یابی تبلیغات شخصی‌شده از طریق محصولاتی مانند Google Ads مورد استفاده قرار گیرد.

همگام سازی بهبود یافته برای بینش های یکپارچه

قبلاً، ممکن بود بین تعداد کاربرانی که برای موارد استفاده تبلیغاتی واجد شرایط در GA4 و Google Ads Audience Manager نشان داده شده اند، اختلاف وجود داشته باشد.

با این به‌روزرسانی، گوگل می‌گوید که اعداد به طور کامل در یک راستا قرار می‌گیرند و به بازاریابان این امکان را می‌دهد که با اطمینان تصمیمات تبلیغاتی مبتنی بر داده را اتخاذ کنند.

گسترش دید بخش تبلیغات

همراه با اصلاح تراز، به روز رسانی دید را در اندازه بخش های تبلیغاتی در رابط GA4 گسترش می دهد.

یک پانل جدید «بخش‌های تبلیغات» در زیر بخش «تبلیغات» تعداد کاربرانی را که GA4 جمع‌آوری کرده و برای شخصی‌سازی به محصولات تبلیغاتی ارسال می‌کند، گزارش می‌دهد.

«بخش تبلیغاتی» فهرستی از کاربران GA4 است که با محصولات تبلیغاتی Google برای بازاریابی مجدد و اهداف هدف‌یابی تبلیغات شخصی‌سازی شده همگام شده‌اند.

اندازه بخش ها می تواند بر اساس الزامات هدف گذاری برای شبکه های تبلیغاتی مختلف متفاوت باشد.

چرا SEJ اهمیت می دهد

این به‌روزرسانی از Google به یک مشکل کلیدی برای تبلیغ‌کنندگانی که از GA4 و Google Ads استفاده می‌کنند، می‌پردازد.

همسویی کامل بین اندازه مخاطبان تبلیغاتی در محصولات، سردرگمی را از بین می‌برد و استراتژی‌های مبتنی بر داده‌های بیشتری را ممکن می‌سازد.

شفافیت افزوده شده در اندازه بخش های تبلیغاتی به طور مستقیم در GA4 نیز یک ارتقاء مورد استقبال است.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

با تراز کردن تعداد کاربران، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند کمپین‌های بازاریابی مجدد را با دقت بیشتری با استفاده از داده‌های GA4 برنامه‌ریزی و پیش‌بینی کنند.

این دیدگاه یکپارچه به این معنی است که می‌توانید بر اساس پیش‌بینی‌های دسترسی دقیق، تصمیم‌های سرمایه‌گذاری رسانه‌ای بگیرید.

علاوه بر این، پانل بخش‌های تبلیغاتی جدید، زمینه بیشتری در مورد دامنه مخاطبان شما برای شخصی‌سازی آگهی فراهم می‌کند.

این قابلیت دید، امکان استراتژی‌های آگاهانه‌تر متناسب با اندازه بخش‌های خاص شما را فراهم می‌کند.


تصویر ویژه: چشمه نور/شاتر استاک


Source link