به روز رسانی های کلیدی پلت فرم تبلیغاتی سال 2024 (تا کنون): بررسی یک بازاریاب B2B

اولین چیزها: بزرگترین «انتشار» سال تا به امروز، چندمین بار تأخیر Google در حذف کوکی ها است. جدای از بررسی‌های اجمالی هوش مصنوعی گوگل (SGE سابق)، توسعه محصول OpenAI و ویژگی‌های ادامه‌دار هوش مصنوعی مطمئناً با پیش‌روی سال تغییراتی را ایجاد خواهد کرد.

با این حال، بدون اینکه مایکروسافت با تغییر تجربه جستجوی کامل خود به ChatGPT جهان را شوکه کند – و شاید حتی در آن زمان – من پیش بینی نمی کنم که هیچ نسخه دیگری در سال جاری چیزی نزدیک به همان اهمیت اساسی در کمپین های بازاریابی B2B داشته باشد.

گفته می‌شود، اگر کوکی‌ها و/یا انتشار AI Overviews مورد مصرف قرار گرفته‌اید، ممکن است چند نسخه مهم از پلتفرم‌های تبلیغاتی اصلی را از دست داده باشید. من آنچه را که بیشترین تأثیر را در این مقاله می بینم، بر اساس پلتفرم تقسیم بندی می کنم.

به روز رسانی های 2024 گوگل

از سال تا به امروز، به‌روزرسانی‌های Google عمدتاً بر هوش مصنوعی متمرکز شده‌اند (مانند حذف تدریجی کمپین‌های Discovery به نفع نسل تقاضا) و نسبتاً ضعیف و تأثیرگذار. علی‌رغم درخواست‌ها برای داده‌های بهتر و ویژگی‌های مفیدتر، گوگل طراحی مجدد رابط دیگری را در اولویت قرار داده است.

با توجه به اینکه اکثر تبلیغ‌کنندگان تا حد زیادی به تنهایی قادر به کشف و استفاده از ویژگی‌های جدید پس از بتا هستند، گوگل چند ویژگی جالب و تا حدودی مفید را در چند ماه گذشته منتشر کرد.

اخیراً، دسته‌ای از به‌روزرسانی‌های Performance Max وجود دارد که به نظر می‌رسد مفیدترین آنها «جمعیت‌شناسی دقیق» در بخش بینش مخاطبان باشد. از نظر گوگل:

«جمعیت‌شناسی دقیق در بینش مخاطبان به شما این امکان را می‌دهد که اطلاعات جمعیتی دست‌نخورده خود را درک کنید، بنابراین می‌توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که مستقیماً با گروه‌های سنی و جنسیتی خاص طنین‌انداز شود.»

ویژگی های دیگر عبارتند از:

  • اهداف جذب مشتری با ارزش بالا: گسترشی بر اهداف جذب مشتری جدید معرفی شده قبلی که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد روی مشتریان جدید با ارزش بالا برای کسانی که از اهداف تبدیل خرید استفاده می‌کنند تمرکز کنند.
  • محرومیت های IP: اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برای جلوگیری از هرزنامه‌ها، ربات‌ها و ترافیک ناخواسته، مانند IPهای کارمندان، استثناهای IP را اضافه کنند تا به طور فعالانه هزینه‌های هدر رفته را حذف کنند.
  • آزمایش URL نهایی: در حال حاضر در نسخه بتا، این ویژگی به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد تا تجربیات مختلف صفحه فرود را آزمایش کنند تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشند.
  • بینش سرعت بودجه: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از این برای بررسی زمان واقعی ردیابی هزینه‌ها و مشاهده هزینه‌های پیش‌بینی‌شده در کنار عملکرد تبدیل پیش‌بینی‌شده استفاده کنند.

در به‌روزرسانی‌های غیر پرفورمنس مکس، من چشمم به حمله Google به CTV است. برای CTV، نسبت دادن ارزش به محتوای تکه تکه مانعی برای پذیرش است، اما توانایی Google برای ردیابی رفتار افراد در کانال‌ها ممکن است این مکان را به طور منحصر به فردی قابل دوام کند.

در نهایت، اگرچه آنها به طور کامل منتشر نشده اند، اما گوگل با چند نوع تبلیغات جدید بازی می کند (“مردم همچنین در تبلیغات برند و یک تبلیغ مرموز PPC” جدید) که ممکن است در آینده بیشتر در مورد آنها بشنویم یا نخواهیم بازی می کند. .

به روز رسانی لینکدین در سال 2024

لینکدین امسال به ارائه ویژگی های مفید تبلیغ کننده ادامه داده است.

به نظر من، مهم‌ترین نسخه پلتفرم این است که آن‌ها در حال ارائه تخصیص درآمد برای HubSpot هستند. LinkedIn قبلاً این را برای Salesforce داشت، اما برای جامعه مشتاق HubSpot بسیار تأثیرگذار است که بتواند تأثیر LinkedIn در معاملات بسته را درک کند. همچنین باید یک برد بزرگ برای لینکدین باشد، زیرا در هدف قرار دادن مخاطبان مناسب با محتوای برتر که ارزش تعامل (هنوز) به راحتی قابل اندازه‌گیری نبوده است، بسیار موثر است.

من همچنین برای آزمایش گسترش تبلیغات رهبر فکری لینکدین برای افراد غیرکارمند هیجان‌زده هستم. قبلاً فقط می‌توانستید تبلیغات رهبر فکری شرکت خود را تبلیغ کنید، اما می‌گویید که یک مشتری یا تأثیرگذار دارید که در مورد نام تجاری شما صحبت می‌کند – توانایی تقویت آن اثبات اجتماعی در لینکدین می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


از منظر B2B چیزهای زیادی برای تأمل وجود ندارد. من بیشتر در مورد چرخه انتخابات آینده کنجکاو هستم و این که چگونه فید را مختل می کند، به طور بالقوه هزینه های تعامل را بالا می برد و منجر به کابوس های روابط عمومی با تکرار کمبریج آنالیتیکا می شود.

عادلانه باشد یا نه، متا اولین جایی است که من فکر می کنم سرزمین دوستانه ای برای چیزهایی مانند دیپ فیک های تولید شده توسط هوش مصنوعی است. با توجه به اعلامیه اخیر مبنی بر اینکه این پلتفرم در حال کار برای شناسایی و برچسب گذاری تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی است، به نظر می رسد که آنها در یک طول موج هستند.

ما نمی‌دانیم که آن محصول چقدر مؤثر و دقیق خواهد بود، اما اگر خوب کار کند، می‌تواند به کاربران کمک کند تا بفهمند چه چیزی مصرف می‌کنند – و به متا کمک می‌کند تا در برابر بازیگران بدی که هرگز در سرکوبش خوب نیست، محافظت کند.

به روز رسانی 2024 مایکروسافت

من آخرین لیست مایکروسافت را در اینجا ذکر کردم، زیرا، حتی اگر برخی اعداد اخیر (نادرست و تصحیح شده) ممکن است غیر از این را نشان دهند، اما همچنان برای ارتباط با چشم انداز جستجو در حال حذف است.

در اینجا باید به دو نسخه اشاره کرد – یکی که هنوز زنده نیست و دیگری که بیشتر شبیه نسخه‌برداری شده از یک ویژگی Google است که بسیاری از بازاریابان B2B آن را دوست ندارند.

نسخه در حال انتظار (یا حداقل شایعه شده) انتشار جستجوی ChatGPT OpenAI است. ما هنوز نمی دانیم که چگونه کار می کند یا چقدر توجه گوگل را به خود جلب می کند، اما احتمالاً حداقل آتش کوچکی در پشت دود وجود دارد.

نسخه واقعی و ملموس انتشار جهانی Performance Max توسط مایکروسافت است – که همان نام و در یک نگاه ساختار استراتژیک مشابه با عملکرد حداکثر Google را دارد. این یک حرکت کپی برای ساختار کمپین است که حداقل برای تبلیغات B2B بهینه نشده است.

با نگاه به آینده

این قسمتی است که می گویم اکنون باید برای آینده ای بدون کوکی برنامه ریزی کنید، مهم نیست چند بار که گوگل این کار را انجام می دهد. هر زمان که بیاید، آن نسخه بزرگترین کفشی خواهد بود که در مدت زمان طولانی در تبلیغات کاهش یافته است.

با این اوصاف، نسخه های دیگری نیز وجود خواهد داشت که برخی از آنها باید در لیست اولویت های آزمایشی شما قرار بگیرند. مراقب رسانه‌هایی مانند Search Engine Land باشید تا به‌روزرسانی‌ها و بینش‌های هم‌زمان در مورد ویژگی‌های جدید را هنگام ظهور دریافت کنید.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link