به روزهای نامه قرمز خود احترام بگذارید و آنها را مقدس نگه دارید

سال نو مبارک، هکرها!

به اولین یادداشت Writer’s 2025 خوش آمدید – یادآوری به موقع در مورد اهمیت روزهای حروف قرمز برای ایجاد یک استراتژی محتوای موثر.

در مرداد سال گذشته بحث کردیم تقویم های محتوایی و نقش آنها در کمک به افراد و کسب و کارها به طور یکسان با مخاطبان هدف خود به طور موثر و مداوم ارتباط برقرار کنند. یک تقویم محتوای جامد کامل نیست اگر روزهای بسیار مهم نامه قرمز گرامی داشته شوند و مقدس نگه داشته شوند. آیا می توانم آمین بگیرم؟ آمین!

روزهای حروف قرمز چیست؟

روزهای نامه قرمز تاریخ هایی هستند که به دلیل اهمیت فرهنگی، تاریخی یا شخصی برجسته می شوند. کریسمس، روز استقلال یا روز زمین را در نظر بگیرید – اینها به طور جهانی شناخته شده اند. اما این فقط تعطیلات مهم نیست. نقاط عطف شخصی مانند سالگردها، معرفی محصول یا حتی روزی که شرکت شما تأسیس شده است نیز مهم است. اگر مخاطبان هدف شما تاریخ خاصی را در نظر می گیرند، روز حروف قرمز است و باید آن را مقدس نگه دارید.

چرا روزهای حروف قرمز بخش مهمی از هر تقویم محتوایی است؟

همانطور که تقویم محتوای خود را در سال جدید می سازید و بهینه می کنید، باید روزهای Red Letter را نیز در نظر بگیرید. چرا؟

  • افزایش ارتباط: با هر محتوایی، زمان بندی اهمیت دارد. ممکن است مقاله‌ای با تمام پاسخ‌هایی که مخاطبانتان نیاز دارند نوشته‌اید، اما بی‌حوصله/در نظر گرفته می‌شود…

Source link