به روزرسانی بررسی محصولات Google در نتایج جستجو فعال می شود

امروز گوگل به روزرسانی الگوریتم جستجوی بررسی محصول را که به منظور رتبه بندی محتوای عمیق و کاملاً تحقیق شده و خلاصه مختصر محصولات طراحی شده است ، راه اندازی می کند.

به روشنی ، این یک به روزرسانی الگوریتم اصلی نیست که بر تمام نتایج جستجو تأثیر بگذارد. این به روزرسانی به طور خاص بررسی های محصول را هدف قرار می دهد.

در اطلاعیه ای ، گوگل گفت که به روزرسانی بررسی محصولات را برای پاداش دادن به محتوایی که کاربران بیشترین استفاده را دارند ، طراحی کرده است:

«جستجوی Google همیشه در تلاش است تا از طریق آزمایش ، آزمایش و بررسی فرآیند ، مفیدترین و مفیدترین اطلاعات ممکن را نشان دهد. از این رو ، ما می دانیم که مردم به جای محتوای نازک که به طور خلاصه یک دسته از محصولات را ارزیابی می کند ، از بررسی محصولات که تحقیقات عمیق دارند ، استقبال می کنند. به همین دلیل است که ما در حال بهبودی در سیستم های رتبه بندی خود هستیم که ما آن را به روزرسانی بررسی محصولات می نامیم که برای پاداش بهتر چنین محتوایی طراحی شده است. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در حال حاضر ، این به روزرسانی فقط بر نتایج جستجوی انگلیسی زبان تأثیر می گذارد.

سایتهایی که بررسی محصولات را منتشر نمی کنند ، با توجه به این به روزرسانی نگران کننده نیستند.

سایتهایی که نظرات مربوط به محصولات را منتشر می کنند باید با دقت میزان بازدید آنها را کنترل کرده و به دنبال موارد غیرعادی باشند.

به روزرسانی الگوریتم امروز فعال می شود ، به این معنی که دارندگان سایت ممکن است از قبل نوسانات در بازدید و رتبه بندی را مشاهده کنند.

هر اوج یا افت ناگهانی در ترافیک جستجو ، از 8 آوریل یا حدود آن شروع می شود ، به احتمال زیاد نشان می دهد سایتی تحت تأثیر به روزرسانی بررسی محصولات قرار گرفته است.

صرف نظر از هرگونه تغییر در ترافیک ، دارندگان سایت باید حاشیه نویسی را به Google Analytics و سایر ابزارهای نظارت اضافه کنند تا نشان دهند که به روزرسانی بررسی محصولات امروز فعال است.

اگر به روزرسانی محصول بر سایت من تأثیر بگذارد ، چه می شود؟

بررسی محصول به روز شده بر روی ارائه محتوایی به کاربران است که تجزیه و تحلیل بصیرت آمیز و تحقیقات اصلی را ارائه می دهد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

با این به روزرسانی ، جستجوی Google در اولویت قرار دادن بررسی محصولات نوشته شده توسط متخصصان یا علاقه مندان است که موضوع را به خوبی می دانند.

دارندگان سایت هایی که معتقدند تحت تأثیر به روزرسانی بررسی محصولات تأثیر پذیرفته اند ، باید به توصیه های Google در زمینه ایجاد محتوای بهتر مراجعه کنند.

سعی کنید محتوا را به طور عینی مرور کنید و از بررسی محصولات محصول سایت خود بپرسید:

  • دانش تخصصی درباره محصولات را در صورت لزوم بیان کنید؟
  • با محتوای منحصر به فرد فراتر از آنچه توسط سازنده ارائه شده است ، از نظر فیزیکی محصول یا نحوه استفاده از آن نشان داده شود؟
  • اندازه گیری کمی درباره چگونگی اندازه گیری یک محصول در دسته های مختلف عملکرد ارائه دهید؟
  • توضیح دهید که چه چیزی یک محصول را از رقبای خود متمایز می کند؟
  • محصولات قابل مقایسه را در نظر بگیرید یا توضیح دهید که کدام محصولات برای مصارف خاص یا شرایط بهتر است؟
  • بر اساس تحقیق در مورد مزایا و معایب یک محصول خاص بحث کنید؟
  • توصیف کنید که چگونه یک محصول از مدلهای قبلی یا نسخه های قبلی ارائه شده است تا بهبودهایی را ارائه دهد ، مشکلات را برطرف کند یا در تصمیم گیری خرید به کاربران کمک کند؟
  • عوامل کلیدی تصمیم گیری را برای دسته محصول و عملکرد محصول در آن مناطق مشخص کنید؟ به عنوان مثال ، یک بررسی اتومبیل ممکن است تعیین کند که مصرف سوخت ، ایمنی و هندلینگ از عوامل اصلی تصمیم گیری و عملکرد نرخ در آن مناطق هستند.
  • در مورد چگونگی طراحی یک محصول و تأثیر آن بر کاربران فراتر از آنچه تولید کننده می گوید ، انتخاب های کلیدی را شرح دهید؟

توصیه های فوق با هدف گوگل برای پاداش دادن به مفیدترین نظرات محصولات سازگار است.

در ادامه ، اگر فقط خلاصه های کوتاهی از محصولات داشته باشند ، بررسی ها رتبه بندی سخت تری در نتایج جستجو دارند.

بررسی با خلاصه کوتاه محصولات معمولاً در سایتهای وابسته دیده می شود که بیشتر از ایجاد ارزش واقعی به کاربران ، ایجاد کمیسیون سریع هستند.

صاحبان سایت اکنون نیاز به انتشار تجزیه و تحلیل جامع از محصولات دارند که شامل مقایسه با محصولات مشابه و مقایسه با تکرارهای قبلی همان محصول است.

در صورت امکان تجزیه و تحلیل کمی را ارائه دهید ، مانند نتایج آزمایشات سرعت در صورت بررسی رایانه ، و سایر داده هایی که می توانند به مشتریان در تصمیم گیری برای خرید کمک کنند.

به نظر می رسد Google به دقت توجه خواهد کرد که آیا بررسی اطلاعاتی فراتر از آنچه تولید کننده ارائه می دهد را ارائه می دهد. به عبارت دیگر ، به صفحه محصول نروید و آنچه را که در وب است قبلاً بنویسید.

به احتمال زیاد با ادامه به روزرسانی این الگوریتم ، به مرور زمان اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>