به داخل پشته داده های بازاریابی مدرن بروید

پست برف 20241009به داخل پشته داده های بازاریابی مدرن بروید

گزارش سالانه انباره داده‌های بازاریابی مدرن Snowflake، گرایش‌های بازاریابی و تبلیغات را برجسته می‌کند و مشخص می‌کند که چه فناوری‌هایی به سازمان‌هایی مانند شما کمک می‌کنند تا از داده‌های خود برای درک مشتریان خود و اجرای کمپین‌هایی که نتیجه نهایی را بالا می‌برد استفاده کنند.

برای یک رویداد مجازی رایگان در 22 اکتبر 2024 به ما بپیوندید، جایی که ما از یافته های کلیدی گزارش 2025 رونمایی خواهیم کرد.

در دستور کار این رویداد چیست؟

  1. پشته داده های بازاریابی مدرن رونمایی شد: رهبران و کسانی که باید تماشا کنید

نمایان شدن رهبران برجسته و افراد تازه وارد هیجان انگیز را در 10 دسته مهم از مجموعه داده های بازاریابی مدرن مشاهده کنید.

  1. نیروهای بازار و به روز رسانی های پشته

آخرین روندهای بازار و تغییرات پویایی را در پشته داده های بازاریابی مدرن کشف کنید و بررسی کنید که چگونه این تغییرات در حال حاضر آینده بازاریابی را تغییر می دهند.

  1. جاذبه داده، حریم خصوصی و هوش مصنوعی

کاوش کنید که چگونه جاذبه داده، حریم خصوصی و هوش مصنوعی همچنان به تعریف مجدد چشم انداز بازاریابی و تبلیغات ادامه می دهند و از روندهای زودگذر به تغییرات صنعتی پایدار تبدیل می شوند.

  1. چراغ های موفقیت در بازاریابی

ببینید چگونه بازاریابان دارای قدرت داده از مارک‌های پیشرو مانند Zillow و Chipotle Mexican Grill از داده‌ها، هوش مصنوعی و فناوری‌های موجود در پشته داده‌های بازاریابی مدرن برای درک ارزش بازاریابی و ارائه تجربیات برتر استفاده می‌کنند.

  1. فرصت های بازاریابی جدید: نوآوری پیشرفته در ابر داده هوش مصنوعی

به Snowflake Product Leadership بپیوندید تا نشان دهند که چگونه AI Data Cloud در حال بازتعریف برتری در بازاریابی و رسانه از طریق پیشرفت در اتاق‌های تمیز داده و همکاری، هوش مصنوعی، برنامه‌های کاربردی مدرن و فراتر از آن است.

چه کسانی باید حضور داشته باشند؟

این رویداد برای:

  • رهبران بازاریابی و تبلیغات که می خواهند از داده ها برای به دست آوردن مزیت رقابتی استفاده کنند.
  • CMO ها به دنبال حمایت از استراتژی های بازاریابی و فناوری اطلاعات به جلو برای ایجاد سازمان های بازاریابی قدرتمند است.
  • تیم های داده و معماران مشتاق به یادگیری در مورد آخرین ابزار برای فعال کردن دسترسی به داده ها و بینش برای بازاریابی.
  • فناوران بازاریابی کسانی که علاقه زیادی به ادغام تجزیه و تحلیل داده های پیشرفته و یادگیری ماشینی در کمپین ها دارند.

جزئیات

رویداد مجازی: درون پشته داده های بازاریابی مدرن

تاریخ: 22 اکتبر 2024

زمان: 10 صبح PT / 13:00 ET (زمان های اضافی برای شرکت کنندگان در خارج از قاره آمریکا در دسترس است)

لینک ثبت نام: اینجا!

Source link