بهروزرسانی Google’s Product Reviews در حال انتشار به زبان انگلیسی اعلام شد. هیچ اشاره ای به اینکه آیا یا چه زمانی به زبان های دیگر عرضه می شود، نشده است. مولر به این سوال پاسخ داد که آیا در حال انتشار به زبان های دیگر است یا خیر.
بهروزرسانی نظرات محصول دسامبر 2021 Google
در 1 دسامبر 2021، گوگل در توییتر اعلام کرد که بهروزرسانی بررسی محصول منتشر خواهد شد که بر صفحات وب انگلیسی زبان متمرکز است.
بهروزرسانی بررسیهای محصول ما در دسامبر 2021 اکنون برای صفحات انگلیسی زبان منتشر میشود. حدود سه هفته طول می کشد تا تکمیل شود. ما همچنین توصیه های خود را برای سازندگان بررسی محصول ارائه کرده ایم: https://t.co/N4rjJWoaqE
— مرکز جستجوی Google (@googlesearchc) 1 دسامبر 2021
تمرکز این به روز رسانی برای بهبود کیفیت بررسی های نشان داده شده در جستجوی گوگل، به ویژه هدف قرار دادن سایت های نقد بود.
یک کارمند گوگل توییت کرد شرح انواع سایتهایی که در رتبهبندی جستجو هدف قرار میگیرند:
“به طور عمده مربوط به سایت هایی است که مقالاتی را در مورد بررسی محصولات ارسال می کنند.
به سایت هایی مانند “بهترین تلویزیون های زیر 200 دلار” فکر کنید.com.
هدف بهبود کیفیت و سودمندی نظراتی است که به کاربران نشان میدهیم.”
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
گوگل همچنین یک پست وبلاگ با راهنمایی بیشتر در مورد به روز رسانی بررسی محصول منتشر کرد که دو بهترین روش جدید را معرفی کرد که الگوریتم گوگل به دنبال آن است.
اولین بهترین روش، نیاز به شواهدی بود که نشان دهد یک محصول واقعاً مورد رسیدگی و بازبینی قرار گرفته است.
دومین روش برتر، ارائه لینک به بیش از یک مکان بود که کاربر بتواند محصول را خریداری کند.
در بیانیه توییتر آمده است که در وب سایت های انگلیسی زبان منتشر می شود. پست وبلاگ به چه زبان هایی در حال انتشار است و همچنین پست وبلاگ مشخص نکرده است که به روز رسانی بررسی محصول به زبان انگلیسی محدود شده است.
بهروزرسانی بررسیهای محصول Google’s Thinking Mueller
بررسی محصول بهروزرسانی زبانهای بیشتری را هدف میگیرد؟
شخصی که این سوال را میپرسد به درستی این تصور را داشت که بهروزرسانی بررسی محصول فقط بر نتایج جستجوی زبان انگلیسی تأثیر میگذارد.
تبلیغات
ادامه مطلب زیر
اما او اظهار داشت که نوسانات جستجو را در زبان آلمانی مشاهده می کند که به نظر می رسد مربوط به به روز رسانی بررسی محصول دسامبر 2021 گوگل باشد.
این سوال اوست:
من در جستجوی آلمانی نیز حرکاتی را می دیدم.
بنابراین میخواستم بدانم که آیا این بهروزرسانی بررسیهای محصول میتواند تأثیری بر وبسایتهای زبانهای دیگر نیز داشته باشد… زیرا ما در هفتههای گذشته تحرک و نوسان زیادی داشتیم.
… سوال من این است که آیا ممکن است به روز رسانی نظرات محصول بر سایر سایت ها نیز تأثیر بگذارد؟
جان مولر پاسخ داد:
«نمی دانم… مثل زبان های دیگر؟
فرض من این بود که این جهانی و در همه زبان ها بود.
اما من نمی دانم به طور خاص چه چیزی را در پست وبلاگ اعلام کردیم.
اما معمولاً ما سعی می کنیم تیم مهندسی را تحت فشار قرار دهیم تا در مورد آن تصمیم بگیرند تا بتوانیم آن را به درستی در پست وبلاگ مستند کنیم.
من نمی دانم که آیا این اتفاق با به روز رسانی بررسی های محصول رخ داده است یا خیر. من پست وبلاگ کامل را به خاطر نمی آورم.
اما این… از دیدگاه من به نظر می رسد کاری است که می توانیم به چندین زبان انجام دهیم و به انگلیسی گره نخواهیم خورد.
و حتی اگر در ابتدا انگلیسی باشد، به نظر می رسد چیزی است که در همه جا مرتبط است، و ما باید سعی کنیم راه هایی را پیدا کنیم تا آن را به سایر زبان ها نیز در طول زمان گسترش دهیم.
بنابراین من از اینکه تغییراتی را در آلمان می بینید تعجب نمی کنم.
اما من همچنین نمیدانم در مورد مکانها و زبانهایی که درگیر هستند چه چیزی را اعلام کردیم.»
آیا بهروزرسانی بررسیهای محصول بر زبانهای بیشتری تأثیر میگذارد؟
در حالی که در بیانیه توییتی مشخص شده بود که بهروزرسانی بررسیهای محصول به زبان انگلیسی محدود میشود، پست وبلاگ رسمی به چنین محدودیتهایی اشاره نکرد.
جان مولر از گوگل نظر خود را ارائه کرد که بهروزرسانی بررسیهای محصول کاری است که گوگل میتواند به چندین زبان انجام دهد.
باید تعجب کرد که آیا هدف از این توییت این بود که نشان دهد این به روز رسانی ابتدا به زبان انگلیسی و پس از آن به زبان های دیگر منتشر می شود.
مشخص نیست که آیا بهروزرسانی بررسیهای محصول در سطح جهانی برای زبانهای بیشتری منتشر شده است یا خیر. امیدواریم گوگل به زودی این موضوع را روشن کند.
استناد
پست وبلاگ Google درباره بررسی های محصول به روز رسانی
به روز رسانی نظرات محصول و سایت شما
دستورالعملهای بررسی محصول جدید Google
نظرات محصول با کیفیت بالا را بنویسید