بهینه سازی گردش کار در بیمه مراقبت های بهداشتی: چگونه به کاهش 88 درصدی در زمان اجرا رسیدیم

کارشناسی تحویل داده شد

Backend، CRM، DevOps و QA

صنعت

مراقبت های بهداشتی

مشتری ما،

Medigap Life، یک گردآورنده بیمه آنلاین برجسته است که در فلوریدا، ایالات متحده آمریکا مستقر است. Medigap Life که در سال 2016 تأسیس شد، به عنوان یک بازیگر کلیدی در فضای بیمه، به ویژه در حوزه مدیکر ظاهر شد.

کسب و کار Medigap Life بر اساس یک مدل تجاری دوگانه عمل می کند. آنها به ارائه دهندگان برتر بیمه کمک می کنند تا به بازار دست نخورده خانوارهای کم درآمد دست یابند، بنابراین بیمه درمانی را به ابزاری در دسترس برای همه تبدیل می کنند. به طور همزمان، آنها با فعال کردن مقایسه خط مشی آنلاین و خرید خط مشی دیجیتال، به خریداران سیاست کمک می کنند تا تصمیمات آگاهانه بگیرند.

در حال حاضر، Medigap Life با افتخار در بین پلتفرم‌های بیمه دیجیتال در ایالات متحده قرار دارد.

چالش

مشتری، Medigap Life، با بسیاری از ارائه دهندگان بیمه شریک است و ارتباط قوی با مخاطبان قابل توجهی از خریداران بیمه دارد.

یکی از بزرگترین چالش هایی که تیم مشتری با آن دست و پنجه نرم می کرد، مدیریت حجم زیادی از داده های مشتری از طریق گردش کار سنتی CRM آنها بود. با توجه به اندازه مشتریان آنها، مدرن کردن گردش کار آنها برای عملیات یکپارچه نیاز ساعت بود.

برنامه CRM موجود آن‌ها، vTiger، دارای جریان‌های کاری نزدیک به هم بود. به دلیل وابستگی های متقابل بیش از حد، سیستم دچار مشکل شد…

Source link