بهینه سازی جریان خودرو در دوربرگردان های پیچیده: راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر

نویسندگان:

(1) مهدی نادری;

(2) مارکوس پاپاژورگیو;

(3) Dimitrios Troullinos;

(4) ایسون کارافیلیس;

(5) ایوانیس پاپامیخائیل.

چکیده و مقدمه

مدل سازی خودرو

کنترل بازخورد غیرخطی

راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر

کنترل کننده های مرزی و ایمنی

نتایج شبیه سازی

نتیجه گیری

پیوست A: تشخیص برخورد

پیوست B: منحنی های ISO-Distance تبدیل شده

ضمیمه C: چگالی موضعی

ضمیمه D: جزئیات کنترل کننده ایمنی

پیوست E: پارامترهای کنترل کننده

مراجع

IV. راهروهای OD و جهت گیری های مورد نظر

الف. تعریف راهروهای OD

راهرو OD بخشی از سطح دورگرد است که وسایل نقلیه با OD مربوطه مجاز به رانندگی هستند. با توجه به تعداد زیاد زوج های OD در دوربرگردان های بزرگ، معقول است که راهروهای مربوطه به طور خودکار ایجاد شوند، مطابق با قوانین تعیین شده که به تصمیمات راننده انسان نزدیک است. چنین راهروهایی می توانند به کاهش درگیری بین وسایل نقلیه در دوربرگردان و بهبود جریان ترافیک کمک کنند. به عنوان مثال، اگر مقصد وسیله نقلیه نزدیک به شاخه ورودی آن باشد، منطقی به نظر می رسد که از رانندگی نزدیک به مرز داخلی دوربرگردان خودداری شود، که خودرو را در معرض خطر و مانع حرکت شبه عمودی قرار می دهد. مرز بیرونی دوربرگردان به عنوان بیرونی در نظر گرفته می شود…

Source link