همه ما در چند سال اخیر شاهد تغییرات قابل توجهی در تبلیغات جذب کاربر (UA) بوده ایم. اما ما هنوز این را برای کانال هایی مانند فیس بوک، تیک تاک و غیره می بینیم.خلاقیت پادشاه است” با وجود این، بسیاری از تیمها هنوز با چالشهایی با فرآیندهای کار منظم با خلاقان مواجه هستند و در تلاش برای جلب توجه کاربران و برنده شدن در حراج هستند.
بر اساس تجربه من در Scentbird، Praktika، و Playrix، عملکرد خلاقیت های برتر ممکن است 5 برابر با عملکرد کم خلاقانه متفاوت باشد و خلاقیت های “خوب” بیشتر در چرخش زندگی می کنند و کندتر می سوزند.
بیایید بحث کنیم که چگونه می توانیم بر اساس مثال DV360 به خلاقیت ها فکر کنیم.
فراوانی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت کمپین است. به عنوان مثال،
اما آیا می توانیم از این رویکرد در کانال های دیگر استفاده کنیم؟ آیا می توانیم قبل از تجزیه و تحلیل از آن به عنوان یک «قاعده سرانگشتی» استفاده کنیم؟
محتوا و خلاقیت های ما ممکن است با کاربران بالقوه در ذهنیت ها و محیط های مختلف ملاقات کند. آنها ممکن است در وسط روز کاری یا تلفن در حالی که از یک مکان به مکان دیگر حرکت می کنند، در فید فیس بوک خود حرکت کنند. در عین حال، کاربران ما ممکن است یوتیوب را روی لپ تاپ خود تماشا کنند…