بهینه سازی استراتژی های سیگنال دهی با آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده در آزمایش های چند مرحله ای

چکیده و 1. مقدمه

2. فرمول مسئله

2.1 مدل آزمایش‌های باینری-نتیجه در آزمایش‌های دو فازی

3 آزمایش با نتیجه دودویی در آزمایشات دو مرحله ای و 3.1 آزمایش با غربالگری

3.2 مفروضات و راهبردهای القایی

3.3 محدودیت های ارائه شده توسط آزمایش های فاز دوم

3.4 نسبت متقاعدسازی و ساختار سیگنال دهی بهینه

3.5 مقایسه با راهبردهای متقاعدسازی بیزی کلاسیک

4 آزمایش با نتیجه باینری در کارآزمایی‌های چند مرحله‌ای و 4.1 مدل آزمایش‌های باینری نتیجه در آزمایش‌های چند مرحله‌ای

4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده

4.3 مدل چند مرحله ای و متقاعدسازی بیزی کلاسیک و مراجع

4.2 آزمایش های تعیین شده در مقابل آزمایش های طراحی شده توسط فرستنده

با توجه به مدل، فرستنده می تواند باور موقت فاز-K را فقط در هنگام طراحی آزمایش در فاز K-1 دستکاری کند. اگر آزمایشی در فاز K-1 تعیین شود، آنگاه باور موقت فاز-K تابعی از باور موقت در فاز K-1 است. فاز K – 1. بنابراین، فهمیدن اینکه چگونه این دو نوع آزمایش، آزمایش‌های تعیین‌شده و طراحی‌شده توسط فرستنده، بر باور موقت هر فاز معین تأثیر می‌گذارند، کلید حل راهبرد سیگنال‌دهی بهینه است. ما با ذکر این نکته شروع می کنیم که اگر باور پسین در یک گره برگ داده شود، عمل گیرنده مشخص می شود – او …

Source link