وقتی در سال 2020 شغلم را در Wayfair گرفتم، برای پیوستن به یک تیم ناب و ضعیف که یک ابزار b2b را حفظ می کرد که حجم عظیمی از تجارت را هدایت می کرد، هیجان زده بودم. من از نقشی می آمدم که در آن بیشتر در یک سیلو کار کرده بودم، بنابراین به ویژه هیجان زده بودم که دوباره بخشی از یک تیم توسعه باشم. با این حال، خیلی سریع متوجه شدم که بسیاری از تیم در ابزارهایی که ما استفاده میکردیم آنقدر تخصص داشتند که این فرض از پیش تعیینشده را داشتند که سایر توسعهدهندگان همان پیشینه، تجربه و دانشی را داشتند که داشتند. مسئله اصلی این بود که ابزارهایی که ما روی آنها کار میکردیم داخلی و اختصاصی بودند، بنابراین بسیاری از توسعهدهندگان جدیدتر آنها را به خوبی توسعهدهندگان با تجربه نمیشناختند. در حال حاضر، این یک موضوع به طور کلی نیست. با این حال، زمانی که بلیط های جیرا ایجاد، اولویت بندی، تخمین زده و با جزئیات کمی تخصیص یافت، بسیار مشکل ساز شد. مطمئناً، عنوان موضوع کلی را توضیح میداد و توسعهدهنده باتجربهای که آن را نوشت احتمالاً دقیقاً میدانست که برای ایجاد تغییرات از کجا شروع کند، اما آنهایی از ما که جدیدتر با این پلتفرمها بودند، برای شروع کار چندانی برای ساختن نداشتیم. این باعث ایجاد حفرههای بزرگی در کارایی میشود، جایی که ما دائماً توسعهدهندگان با سابقهتر را برای کسب اطلاعات بیشتر دنبال میکردیم.
یکی دیگر از محصولات جانبی این تنظیم این بود که جلسات طراحی فناوری ما بیشتر به طول انجامید و …