عرضه بهروزرسانی هرزنامه ژوئن 2024 Google اکنون کامل شده است. بهروزرسانی هرزنامه در 19 دسامبر 2024، حدود هفت روز پیش آغاز شد و در 26 دسامبر 2024 به پایان رسید. این سومین بهروزرسانی هرزنامه در سال 2024 بود و یک روز پس از تکمیل بهروزرسانی اصلی دسامبر 2024 توسط Google آغاز شد.
این بهروزرسانی یک بهروزرسانی کلی و گسترده هرزنامه بود، بهروزرسانی هرزنامه لینک نبود و خطمشی سوء استفاده از اعتبار سایت را خودکار نمیکرد، که هنوز فقط از طریق اقدامات دستی انجام میشود.
گوگل نوشت: «تعریف تا 26 دسامبر 2024 کامل شد.»
چیزی که ما دیدیم. در حالی که این بهروزرسانی یک روز پس از بهروزرسانی اصلی دسامبر اعلام شد، به نظر میرسد که در عرض چند روز بسیار تاثیرگذار بوده و بسیار گستردهتر از برخی بهروزرسانیهای اسپم قبلی بوده است. اگرچه، هنوز برای بررسی بیش از حد به روز رسانی کمی زود است. اگر با این بهروزرسانی مواجه شدید، ممکن است متوجه کاهش رتبهبندی در کنسول جستجو شوید. به خاطر داشته باشید، ترافیک تعطیلات می تواند برای بسیاری از سایت ها بسیار ناپایدار و کم باشد، بنابراین به رتبه بندی ها نگاه کنید نه ترافیک این به روز رسانی خاص.
بهروزرسانیهای اسپم قبلی آخرین به روز رسانی هرزنامه در 20 ژوئن 2024 بود و به روز رسانی هرزنامه ژوئن 2024 نامگذاری شد و در 27 ژوئن تکمیل شد.
پوشش قبلی ما در مورد بهروزرسانیهای هرزنامه تأیید شده Google در اینجا آمده است:
چرا ما اهمیت می دهیم. این بهروزرسانی گوگل بسیاری از ما را غافلگیر کرد، زیرا تنها یک روز پس از بهروزرسانی اصلی و چند روز قبل از فصل تعطیلات اتفاق افتاد. گوگل با انتشار بهروزرسانیای که نزدیک به فصل تعطیلات یا در پایان آن به پایان میرسد، ما را بازگرداند.
این هفتمین بهروزرسانی الگوریتم جستجوی Google است که در سال 2024 داشتیم، شامل چهار بهروزرسانی اصلی و اکنون سه بهروزرسانی هرزنامه. دقیقاً مشخص نیست که این هرزنامه چه نوع هرزنامه ای را هدف قرار می دهد، اما اگر در طول این به روز رسانی متوجه تغییراتی در رتبه بندی شدید، ممکن است مربوط به این به روز رسانی هرزنامه باشد.
به روز رسانی هرزنامه. Google به اسناد استاندارد بهروزرسانیهای هرزنامه خود پیوند داده است که به شرح زیر است:
«در حالی که سیستمهای خودکار Google برای شناسایی هرزنامههای جستجو دائماً در حال کار هستند، ما گاهی اوقات پیشرفتهای قابلتوجهی در نحوه عملکرد آنها ایجاد میکنیم. وقتی این کار را انجام می دهیم، به آن به عنوان یک اشاره می کنیم به روز رسانی هرزنامه و هنگامی که در لیست بهروزرسانیهای رتبهبندی جستجوی Google ما اتفاق افتاد، به اشتراک بگذارید.
به عنوان مثال، SpamBrain سیستم پیشگیری از هرزنامه مبتنی بر هوش مصنوعی ما است. هرازگاهی، ما آن سیستم را بهبود میبخشیم تا در شناسایی هرزنامهها بهتر شود و به اطمینان از دریافت انواع جدید هرزنامه کمک کنیم.
سایتهایی که بعد از بهروزرسانی هرزنامه تغییر میکنند، باید خطمشیهای هرزنامه ما را بررسی کنند تا مطمئن شوند با آنها مطابقت دارند. سایت هایی که خط مشی های ما را نقض می کنند ممکن است در نتایج رتبه پایین تری داشته باشند یا اصلاً در نتایج ظاهر نشوند. در صورتی که سیستمهای خودکار ما طی چند ماه متوجه شوند که سایت با خطمشیهای هرزنامه ما مطابقت دارد، ایجاد تغییرات ممکن است به بهبود سایت کمک کند.
در مورد به روز رسانی هرزنامه لینک (به روز رسانی که به طور خاص با هرزنامه پیوند سروکار دارد)، ایجاد تغییرات ممکن است باعث بهبودی نشود. این به این دلیل است که وقتی سیستمهای ما اثراتی را که ممکن است لینکهای هرزنامه ممکن است داشته باشند حذف میکنند، هر مزیت رتبهبندی که لینکها قبلاً برای سایت شما ایجاد کردهاند از بین میرود. هیچ مزیت بالقوه رتبهبندی ایجاد شده توسط این پیوندها قابل بازیابی نیست.»