به‌روزرسانی نظرات Google آوریل 2023 به شدت بر تجربه تمرکز دارد

Google به‌روزرسانی نظرات Google آوریل 2023 را امروز، 12 آوریل 2023 در ظهر EST (9 صبح به وقت محلی) منتشر کرد. این به روز رسانی به شدت بر سیگنال های تجربه تکیه دارد.

به‌روزرسانی بررسی محصول آوریل 2023 Google با یک مستندات جدید Google Search Central همراه است که به نوع محتوایی که ممکن است الگوریتم سیستم نظرات Google به دنبال آن باشد، هدایت می‌کند.

با توجه به اینکه گوگل این الگوریتم را سیستم نظرات خود می نامد، ممکن است مفید باشد که در مورد این به روز رسانی به عنوان به روز رسانی یک الگوریتم در میان بسیاری از الگوریتم هایی که در مجموع به عنوان الگوریتم گوگل شناخته می شوند، فکر کنیم.

به روز رسانی نظرات: تمرکز بر تجربه

اسناد کاملاً جدید Google Reviews به شدت به EEAT متکی است، چیزی که Google آن را پارادایم کیفیت محتوای Double-E-EA-T می نامد که به طور رسمی توسط Google در دسامبر 2022 معرفی شد.

Double-E-EA-T سطح جدیدی از کیفیت محتوا است که جایگزین EAT (تخصص، اقتدار، اعتماد) می شود.

E اضافی که به EAT اضافه شده است مخفف Experience است.

این شواهدی از تجربه است که ممکن است سیستم بررسی گوگل به دنبال آن باشد.

گزارش‌های حکایتی وجود دارد که افزودن عباراتی مانند «در تجربه من» یا «تحلیل عملی من» به بررسی‌ها باعث شده است که صفحات وب بررسی محصول رتبه‌بندی را در SERP (صفحات نتایج موتور جستجو) افزایش دهند.

صرف نظر از دقیق بودن یا تصادفی بودن آن گزارش‌ها، مستندات جدید روشن می‌سازد که استاندارد برای نشان دادن تجربه بسیار بالاتر از کلمات صرف در یک صفحه تنظیم شده است.

اسناد جدید گوگل ناشران را تشویق می کند تا شواهدی از تجربه خود را نشان دهند.

سیگنال های تجربه بررسی محصول

اسناد جدید علائم تجربه زیر را فهرست می کند:

  • شواهد بصری
  • سمعی
  • پیوندهایی به شواهد تجربه
  • اندازه گیری های کمی

آن سیگنال های تجربه شواهدی هستند که نشان می دهد محصول مورد استفاده، آزمایش، استفاده و اندازه گیری قرار گرفته است.

شواهد بصری

بدیهی است که این به معنای عکس گرفتن از آنچه در حال بررسی است، عکس های اصلی در مقابل عکس های استوک است.

اندازه گیری های کمی

کمیتی به اندازه گیری یک کمیت اشاره دارد. اندازه گیری عملکرد یک محصول همیشه ایده خوبی است.

تجربه صوتی و تصویری

گوگل نمونه هایی از تجربه صوتی یا بصری ارائه نکرده است، اما می توان به راحتی زمینه های احتمالی را حدس زد که چه زمانی مناسب است.

این ممکن است برای همه بررسی‌ها قابل اجرا نباشد، اما ممکن است برای برخی از آن‌ها که تجربه بصری و صوتی مهم است، مانند نشان دادن میزان بی‌صدا یا پر سر و صدا بودن یک محصول باشد.

زبان های تحت تأثیر سیستم بررسی محصول

به‌روزرسانی سیستم مرورهای آوریل 2023 بر زبان‌های زیر تأثیر می‌گذارد:

  • هلندی
  • انگلیسی
  • فرانسوی
  • آلمانی
  • اندونزیایی
  • ایتالیایی
  • لهستانی
  • پرتغالی
  • روسی
  • اسپانیایی
  • ویتنامی

سیستم بررسی محصولات گوگل

به روز رسانی جدید سطح بررسی محصولات را افزایش می دهد. ممکن است در غیاب بررسی های با کیفیت بالاتر، نظرات با کیفیت پایین همچنان رتبه بندی شوند. اما این به این معنی نیست که سیستم نظرات کار نمی کند، ممکن است بازتابی از کیفیت بررسی های محصول باشد.

اگر رقبا را مشاهده کردید که با سیگنال‌های جعلی تجربه مانند استفاده از عبارات مرتبط با تجربه رتبه‌بندی می‌کنند، ممکن است قدمی اضافی بردارید و شواهد واقعی تجربه مانند عکس‌های اصلی و اندازه‌گیری‌های کمی (در صورت لزوم) ارائه دهید.

اسناد سیستم نظرات جدید Google را بخوانید

سیستم بررسی جستجوی گوگل و وب سایت شما

تصویر برجسته توسط Shutterstock/Andrei Korzhyts