به‌روزرسانی داده‌های ساختاریافته Google ممکن است فروش تاجر را افزایش دهد

Google دستورالعمل‌های داده‌های ساخت‌یافته خود را به‌روزرسانی کرد تا منعکس‌کننده حمایت از یک خط‌مشی بازگشت در سراسر سایت در داده‌های ساخت‌یافته سازمان باشد. این امر نیاز به افزودن اطلاعات اضافی سیاست بازگشت را برای داده‌های ساختاری فهرست‌بندی محصولات حذف می‌کند و می‌تواند منجر به ترافیک و فروش بیشتر به تاجران آنلاین شود.

این بدان معنا نیست که بازرگانان ملزم به تغییر داده های ساختاری فعلی خود هستند، روش قدیمی بدون تغییر باقی می ماند. این به سادگی یک راه جایگزین را اضافه می کند که کارآمدتر است و اندازه داده های ساختاری محصول را کاهش می دهد.

پانل دانش ارتقای برند

تغییر Google در داده‌های ساختار سازمانی در پانل برندی که Google هنگام جستجوی نام تجاری نشان می‌دهد، منعکس می‌شود. پانل برند به روز شده دارای یک ورودی جدید است که سیاست بازگشت شرکت را منعکس می کند.

اسکرین شات نمونه پنل دانش برند

مزایای سیاست بازگشت در سطح سازمان

به عنوان بخشی از این تغییر، Google ویژگی‌های جستجو را در پانل‌های دانش و در پانل‌های برند اضافه می‌کند که می‌تواند خط‌مشی‌های بازگشت یک تاجر را نشان دهد. این به این معنی است که ویژگی جستجوی یک تاجر واجد شرایط نشان دادن یک خط‌مشی بازده خواهد بود که به نوبه خود می‌تواند باعث افزایش نرخ کلیک از صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و نرخ تبدیل بالاتر شود.

تحقیقات انجام شده توسط شورای بین‌المللی مراکز خرید (ICSC) در سال 2024 نشان می‌دهد که خریداران آنلاین به شدت تحت‌تاثیر سیاست‌های بازگشت یک تاجر قرار دارند.

آنها کشف کردند:

82 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که هنگام خرید آنلاین، سیاست های بازگشت بر تصمیم آنها برای خرید از یک خرده فروش تأثیر می گذارد.

… اگر خرده فروشان برای بازگرداندن خریدهای آنلاین انجام شده هزینه ای دریافت می کردند، تقریباً سه چهارم (71٪) از پاسخ دهندگان گفتند که احتمالاً خرید آنلاین از آن شرکت را به طور کلی متوقف می کنند، در حالی که 6 نفر از 10 نفر گفتند که احتمالاً خرید آنلاین با خرده فروشان را متوقف می کنند. که پنجره بازگشت رایگان را کوتاه کرد.”

واضح است که یک خط مشی بازگشت می تواند راهی برای ایجاد فروش آنلاین بیشتر باشد و پشتیبانی جدید گوگل از داده های ساختار یافته سیاست بازپرداخت در سراسر سایت به انتقال این اطلاعات به خریداران آنلاین به طور مستقیم از جستجو کمک می کند.

اعلامیه گوگل توضیح داد:

«سیاست بازگشت یک عامل اصلی است که خریداران هنگام خرید آنلاین محصولات مورد توجه قرار می‌دهند، بنابراین سال گذشته استخراج سیاست‌های بازگشت داده‌های ساختاریافته را برای محصولات جداگانه فعال کردیم. امروز ما پشتیبانی از سیاست‌های بازگشت را در سطح سازمان نیز اضافه می‌کنیم، به این معنی که شما می‌توانید به‌جای اینکه مجبور باشید برای هر محصول جداگانه‌ای که می‌فروشید، یک خط‌مشی کلی برای بازگشت کالا مشخص کنید.

اگر یک حساب Merchant Center ندارید و می خواهید توانایی ارائه یک خط مشی بازگشت برای کسب و کار خود را داشته باشید، افزودن خط مشی بازگشت به داده های ساختاری سازمان شما بسیار مهم است. Merchant Center قبلاً به شما امکان می دهد یک خط مشی بازگشت برای کسب و کار خود ارائه دهید، بنابراین اگر یک حساب Merchant Center دارید، توصیه می کنیم به جای آن خط مشی بازگشت خود را در آنجا تعریف کنید.

اگر سایت شما یک تجارت آنلاین یا محلی است، توصیه می کنیم از یکی از زیرمجموعه های OnlineStore یا LocalBusiness استفاده کنید.

ما امیدواریم که این افزوده، افزودن خط‌مشی‌های بازگشت برای کسب‌وکارتان را برای شما آسان‌تر کند و امکان نمایش آن‌ها را در تجارب خرید Google فراهم کند.»

Google به‌روزرسانی اسناد داده‌های ساختاری سازمان

Google بخش جدیدی را به اسناد داده های ساختار یافته سازمان خود اضافه کرد تا منعکس کننده پشتیبانی از این روش جدید برای نشان دادن سیاست های بازگشت در نتایج جستجو باشد.

در اسناد جدید آمده است:

«سیاست بازگشت بازرگان
از ویژگی‌های زیر برای تشریح سیاست‌های بازگشت کلی برای کل سازمان خود استفاده کنید، در صورتی که برای کسب و کار شما قابل اجرا باشد. اگر خط‌مشی‌های خاصی برای محصولات جداگانه دارید، به جای آن از نشانه‌گذاری فهرست تجاری استفاده کنید.»

اطلاعیه گوگل را بخوانید:

افزودن پشتیبانی نشانه گذاری برای سیاست های بازگشت در سطح سازمان

اسناد جدید MerchantReturnPolicy را در صفحه رسمی داده های سازمانی سازمانی Google بخوانید:

داده های ساختاری سازمان (سازمان) – MerchantReturnPolicy

Source link