به‌روزرسانی تخصیص آگهی متا، دید واضح‌تری از تبدیل‌ها ارائه می‌دهد

متا تنظیمات ارجاع جدیدی را در پلتفرم تبلیغات خود معرفی کرده است که به تبلیغ‌کنندگان اجازه می‌دهد بین همه تبدیل‌ها و تبدیل‌های اولین بار تمایز قائل شوند.

چگونه کار می کند. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند بین دو گزینه ارجاع انتخاب کنند:

  • همه تبدیل ها: هر تبدیلی را بعد از مشاهده یا کلیک تبلیغات نشان می دهد
  • اولین تبدیل: تنها اولین تبدیل را پس از مشاهده یا کلیک بر روی تبلیغ نمایش می دهد

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان مدت‌هاست که با اختلافات بین داده‌های تبلیغات متا و اعداد باطن خودشان دست و پنجه نرم می‌کنند. هدف این به‌روزرسانی، پر کردن این شکاف، ارائه بینش دقیق‌تر در مورد عملکرد تبلیغات و هزینه‌های جذب مشتری است.

با اعداد یکی از آگهی‌دهندگان دریافت که متا حدود 25 درصد از خریدهای غیر اولی را به سمت مشتریان جدید در نظر می‌گیرد، که به طور قابل توجهی معیارهای عملکرد گزارش‌شده را افزایش می‌دهد.

بین خطوط. پیش از این، متا تمام تبدیل‌هایی را که کاربر پس از تعامل با یک تبلیغ انجام می‌داد، شمارش می‌کرد، که احتمالاً شامل چندین خرید توسط یک مشتری می‌شد. این منجر به افزایش معیارهای عملکرد و کاهش هزینه های جذب مشتری شد.

اسکرین شات 2024 07 03 در 21.23.12به‌روزرسانی تخصیص آگهی متا، دید واضح‌تری از تبدیل‌ها ارائه می‌دهد

نحوه دسترسی. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند ویژگی جدید را در Ads Manager در تنظیمات Attribution پیدا کنند، جایی که می‌توانند پنجره ارجاع و نمای تبدیل دلخواه خود را انتخاب کنند.

بعدش چی همانطور که تبلیغ‌کنندگان شروع به استفاده از این تنظیمات اسناد جدید می‌کنند، ممکن است شاهد تغییری در نحوه ارزیابی کارآمدی کمپین‌های تبلیغاتی متا و تخصیص بودجه بازاریابی خود باشیم.

اولین بار دیده شد. ما این به روز رسانی را از طریق Bram Van der Hallen در لینکدین کشف کردیم:

Source link