به‌روزرسانی بعدی گوگل به زودی ارائه می‌شود، اما انتظار نداشته باشید که ترافیک از دست رفته را بازیابی کنید

گوگل به‌زودی به‌روزرسانی الگوریتم جدیدی را منتشر خواهد کرد. با این حال، بسیاری از سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی‌های قبلی قرار گرفته‌اند، نباید انتظار داشته باشند که پس از انتشار به‌روزرسانی بعدی، ترافیک از دست رفته خود را بازیابی کنند.

این خبر از یک اجلاس Web Creator Summit که گوگل در Googleplex میزبانی کرده بود برای ده ها یا بیشتر سازندگان محتوایی که رتبه بندی جستجوی آنها در گوگل طی یک سال گذشته کاهش یافته بود، منتشر شد.

نکات کلیدی در اینجا خلاصه ای از پیشنهادات به اشتراک گذاشته شده توسط شرکت کنندگان در اجلاس Web Creator Summit آمده است:

  • به‌زودی باید به‌روزرسانی الگوریتم جدید گوگل منتشر شود.
  • گوگل به کسانی که شرکت کردند قول نداده است که با این به‌روزرسانی بعدی، بازیابی‌هایی را ببینند.
  • گوگل اذعان کرد که راه هایی برای بهبود الگوریتم خود برای پاداش دادن به سازندگان محتوا وجود دارد.
  • محتوا ممکن است مشکل سایت آنها نبوده باشد.
  • گوگل از برخی سایت های بزرگتر که سعی در دستکاری رتبه بندی جستجوی خود دارند آگاه است.
  • برخی از شرکت کنندگان بر این باورند که نکته اصلی این است که آنها باید به سمت پروژه های جدید یا متفاوت حرکت کنند.
  • با این حال، برخی از سازندگان هنوز در حال کار و امید به بهبود هستند.

چه کسانی شرکت کردند. در این رویداد سازندگان محتوا و کارمندان گوگل حضور داشتند. به نظر می رسد حدود یک دوجین نفر در این مراسم حضور دارند.

می دانم که دنی سالیوان، پاندو نایاک، الیزابت تاکر و دیگر مدیران و مهندسان گوگل برای تمام یا بخشی از روز آنجا بودند. Mike Hardaker از Mountain Weekly News، Morgan McBride از Charleston Crafted، Rutledge Daugette از TechRaptor، ویلیام بارتون که در مورد پوشاک می نویسد، Danny Ashton از HouseFresh از جمله سازندگان محتوا بودند (کسانی بودند که من از آنها اطلاعی ندارم).

آنچه گفته شد. هارداکر خلاصه ای از این رویداد را در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد (من کول کمک را در اجلاس Google Web Creator Summit 2024 نوشیدم). مک براید همچنین توضیحاتی را از این رویداد در X منتشر کرد.

من بسیاری از آن را در میزگرد موتورهای جستجو خلاصه کردم، اما با این هشدار که از نقل قول هایی از رویدادی نقل می کنم که شخصاً در آن شرکت نکرده بودم.

در اینجا چند نقل قول است که نظر من را جلب کرد:

  • طبق گفته دنی سالیوان، هنگام ارجاع به اخبار هفتگی کوهستان، «محتوای من مشکلی نداشت»، بنابراین اجازه ندهید به روز رسانی HCU باعث شود شما به طور خودکار محتوای خود را زیر سوال ببرید. پس اگر محتوا نبود پس موضوع چه بود؟ منظورم این بود که اسمش مفید بود محتوا به روز رسانی کنید.
  • من همچنین نمی‌توانم به شما تضمینی در مورد بهبودی یا عدم بهبودی بدهم، فکر می‌کنم مسئولیتی بر عهده من نیست که این را بگویم.» Nayak نمی تواند قول دهد که یک سایت بهبود یابد – اکنون یا همیشه.
  • “من این را به عنوان یک اتلاف نمی بینم. می‌توانم ببینم که اگر در مدت زمان معینی بهبود نیافتید، این را هدر می‌دهید، اما ما این را برای هدایت کاری که انجام می‌دهیم بسیار ارزشمند می‌دانیم.» این در پاسخ به این سوال بود که اگر این سایت‌ها بازیابی نشوند، هدف از این رویداد چیست؟
  • زمانی که از سالیوان در مورد بازگرداندن به‌روزرسانی محتوای مفید پرسیده شد، نقل قول شد: «سپتامبر برنمی‌گردد». گوگل به عقب برنمی گردد، آنها به روز رسانی می کنند و شاید شما به آرامی بهبود پیدا کنید. سالیوان گفت: «امیدواریم که روند بهبودی به تدریج انجام شود.
  • در سایت‌های بزرگ‌تری که جستجوی گوگل را دستکاری می‌کنند، این نقل قول وجود دارد: «در پایان روز یکی از مهندسان آمد و گفت: «هی مایک، چه احساسی در مورد فوربس داری؟» لبخندی زدم و گفتم طرفدار این نیستم که فوربس و سایت‌های دیگر چگونه سیستم گوگل را دستکاری کنند، و اینکه چگونه برای کل اکوسیستم وب سالم نیست که سایت‌های بزرگی داشته باشند که تمام سهم صدای محتوای مستقل و کوچک‌تر را بگیرند. سازندگان این واقعیت که او حتی برای آمدن و صحبت با من وقت گذاشت، گویای همه چیز بود. باز هم معلوم می‌شود که گوگل اهمیت می‌دهد و من حدس می‌زنم فوربس یک یا دو سیلی خواهد داشت. هر چه به نظر می رسد، چه کسی می داند.»

نقل قول های واقعی از کارمندان Google. هارداکر همچنین نقل قول های کلمه به کلمه واقعی از گوگل را در این رویداد منتشر کرد. در اینجا آنها هستند:

  • گوگل احتمالا باید بهتر عمل کند، هیچ مشکلی در سایت های شما وجود ندارد.
  • «گوگل سؤالات قبلی را در جستجو می‌فهمد».
  • “EEAT برای سازندگان نیست، برای خوانندگان شما است.”
  • “آیا موضوع صفحه با آنچه جستجوگر به دنبال آن است مطابقت دارد.”
  • “وقتی فکر می کنید همه چیز خراب است، لطفا چیزهایی را برای دنی بفرستید.”
  • “متاسفانه ما نمی توانیم به شما بگوییم سیگنال های ما چگونه کار می کنند.”
  • “لطفاً بازخورد را ادامه دهید، ما واقعاً اهمیت می دهیم و گوش می دهیم.”
  • “مردم می خواهند از مردم بشنوند.”
  • “از آنجایی که ما محتوای هوش مصنوعی داریم که تلاش می کند نتایج را به دست آورد، ما سیاست جدیدی را در ماه مارس در مورد این نوع چیزها راه اندازی کردیم، ما انگیزه زیادی برای ارائه محتوای واقعی داریم.”

بیشتر در اینجا چند پست از مورگان در X وجود دارد که به نظر من جالب بود:

تفسیر بیشتر اگر می‌خواهید به Greg Finn و Mordy Oberstein گوش دهید، 8 دقیقه اول این ویدیو ما همین کار را می‌کنیم.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتزبری شوارتز

بری شوارتز یک فن‌شناس و یکی از ویراستاران در زمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه‌نویسی رویدادهای SMX است. او صاحب RustyBrick، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک است. او همچنین میزگرد موتور جستجو را اجرا می کند، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM.

در سال 2019، بری جایزه خدمات اجتماعی برجسته را از سایت موتور جستجو دریافت کرد، در سال 2018 جوایز جستجوی ایالات متحده را به عنوان “شخصیت جستجوی سال ایالات متحده” دریافت کرد، می توانید در اینجا اطلاعات بیشتری کسب کنید و در سال 2023 او به عنوان برترین ها در لیست قرار گرفت. 50 تاثیرگذارترین PPCer توسط Marketing O’Clock.

بری قابل پیگیری است در X اینجا و می توانید در اینجا یا در سایت شخصی او درباره بری شوارتز اطلاعات بیشتری کسب کنید.


Source link