به‌روزرسانی‌های راهنمای آغازگر سئوی Google: نام تجاری، خارج کردن کلمات کلیدی

در یکی از قسمت‌های اخیر «جستجو در رکورد»، تیم روابط جستجوی Google اطلاعاتی در مورد تغییرات آتی در راهنمای شروع SEO Google ارائه کرد.

این تیم متشکل از جان مولر، لیزی هاروی و گری ایلیس می‌گوید که این راهنما 91% رتبه رضایت کاربر را حفظ می‌کند. با این حال، آنها بر این باورند که به دلیل یک بازنگری اساسی برای ساده کردن توصیه های قدیمی و ارائه بهتر به مخاطبان مبتدی اصلی آن است.

اینها برخی از قابل توجه ترین تغییراتی است که در طول پادکست مورد بحث قرار گرفته است.

ساختار HTML و رتبه بندی جستجو

این تیم در مورد نقش ساختار HTML در رتبه بندی موتورهای جستجو بحث کردند. آنها توضیح دادند که استفاده صحیح از عناصر HTML مانند عناوین می تواند برای رتبه بندی مفید باشد اما آنقدر که برخی فکر می کنند بر آنها تأثیر نمی گذارد.

«استفاده از عنوان و یک عنصر عنوان خوب و داشتن پاراگراف، بله، مطمئنا. همش عالیه اما به غیر از آن، فکر کردن در مورد چگونگی ساختار صفحه یا ساختار HTML بسیار بیهوده است.

نام دامنه: برندسازی در مقابل کلمات کلیدی

تیم بحث در مورد اینکه آیا نام دامنه بر SEO تأثیر می گذارد یا خیر، بحث کرد.

آنها توصیه کردند هنگام انتخاب نام دامنه، برندسازی را به جای کلمات کلیدی ترجیح دهید. نظر آنها این بود که ایجاد یک برند به یاد ماندنی باید بر تلاش برای بهینه سازی نام دامنه برای موتورهای جستجو اولویت داشته باشد.

این توصیه گرایشی را به سمت انتخاب نام دامنه برند محور در استراتژی های سئو نشان می دهد.

متا تگ ها: گنجاندن یا عدم گنجاندن؟

تیم بررسی کردند که آیا در مورد متا تگ ها مانند کلمات کلیدی متا در راهنمای شروع اصلاح شده SEO بحث کنند. تیم به حذف این موضوع تمایل داشت تا از نگرانی بی مورد صاحبان سایت جلوگیری کند زیرا کلمات کلیدی متا کمترین تأثیر را در رتبه بندی جستجوی Google دارند.

گری توضیح داد: «در مورد مستندسازی الگوهای ضد الگو بسیار متناقض هستم، زیرا ممکن است ایده‌هایی درباره نگرانی‌های جدید به صاحبان سایت ارائه دهیم تا درباره آنها فکر کنند.»

در نهایت، تصمیم گرفته شد تا راهنما بر عوامل بهینه‌سازی با تأثیر بیشتر متمرکز شود.

پرداختن به تصورات نادرست به طور مستقیم

این گفتگو راه‌هایی را برای تیم برای تصحیح تصورات غلط رایج سئو، به ویژه این ایده که استفاده از محصولات Google رتبه‌بندی جستجو را بهبود می‌بخشد، بررسی کرد.

این تیم موافقت کرد که راهنمای شروع SEO باید این باورهای نادرست را برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست بررسی کند.

به طور خلاصه

در حالی که تیم Google Search Relations آماده انتشار راهنمای شروع به‌روز شده SEO می‌شود، این قسمت اخیر پادکست به جامعه SEO نگاهی دزدکی به تغییرات آتی داده است.

آنها می خواهند راهنما را ساده و مدرن کنند و افسانه های رایج سئو را از بین ببرند.

هدف ارائه توصیه های مفید و عملی سئو برای افرادی است که تازه شروع به کار کرده اند و متخصصان با تجربه هستند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد به‌روزرسانی‌های راهنمای آغازگر سئوی Google، ببینید:


تصویر ویژه: Sadi-Santos/Shutterstock

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور