بهترین مدل های Web3 GTM

اگر به طور تصادفی با این قطعه برخورد کردید، احتمالاً در مورد راه اندازی یک محصول جدید Web3 کنجکاو هستید یا یک بازاریاب جدید Web3 هستید که مشتاق یادگیری نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی خود ایده آل از ابتدا هستید. بنابراین من با خوشحالی دست شما را برای انجام این کار می گیرم.

در این مقاله، ما به روش های مختلف برای راه اندازی یک محصول جدید Web3 می پردازیم. متعاقباً، ما محصولات مختلف و ترکیب مدل‌هایی را که می‌تواند به بهترین شکل برای هر محصول مناسب باشد، تجزیه و تحلیل خواهیم کرد.

بیایید درست وارد آن شویم!

مدل های Web3 GTM

  1. جامعه سازی

در Web3 نقطه اتکای یک پروژه موفق جامعه است – وفادارانی که ایده پروژه را دوست دارند، از آن استفاده می کنند و با کمال میل آن را به دیگران توصیه می کنند (مبلغان نام تجاری بی زحمت).

قبل از دریافت تصویری از اینکه جامعه Web3 شما چگونه باید باشد، قبلاً پاسخی به موارد زیر دریافت کرده اید:

  • محصول در مورد چیست؟
  • مخاطب هدف ما کیست؟
  • مخاطبان هدف ما برای ارتباط با چه کانال هایی آشنا هستند؟ (Discord، X، Reddit، Farcaster)
  • پیام کلیدی ما چیست؟ حداقل در یک جمله، چگونه می توانم با پیشنهاد محصول خود ارتباط برقرار کنم؟

بنابراین شما در مورد ایجاد جامعه ای آگاه هستید که پیام محصول شما را درک می کند و متعهد به ماندن طولانی مدت است.

ایجاد انجمنی که فراتر از اعداد در Discord باشد، مهم است. هدف خود را نزدیک به هم قرار دهید،…

Source link