بنابراین، شما می خواهید یک ستاره راک سئو باشید؟

همه می خواهند ستاره راک باشند، اما اگر رسیدن به این موقعیت در صنعت سئو آسان بود، همه این کار را می کردند.

برای موفقیت در سئو، باید نظم و انضباط عالی، دانش گسترده، تجربه و مهارت واقعی داشته باشید.

در این مقاله، برخی از موارد مورد نیاز برای یک مشاور برتر سئو در زمینه های زیر را شرح خواهم داد:

  • مهارت ها
  • تجربه و تخصص
  • روش شناسی
  • اجرا

مهارت ها

تسلط بر مهارت های فنی در سئو ضروری است، اما می خواهم در مورد مهارت های نرمی صحبت کنم که واقعاً می تواند شما را متمایز کند. برخی از آن مهارت ها عبارتند از:

  • دیدن تصویر بزرگ
  • ارتباط
  • ایجاد رابطه
  • مدیریت زمان
  • اخلاق کاری
  • مفید و متواضع بودن
  • مشارکت

دیدن تصویر بزرگ

این مهارت معمولاً ذاتی است یا در طول سالها تجربه به عنوان تسلط بر دامنه خود ایجاد می شود.

در هر صورت، دیدن تصویر بزرگ هر چیزی در سئو – چه وب سایت مشتری، یک به روز رسانی الگوریتم یا آینده صنعت – به موفقیت فوق العاده ای به شما کمک می کند.

اغلب، صرفاً صرف وقت برای توسعه تئوری های خود است. این با خواندن، تجزیه و تحلیل، آزمایش و بحث اتفاق می افتد.

تغییرات در استراتژی سئو یا الگوریتم موتور جستجو دارای اثر موجی قابل توجهی است و کارشناسان می توانند عواقب یک تغییر را بر جنبه های دیگر سئو ببینند. آنها می دانند که این یک سیستم از سیستم ها است، نه یک سوئیچ.

بسیاری از ما بیش از حد مشغول کار هستیم که در هر چند کسب و کار ما این کار را انجام دهد. اما اگر در هفته یا ماه کاری خود برای فهمیدن این موارد وقت بگذارید، بعداً سود شما را به همراه خواهد داشت.

اخلاق کاری

یک اخلاق کاری قوی سئوکاران عالی را از سئوهای خوب متمایز می کند.

به خصوص در آغاز یک حرفه، سخت کوشی و پشتکار گاهی اوقات می تواند بر استعدادهای خام برتری داشته باشد، زیرا اخلاق کاری شما نشان می دهد که واقعاً برای موفقیت مشتری سرمایه گذاری کرده اید. تجربه خواهد آمد.

این تعهد باعث ایجاد اعتماد با مشتریان شما می شود و شما را در یک صنعت رقابتی متمایز می کند و ثابت می کند که شما حرفه ای هستید که می توانند روی آن حساب کنند.

ارتباط

مهم نیست در این دنیا چه شغلی انجام می دهید – اگر یاد بگیرید چگونه به طور موثر ارتباط برقرار کنید، موفق تر خواهید بود.

بر اساس تحقیقات Grammarly، رهبران کسب و کار افزایش بهره وری (72٪) و افزایش رضایت مشتری (63٪) را به دلیل ارتباط موثر گزارش کردند.

از آنجایی که سئو یک موضوع فنی است، بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه این ایده ها را به روشی که مردم درک کنند ارتباط برقرار کنید.

چه در حال توضیح استراتژی ها برای مشتریان باشید و چه با اعضای تیم همکاری می کنید، ارتباطات واضح و مختصر تضمین می کند که همه در یک صفحه هستند.

عمیق تر حفاری کنید: چگونه مشتریان SEO خود را درگیر نگه دارید: 8 نقطه تماس ارتباطی

ایجاد رابطه

تجارت در واقع فقط در مورد روابط است. ایجاد روابط قوی در تیم، مشتریان و صنعت سئو امری حیاتی است.

این مهارت های شبکه ای و بین فردی، پایه ای برای موفقیت بلندمدت کسب و کار شما ایجاد می کند.

مدیریت زمان

هر کس 24 ساعت در روز فرصت دارد. نحوه مدیریت زمان خود در دنیای پر سرعت سئو ضروری است.

استاد برنامه خود باشید. وظایف را اولویت بندی کنید، ضرب الاجل تعیین کنید و تمرکز خود را به هر روشی که برای شما مفید است حفظ کنید.

اولویت بندی کارها به طور مؤثر همچنین به معنای مقابله با تأثیرگذارترین فعالیت های SEO است که ابتدا بر اساس موقعیت منحصر به فرد هر مشتری انجام می شود. هنگامی که منابع اغلب محدود هستند، روی کارهای با ارزشی که منجر به نتایج می شوند تمرکز کنید.

عمیق تر حفاری کنید: چگونه از زمان کار عمیق محافظت کنیم و تمرکز خود را به عنوان یک SEO حفظ کنیم

مفید و متواضع بودن

از ابتدا – در دهه 1990 – من این فرصت را دیدم که آنچه را که در مورد سئو می دانستم با دیگران به اشتراک بگذارم و همیشه آن را یک امتیاز می دانستم.

در اینجا یک حکایت کوتاه از مدت‌ها پیش آمده است: اگر SEO را در اوایل دهه 2000 به یاد آورید، دوران «راک‌استار» را به یاد می‌آورید، جایی که صحبت کردن در کنفرانس‌های SEO بلافاصله به شما این وضعیت راک استار داد.

از چپ به راست: مت کاتز، دنی سالیوان و بروس کلی در کنفرانس SMX در سیاتل.بنابراین، شما می خواهید یک ستاره راک سئو باشید؟
از چپ به راست: مت کاتز، دنی سالیوان و بروس کلی در کنفرانس SMX Advanced در سیاتل.

اولین باری را به یاد دارم که شخصی در یک کنفرانس از من امضا خواست و با من عکس بگیرد. اولین چیزی که فکر کردم این بود: “داری با من صحبت می کنی؟”

پس از سخنرانی در هر جلسه، معمولاً صف های طولانی از شرکت کنندگان منتظر بودند تا از من سؤال بپرسند. تا جایی که لازم بود ماندم و تا جایی که ممکن بود به تک تک افراد پاسخ دادم. و این هنوز هم امروز صادق است.

این بدان معناست که اگر به سطحی رسیدید که دانش سئوی شما می تواند برای دیگران مفید باشد، آن را به اشتراک بگذارید و از امتیاز اشتراک گذاری لذت ببرید.

بهترین و باهوش ترین ذهن های سئو معمولا مشتاق به اشتراک گذاری هستند و در انجام آن فروتن می مانند.

مشارکت

این با نکته قبلی من مطابقت دارد – در زندگی حرفه ای خود حضور داشته باشید و درگیر باشید. از طریق ایده ها، زمان و تلاش خود مشارکت کنید.

جایی باشید که همکاران، مشتریان، کنفرانس ها، نشریات و موتورهای جستجو به شما نیاز دارند.

اگر ابتکاری وجود دارد که می توانید به طور معناداری در آن مشارکت کنید، آن را انجام دهید. اگر فرصتی برای ایجاد تغییر در صنعت وجود دارد، از این فرصت استفاده کنید.

به سازمان‌های صنعتی بپیوندید، در کنفرانس‌ها حضور داشته باشید، محتوای خوب بنویسید (یا حتی یک کتاب!) یا به افراد آموزش دهید که چگونه کاری را که می‌دانید انجام دهند.

من متواضع هستم که از ابتدا با کمک هایم بخشی از شکل دادن به این صنعت بوده ام.

شما هنوز هم می توانید بدون انجام همه این کارها یک سئوی عالی باشید. اما اگر به ایجاد وضعیت “راک استار” سئو علاقه مند هستید، هر کاری که می توانید انجام دهید تا تخصص خود را به آنجا برسانید.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


تجربه و تخصص

حالا بیایید به عنصر اساسی مشاور برتر بودن برویم: تجربه.

اما بیایید بین تجربه و تخصص فرق بگذاریم. مالکوم گلدول در کتاب خود به نام «فراتبه‌ها» می‌گوید که متخصص شدن در چیزی ۱۰۰۰۰ ساعت تمرین نیاز دارد.

دانشمندان این نظریه را رد کردند و بیان کردند که عمل لزوماً کامل نمی شود.

به سختی می توان انکار کرد که صرف زمان بیشتر در صنعت باعث می شود فرد با موقعیت های سئو سازگاری بیشتری پیدا کند.

با این حال، پرورش آن به همان اندازه مهم است موفقیت آمیز استراتژی هایی در طول مدتی که به عنوان مشاور دارید، نه فقط برای انجام مراحل.

روش شناسی

تجربه و روش شناسی دست به دست هم می دهند. من در مورد نحوه “انجام” سئو برای مشتریان خود صحبت می کنم. این معمولاً به طور طبیعی با پیشرفت شغلی تکامل می یابد.

راه های زیادی برای انجام سئو وجود دارد. مطمئناً راه هایی وجود دارد که باعث موفقیت می شود و راه های دیگری که باعث اتلاف وقت می شوند.

بنابراین، سوالاتی که پیش روی شما قرار دارند عبارتند از:

  • می خواهید با چه مهارت های فنی و استراتژی های برنامه سئو شناخته شوید؟
  • در چه چیزی بهترین هستید و در کجا بیشترین موفقیت را با مشتریان خود داشته اید؟

به عنوان مثال، آیا سئوی محلی است؟ سئو فنی؟ درآمد لینک؟ توسعه محتوا؟ ممیزی های فنی سایت؟ سئوی بین المللی؟ یا بیشتر جک یا جین از همه حرفه ها هستید؟

شما ابتدا به دانش قوی در مورد نحوه عملکرد تمام جنبه های سئو نیاز دارید و سپس می توانید شروع به تخصص و تمرکز بر روی یک یا دو زمینه کنید.

مهم نیست که چگونه خدمات خود را تخصص دارید یا به صورت تخصصی انجام می دهید، فکر می کنم همه سئوکاران باید حوزه های زیر را درک کنند تا بتوانند برنامه های سئو را با موفقیت راهنمایی و اجرا کنند:

  • ممیزی وب سایت سئو.
  • تحقیق کلیدواژه، تحلیل و نقشه برداری محتوا.
  • کسب درآمد لینک های با کیفیت
  • کلیه موارد سئو فنی
  • بهترین شیوه های معماری وب سایت
  • آشنایی با الگوریتم ها و SERP ها
  • تحلیل رقابتی.
  • ابزارهای تجزیه و تحلیل وب و سئو.
  • توسعه محتوا.

اما لزومی ندارد که در مورد چگونگی تخصص شما آنقدر سیاه و سفید باشد.

به عنوان مثال، در آژانس من، بزرگترین نقطه قوت ما دانش فنی و توانایی دیدن تصویر بزرگ است.

بنابراین این نقاط قوت در پیشنهادات ما گنجانده شده است، خواه ممیزی فنی سایت، سئوی محلی، سئوی سازمانی، توسعه محتوا، نرم افزار سئو یا هر چیز دیگری.

عمیق تر حفاری کنید: تخصص گسترده در مقابل تخصص عمیق: چگونه تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است

اجرا

اینکه چگونه خدمات خود را واقعاً اجرا می‌کنید، راه دیگری است که می‌توانید یک گل میخ باشید – یا فقط یک فرد. اگر نام SEO خود را به وضعیت راک استار ارتقا می دهید، باید همیشه آنچه را که موعظه می کنید تمرین کنید.

متأسفانه، سئوکاران معروفی وجود داشته اند که در بازاریابی عالی هستند، اما زمانی که لاستیک به جاده برخورد می کند، آن طور که فکر می کردید ارائه نمی دهند.

بنابراین، برای دستیابی به شناخت برند، نحوه اجرای خدمات خود را در نظر بگیرید.

چگونه؟ ایجاد سیستم های داخلی موفق و برنامه های سئو برای مشتریان.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

  • فرآیندی تکرارپذیر داشته باشید: در مورد ارائه خدمات و رویکرد خود شفاف باشید و بدانید که چگونه کار را اجرا خواهید کرد. شما نمی خواهید هر بار که مشتری جدیدی را امضا می کنید یا یک پروژه سئو جدید را شروع می کنید، چرخ را دوباره اختراع کنید. بنابراین، شما باید چارچوبی برای نزدیک شدن به کار و مدیریت خدمات داشته باشید.
  • یک طرح ایجاد کنید: هنگام تنظیم برنامه های سئو برای مشتریان، در ابتدا تحقیق کامل انجام دهید و a سفارشی استراتژی با نقاط عطف و اهداف روشن. هیچ دو سایت یا کسب‌وکاری شبیه هم نیستند، بنابراین استراتژی‌های سفارشی به شما کمک می‌کنند تا موفقیت بیشتری کسب کنید.
  • مشتریان خود را به طور موثر سوار کنید: برای ایجاد شفافیت و انتظارات، از یک فرآیند هموار شدن اطمینان حاصل کنید. نقش ها و اهداف را از ابتدا مشخص کنید. برای راهنمایی های بیشتر در مورد فرآیند ورود به مقاله من در مورد چگونگی راه اندازی یک آژانس SEO به روش صحیح مراجعه کنید.
  • ارائه آموزش سئو برای مشتریان: به طور مداوم به ذینفعان مشتری آموزش دهید تا درک سئو و پشتیبانی برنامه را تقویت کنند. توصیه های خود را با راهنمایی های Google پشتیبانی کنید.
  • پروژه را به خوبی مدیریت کنید: از ابزارهای همکاری و اعلام حضورهای منظم برای ادامه مسیر استفاده کنید. محدودیت‌های زمان و بودجه اغلب تیم‌ها را وادار می‌کند تا از راه‌حل‌های خود بکاهند و مانع موفقیت سئو می‌شوند.
  • گزارش پیشرفت و نتایج: به طور منظم شاخص های کلیدی عملکرد و پیشرفت را گزارش دهید تا ذینفعان آگاه و با انگیزه باشند.

تبدیل شدن به یک متخصص سئو با عملکرد بالا

تبدیل شدن به یک سئوی استثنایی نیاز به ترکیبی از تخصص فنی، تجربه قوی، روش شناسی موثر و اجرای بی عیب و نقص دارد.

تسلط بر مهارت های نرم مانند ارتباطات، ایجاد رابطه و مدیریت زمان به همان اندازه مهم است. اخلاق کاری قوی، دیدن تصویر بزرگ و کمک به جامعه شما را متمایز می کند.

دانش خود را به اشتراک بگذارید، فروتن باشید و پیوسته برای برتری تلاش کنید. با فداکاری و پشتکار، می توانید حرفه سئوی خود را ارتقا دهید.

نویسندگان مشارکت کننده برای ایجاد محتوا برای سرزمین موتورهای جستجو دعوت می شوند و به دلیل تخصص و کمک به جامعه جستجو انتخاب می شوند. همکاران ما تحت نظارت کارکنان تحریریه کار می کنند و مشارکت ها از نظر کیفیت و ارتباط با خوانندگان ما بررسی می شوند. نظراتی که بیان می کنند، نظر خودشان است.

Source link