بستن شکاف مهارت ها: رسیدگی به افزایش تقاضا برای کارشناسان بازاریابی دیجیتال

دنیای تجارت با ادغام نوآوری سریع فناوری و دیجیتال، تحول عظیمی را تجربه می کند. در پرتو این تحول مداوم، کارآفرینان مشتاق، CXOهای موجود و همچنین کارکنان باید فناوری‌های دیجیتال عصر جدید و تأثیر آن‌ها در صنایع و محصولات یا خدمات را برای دستیابی به موفقیت بلندمدت درک کنند.

در یک چشم‌انداز بازاریابی دیجیتال که به سرعت در حال گسترش است، نیاز به متخصصان مجهز به مهارت‌هایی برای پیمایش پیچیدگی‌ها هرگز به این فوریت نبوده است. طبق برآوردها، صنعت بازاریابی دیجیتال رشد بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند و پیش‌بینی می‌شود که هزینه‌های تبلیغات دیجیتال جهانی تا سال ۲۰۲۶ به ۸۳۶ میلیارد دلار برسد.

با این حال، این افزایش تقاضا با کمبود شدید افراد واجد شرایط در استفاده از پتانسیل حوزه دیجیتال مواجه می شود. این امر در بیش از 38000 شغل باز بازاریابی دیجیتال در بازار که توسط Naukri 2024 گزارش شده است مشهود است.

جدای از این، تفکر طراحی و نوآوری به عنوان کاتالیزور برای موفقیت سازمانی ظاهر شده اند. بر اساس گزارش ارزش تجاری طراحی توسط مک‌کینزی 2022، 32 درصد از شرکت‌ها در چارک برتر برای اجرای تفکر طراحی، 32 درصد رشد درآمد بالاتر و 56 درصد بازده کل سهامداران بیشتر در مقایسه با صنعت خود تجربه کردند.

Source link