بر روی مخاطبان خود، کیفیت محتوا تمرکز کنید

به گفته دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، اگر وب سایت شما برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک از جستجوی گوگل مشکل دارد – سه حوزه اصلی وجود دارد که باید روی آنها تمرکز کنید:

  • به ایجاد محتوای با کیفیت بالا ادامه دهید – آنچه را که فکر می کنید برای خوانندگان خود بهترین است انجام دهید.
  • منابع ترافیک خود را متنوع کنید و محتوای خود را در چندین کانال تبلیغ کنید.
  • مخاطبانی درگیر ایجاد کنید که مستقیماً یا از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی به سراغ شما می آیند.

هیچ کدام از اینها جدید نیست، هیچ کدام از اینها آسان نیست و هیچ یک از این توصیه ها مردم را خوشحال نمی کند.

این اساساً به این معنی است که اگر می‌خواهید با تلاش‌های سئوی خود در جستجوی Google موفقیت کسب کنید، باید فراتر از گوگل و فقط سئو فکر کنید.

معنیش چیه. روزهای هک و حفره های سئو به سرعت در حال پایان است. آینده سئو توسط کسانی برنده خواهد شد که بر تمام عناصر سئو که مهم هستند تمرکز کرده و بازی طولانی را انجام دهند.

چرا ما اهمیت می دهیم. مردم همچنان از توصیه‌های گوگل ناامید می‌شوند، توصیه‌هایی که همیشه نوعی «ایجاد محتوای مفید» است. با این حال، گوگل نمی‌تواند هر کاری را که برای ایجاد محتوای مفید یا ارزیابی آن باید انجام دهید، به شما بگوید. این وظیفه شماست که بفهمید چگونه مخاطبان را افزایش دهید. امیدواری که جستجوی Google برای شما ترافیک ارسال کند یا به شما دیده شود، یک استراتژی نیست.

محتوای عالی بسازید به گفته سالیوان، ایجاد محتوایی که با خوانندگان مورد انتظار شما طنین انداز شود، بسیار مهم است. اما این تنها عامل نیست:

  • همانطور که قبلاً گفته‌ام، فکر می‌کنم هر کسی باید روی انجام هر کاری که فکر می‌کند برای خوانندگانش بهترین است تمرکز کند. می‌دانم زمانی که مردم توصیه‌های زیادی از مکان‌های مختلف دریافت می‌کنند، می‌تواند گیج‌کننده باشد، و سپس درباره تمام این کارهایی که گوگل ظاهراً انجام می‌دهد یا انجام نمی‌دهد، می‌شنوند و واقعاً فقط می‌خواهند روی محتوا تمرکز کنند. اگر گم شده اید، دوباره روی آن تمرکز کنید. این سنگ محک شماست.»

سالیوان به توصیه های مایک کینگ، مدیر عامل iPullRank اشاره کرد:

«محتوای عالی بسازید و آن را خوب تبلیغ کنید – شوخی می کنم، اما جدی هم هستم. گوگل به ارائه این توصیه ها ادامه داده است و ما از آن به عنوان غیرقابل عمل خودداری می کنیم. برای برخی از سئوکارها این فقط خارج از کنترل آنها است. پس از بررسی این ویژگی‌هایی که به گوگل مزایای آن را می‌دهند، کاملاً بدیهی است که ساخت محتوای بهتر و تبلیغ آن برای مخاطبانی که با آنها طنین انداز می‌شود، بهترین تأثیر را بر این اقدامات خواهد داشت. اندازه‌گیری ویژگی‌های پیوند و محتوا مطمئناً شما را بسیار دور می‌سازد، اما اگر واقعاً می‌خواهید در بلندمدت در گوگل برنده شوید، باید چیزهایی بسازید که همچنان شایسته رتبه‌بندی باشند.»

– رازهایی از الگوریتم: اسناد مهندسی داخلی جستجوی گوگل فاش شده است

وب‌سایت‌هایی که تحت تأثیر به‌روزرسانی اخیر الگوریتم Google قرار گرفته‌اند، می‌توانند تا حدودی از به‌روزرسانی اصلی Google در آینده احساس آرامش کنند. اما، همانطور که قبلاً انجام داده بود، سالیوان اذعان کرد که ممکن است مشکل گوگل باشد:

  • “همچنین ممکن است، همانطور که در اینجا گفتم، در برخی از این موارد این ما هستیم، نه سایت ها، و بخشی از ما که به روز رسانی های آینده را منتشر می کنیم، در برخی از این موارد کار بهتری انجام می دهیم.”

منابع ترافیک را متنوع کنید از وابستگی به یک منبع ترافیک اجتناب کنید – به عنوان مثال، جستجوی Google. داشتن چندین منبع ترافیک مفید است. اما باز هم، این موفقیت سئو را تضمین نمی کند. این چیزی است که سالیوان گفت:

  • “در مورد سوال تلاش خارج از سایت، من فکر می کنم با توجه به آنچه که قبل از کار در جستجوی گوگل می دانم، و همچنین زمانی که در تیم رتبه بندی جستجو بودم، فکر می کنم یکی از راه های موفقیت در جستجوی گوگل این است که فراتر از آن فکر کنیم.»
  • «سایت‌های عالی با محتوایی که مردم دوست دارند، ترافیک را به طرق مختلف دریافت می‌کنند. مردم مستقیماً به آنها مراجعه می کنند. آنها از طریق ارجاع ایمیل می آیند. آنها از طریق پیوندهایی از سایت های دیگر وارد می شوند. آنها در رسانه های اجتماعی اشاره می کنند.
  • «این بدان معنا نیست که شما باید یک دسته از نام‌گذاری‌های اجتماعی، یا تعدادی نام‌گذاری ایمیل دریافت کنید، زیرا این موارد به نحوی جادویی شما را در Google رتبه بهتری می‌دهند (از اینکه من چیزها را می‌دانم اینطور نیست). این فقط به این معنی است که شما احتمالاً در حال ساختن یک سایت معمولی هستید به این معنا که این سایت فقط برای Google در نظر گرفته نشده است، بلکه برای افراد نیز در نظر گرفته شده است. و این همان چیزی است که سیستم‌های رتبه‌بندی ما سعی می‌کنند به آن پاداش دهند، محتوای خوبی که برای مردم ساخته شده است.»

مخاطب بسازید. سالیوان قبل از پیوستن به گوگل دو وب سایت از جمله Search Engine Land را اداره می کرد. هر دو از صفر شروع کردند، اما او با موفقیت به نهادهای برجسته، معتبر، قابل اعتماد و سودآور تبدیل شد.

این قسمت چگونه کار می کند؟ سالیوان یک مثال شخصی به اشتراک گذاشت:

  • “من دوست دارم پیاده روی کنم. چند سال پیش زمانی که به دنبال اطلاعاتی در مورد یک کوهپیمایی خاص بودم، یک سایت عالی پیاده روی تک نفره پیدا کردم و در خبرنامه ثبت نام کردم. حالا من یک مشتری دائمی و متصل هستم، به اصطلاح.
  • «جستجو به نوعی مقدمه ای عالی برای آنچه می تواند به یک رابطه طولانی مدت با خوانندگان و مشتریان تبدیل شود.
  • “هدف اصلی من همیشه این بود که آنها را پس از رسیدن با آنها ارتباط برقرار کنم: ایمیل، فیدها، شبکه های اجتماعی.

او همچنین در پاسخی جداگانه افزود که «توسعه راه‌های متعدد برای دستیابی به مخاطبان چیز خوبی است. داشتن لیست ایمیل یا حساب های اجتماعی دشوار یا گران نیست. این یک روش بازاریابی طولانی مدت است.»

انواع سیگنال ها این مشکل ابدی مرغ و تخم مرغ در سئو است. مردم نمی توانند محتوای عالی شما را پیدا کنند زیرا گوگل آن را رتبه بندی نمی کند.

با توجه به افشای اطلاعات گوگل و افشاگری در مورد Navboost و تعاملات کاربر (کلیک‌ها) که بر رتبه‌بندی تأثیر می‌گذارد، سالیوان گفت که «اگر ظاهراً همه چیز مهم باشد، هیچ‌کس در رتبه اول قرار نمی‌گیرد»:

  • «(ب) زیرا چگونه یک سایت جدید (از جمله سایت شما که در یک نقطه جدید بود) دیده می شود؟ واقعیت این است که ما از انواع سیگنال‌های رتبه‌بندی مختلف از جمله، اما نه تنها، «داده‌های تعامل انباشته‌شده و ناشناس» استفاده می‌کنیم…»

پست های سالیوان شما می توانید آنها را در X ببینید – اینجا، اینجا، اینجا و اینجا.

Source link