👉 آنچه برای برنده شدن نیاز دارید
فقط سه چیز برای کار کردن:
تشویق کننده ها
• فهرستی از افراد (500+)، علاقه مند به محصول شما و آماده حمایت از آن.
• نه فقط مادر، همسایه یا کاربر اولیه شما، کاربران فعال Product Hunt.
چگونه آنها را جمع آوری کنیم؟ در زیر بحث خواهیم کرد.
هوا و حال و هوای خوب در روز پرتاب
• روز مناسب برای راه اندازی، حال و هوای تیم شما و اینکه چقدر خوب با هم کار می کنید.
• همه می دانند که در ساعت 12:01 صبح به وقت PST راه اندازی شود، اما نکات و ترفندهای کمتر شناخته شده ای وجود دارد که می تواند تفاوت را ایجاد کند. ما آنها را در اینجا پوشش خواهیم داد.
محصول شما باید The Next Big Thing باشد
• محصولی که کاربران Product Hunt، از جمله علاقه مندان به فناوری، دانشجویان فناوری اطلاعات، سرمایه گذاران، روزنامه نگاران و کارآفرینان را مجذوب خود خواهد کرد. اگر محصول شما با این دسته بندی ها مطابقت ندارد، زمان را روی این پلتفرم تلف نکنید.
• ارائه با کیفیت (تیتر، توضیحات، تصاویر، ویدئو، اولین نظر) بسیار مهم است. از برندگان گذشته بیاموزید و نکات زیرکانه را در پرسش های متداول زیر ببینید.
اشتباهات رایج
• ❌ درخواست رای: درخواست بازخورد، نظرات، نظرات، و کمک به انتشار این خبر کنید، اما نه برای رای موافق. این برخلاف قوانین است، مانند مسابقاتی که به مردم برای رای موافق پاداش می دهند.
• ❌ پرداخت به یک شکارچی یا فرض اینکه به آن نیاز دارید.
• ❌ استفاده از خرید انبوه رای: این کار می کند اما خطرناک است – ممکن است …