برنامه Google Ads بعد از 3 ماه بدون بروزرسانی ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند

برنامه تلفن همراه Google Ads در حال به روزرسانی با دو ویژگی جدید است که به تبلیغ دهندگان کمک می کند عملکرد کمپین را در حال پرواز کنترل و بهبود بخشند.

ویژگی های جدید عبارتند از:

  • اعلان های سفارشی در مورد عملکرد و تغییرات وضعیت.
  • اطلاعات بیشتر در مورد نوسانات عملکرد کمپین.

در اینجا مروری بر هر یک از این به روزرسانی ها وجود دارد.

اعلان های سفارشی

تبلیغ کنندگان اکنون می توانند با استفاده از برنامه تلفن همراه Google Ads اعلان های سفارشی را درباره مواردی که برای آنها مهم است تنظیم کنند.

به عنوان مثال ، اگر یک تبلیغ کننده بخواهد در حین فروش فصلی در بالای حجم تبدیل باقی بماند ، می توان برنامه را طوری برنامه ریزی کرد که وقتی حجم تبدیل به مقدار مشخصی افزایش یابد ، اعلانی ارسال کند.

در این مثال ارائه شده توسط Google می توانید نحوه تنظیم برنامه برای ارسال اعلان هنگام افزایش حجم تبدیل بیش از 10٪ را مشاهده کنید.

برنامه Google Ads بعد از 3 ماه بدون بروزرسانی ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند

برنامه Google Ads بعد از 3 ماه بدون بروزرسانی ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند

برای تنظیم اعلان سفارشی ، ابتدا به صفحه تنظیمات بروید و اگر قبلاً اعلان ها را وارد نکرده اید ، آنها را انتخاب کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

سپس بر روی اعلان های سفارشی ضربه بزنید تا هشدارهای خود را تنظیم کنید. اینها را می توان در هر زمان تنظیم کرد.

بینش عملکرد

بینش عملکرد به برنامه تلفن همراه Google Ads اضافه می شود ، این به تبلیغات کمک می کند تبلیغات خود را در صورت عدم حضور در رایانه در بالای تبلیغات خود ادامه دهد.

برنامه Google Ads بعد از 3 ماه بدون بروزرسانی ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند

این اطلاعات در رابط دسک تاپ Google Ads در دسترس است و اکنون تبلیغ کنندگان می توانند از طریق تلفن های خود به آن دسترسی پیدا کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

علاوه بر این ، هنگامی که تغییرات قابل توجهی در هر یک از این بینش های عملکردی که اخیراً اضافه شده اند ، شناسایی شود ، برنامه اعلان های زمان واقعی را ارسال می کند.

اعلان دلیل وقوع تغییر را توضیح می دهد و ممکن است Google Ads پیشنهادی را برای حل مشکلات ارائه دهد.

برنامه Google Ads بعد از 3 ماه بدون بروزرسانی ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند

این به روزرسانی ها اکنون در جدیدترین نسخه برنامه تلفن همراه Google Ads در Android و iOS در دسترس هستند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مدت زمان طولانی ، بدون به روزرسانی

این به روزرسانی سه ماه پس از عدم بروزرسانی در برنامه Google Ads را به دنبال دارد. گوگل به ندرت اجازه می دهد هیچ یک از برنامه های خود بدون حداقل به روزرسانی جزئی بیش از یک ماه کار کند ، اما اخیراً چنین نبوده است.

مجموعه برنامه های Google بدون بروزرسانی آنقدر طولانی شده اند که iOS به کاربران هشدار می دهد از یک برنامه قدیمی استفاده می کنند.

به روزرسانی های برنامه های Google از چند روز گذشته شروع به کار کرده است ، اما بسیاری از آنها هنوز سه ماه از تاریخ گذشته اند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

در زمان نوشتن این برنامه ، برنامه هایی مانند Google Chrome ، Google Drive ، Google Maps ، Google Photos و سایر موارد در انتظار به روزرسانی هستند.

گوگل در مورد عدم بروزرسانی خود توضیحی نداده است ، هرچند احتمال می رود دلیل این امر به دلیل قوانین جدید App Store اپل باشد که در ماه دسامبر معرفی شد.

اپل اکنون توسعه دهندگان برنامه ها را ملزم می کند تا در مورد داده هایی که از کاربران جمع می کند و نحوه استفاده از داده ها ، خود گزارش دهند.

اطلاعات ارائه شده توسط توسعه دهندگان برای ایجاد “برچسب تغذیه” حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرد که کاربران می توانند قبل از بارگیری برنامه ، آن را بررسی کنند.

به عنوان مثال ، در اینجا برچسب جدید حریم خصوصی برنامه Google Ads وجود دارد:

برنامه Google Ads بعد از 3 ماه بدون بروزرسانی ، ویژگی های جدیدی پیدا می کند

با توجه به اینکه گوگل پس از معرفی این برچسب های اجباری توسط اپل ، به مدت چند ماه به روزرسانی برنامه های خود را متوقف کرد ، برخی فکر می کنند این شرکت در تلاش است قوانین اپل را مرتب کند. باز هم ، این کاملا حدس و گمان است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

گوگل اخیراً رکورد زده است و می گوید برنامه ای برای توسعه روش های جایگزین ردیابی کاربران ندارد.

اگر فعالیت اخیر Google در حال انجام باشد ، ممکن است در روزها یا هفته های آینده تعداد بیشتری از برنامه های قدیمی آن به روزرسانی شوند.

منبع: راهنمای Google Ads