برنامه های وفاداری با رمزنگاری مارک ها را قادر می سازد تا وارد WEB3 شوند

مارک ها به دلیل پیچیدگی فنی فضا ، نیاز به دانش خاص دامنه ، پویایی جامعه غیر سنتی ، درک قبلی از فناوری blockchain و مقررات سست ، برای درگیر کردن مخاطبان Web3 تلاش می کنند. این امر مشارکت ، جمع آوری کمک های مالی و حتی اپتیک برای محصولات و خدمات Web3 را پیچیده می کند ، ایجاد چرخه ای که در آن فناوری برک آوت به دلیل منحنی تقاضای/عرضه نامتقارن به طور مداوم کمبود تأمین می شود و پیدا کردن استعداد واجد شرایط ، سخت تر برای ساخت موارد استفاده و در نتیجه سخت تر می شود. تأمین بودجه و/یا بودجه سخت تر است. تحقیق واضح است: 28 ٪ بازاریابان رسانه های اجتماعی تلاش می کنند تا از بازاریابی تأثیرگذار استفاده کنند و تقاضای برند برای متخصصان همچنان به صورت متقارن با این زمینه رشد خواهد کرد. تحقیقات و ارزیابی ها به طور فزاینده ای در یافتن تأثیرگذار Web3 ناکافی هستند زیرا تعداد کمی از آنها در سیستم های blockchain هستند. مارک ها برای ایجاد شکاف به راه حل های قابل دسترسی و زنجیره ای نیاز دارند. یک مورد استفاده از نامزدی مخاطبان برند به طور فزاینده ای – برنامه های وفاداری با رمزنگاری – برای پر کردن آن گسترش یافته است.

خندق

نیروهای اجتماعی بازارها را شکل می دهند. در Web3 ، آن نیروهای اجتماعی از سیستم عامل های جامعه مانند WhatsApp ، Telegram و Discord سرچشمه می گیرند. Lunarcrush ، یک پلت فرم داده بازار اطلاعات اجتماعی Web3 با خدمات کامل ، مکالمات رسانه های اجتماعی را تجزیه و تحلیل می کند و …

Source link