برنامه خود را در آینده اثبات کنید: ملاحظات مقیاس پذیری برای موفقیت بلندمدت

هزینه‌ها و عملکرد را با مقیاس‌بندی برنامه‌تان برای برآورده کردن خواسته‌های در حال تحول مشتری بهینه کنید.

معرفی

چه قصد دارید یک برنامه جدید راه اندازی کنید یا رشد تصاعدی را در برنامه فعلی خود متصور باشید، باید “اپلیکیشن های مقیاس پذیر” را بشناسید!

تصور کنید محصول شما تبدیل به چیز بزرگ بعدی شود، مانند Candy Crush Saga، Pokemon Go، Instagram یا Snapchat، با میلیون ها بارگیری در هر دقیقه.

برنامه شما چقدر راحت این بار افزایش یافته را مدیریت می کند؟ آیا این یک سفر یکپارچه مانند سفر نتفلیکس خواهد بود یا برای یک سفر خسته کننده کاربر با عملکرد ضعیف یا غیرقابل اعتماد بودن برنامه آماده هستید؟

مقیاس پذیری کلید رشد پایدار کسب و کار است. این موضوع صرفاً موضوعی برای بحث‌های آینده نیست که موفقیت به دست می‌آید – این بستری است که سرنوشت درخواست شما را تعیین می‌کند.

Candy Crush Saga تنها در یک سال 12 برابر افزایش درآمد را تجربه کرد. اما آنچه که چشمگیرتر است این است که آنها این رشد را تنها با افزایش هزینه 6 برابری تطبیق دادند و تقریباً 70 برابر افزایش درآمد عملیاتی را ترسیم کردند.

این قدرت مقیاس پذیری است!

این وبلاگ همه چیز را پوشش می‌دهد، از جزئیات کوچک مقیاس‌گذاری برنامه‌ها تا چالش‌هایی که می‌توانید در حین مقیاس‌سازی برنامه‌تان پیش‌بینی کنید.

مقیاس پذیری برنامه چیست؟

مقیاس پذیری انعطاف پذیری یک برنامه کاربردی است.

سازگاری با سطوح مختلف تقاضا ضروری است. درخواست شما…

Source link