برنامه تلفن همراه تبلیغات خدمات محلی Google غروب می‌کند و تمرکز را به پلتفرم وب تغییر می‌دهد

Google برنامه تلفن همراه تبلیغات خدمات محلی را در 6 ژانویه متوقف خواهد کرد و وب سایت را به تنها رابط ایجاد و مدیریت این کمپین های تبلیغاتی محلی تبدیل خواهد کرد.

جزئیات کلیدی:

  • کاربران موجود برنامه می توانند تا تاریخ خاموش شدن از آن استفاده کنند.
  • پس از 6 ژانویه، تمام عملکردهای تبلیغات خدمات محلی فقط مبتنی بر وب خواهد بود.
  • کمپین های تبلیغاتی، داده ها و توانایی کاربران برای ایجاد تبلیغات جدید تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

چرا ما اهمیت می دهیم. این تغییر به کاربران تبلیغات خدمات محلی نیاز دارد که کمپین های خود را منحصراً از طریق پلت فرم Google مبتنی بر مرورگر مدیریت کنند.

چیزی که آنها می گویند. در این اطلاعیه، تیم تبلیغات خدمات محلی به کاربران توصیه کرد برای راهنمایی در انجام وظایف در وب سایت با مرکز راهنمایی مشورت کنند.

تصویر بزرگ. این تغییر، تمرکز Google را بر ساده‌سازی تجربه تبلیغات خدمات محلی و تشویق کاربران به استفاده از قابلیت‌های کامل پلتفرم مبتنی بر وب نشان می‌دهد.

اولین بار دیده شد. تبلیغ‌کنندگانی مانند Len Raliegh امروز از گوگل درباره این به‌روزرسانی شنیدند و ایمیل را در X به اشتراک گذاشتند.

برنامه تلفن همراه تبلیغات خدمات محلی Google غروب می‌کند و تمرکز را به پلتفرم وب تغییر می‌دهد

چه چیزی را تماشا کنیم. آیا این تغییر باعث ایجاد اختلالی برای مشتریان تبلیغات خدمات محلی می شود که به مدیریت کمپین های خود از طریق برنامه تلفن همراه عادت کرده اند یا خیر.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

خارج از ویرایش مقاله Search Engine Land او بنیانگذار رویداد شبکه PPC – PPC Live و میزبان جمع بندی پادکست هفتگی PPCChat.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link